juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    BIB hier :)

Ik heb me een beetje omgeschakeld zodat ik niet ga zitten wachten en zenuwen.. De baby komt ws toch pas na de 41 weken dus dan gaan we daar maar een beetje vanuit :)

Spannend hier meiden! Hopelijk worden er snel weer een paar beebjes geboren!

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Joekie ik ga ook uit van na de 40 weken is nog zo rustig.
    Kan het alleen maar meevallen.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Weer in de wacht bij de huisarts, kijken wat het plasje van vanmorgen brengt..
    Ondertussen hier ongelovelijke onrustige darmen, niet normaal!

4. Kylie1986

Ik voel me raar..kan niet echt duidelijk uitleggen wat ik voel..

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Goede middag dames ook weer eens een berichtje van mij:)

Het is hier zo druk geweest met op en neer rijden naar het ziekenhuis en alle afspraken. Kleine is inmiddels al 5 weken de tijd is echt voorbij gevlogen.

Alle bevallen dames mirre Roozjeh dippertje lin Leonie Anna gefeliciteerd met jullie baby's ( sorry als ik iemand vergeet)

Klagende dames lekker door klagen want het is gewoon super vermoeiend en jullie hebben rust nodig, kan me heel goed voorstellen dat alles even teveel is ook visite.

Sem is na 18 dagen thuis gekomen en doet het super, hij weegt nu 3260 gram hetzelfde of zelfs lichter als de baby's die nu geboren worden hij doet dus gewoon met jullie mee kwa ontwikkeling ;)

Geniet nog even van het getrappel en neem jullie rust lekker laten vertroetelen en je hoogzwanger gedragen voor je het weet begint het normale leven weer.

Succes groetjes wuppie

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank je wel wuppie! En lekker genieten van je kleine pluis! En wat fijn dat hij het zo super doet!!

7. Kylie1986

@Wuppie: Fijn dat hij het zo goed doet!

Nou, net de assisitente gesproken..Loop dus al ruim 4 weken met een blaasontsteking..

En heb ik weer..De donder in mijn buik, waterdunne diarree.. Maar zat dus op de wc, en hoorde echt een straaltje water..Maar of het nou ontlasting of vruchtwater is?

8. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    He gadver wat vervelend :(

Ik heb het zelfde trouwens!
    Ik had net een druk van oh ik moet plassen, en toen ben ik naar de wc geweest, maar voelde het helemaal niet gaan?!
    Maar toen keek ik in de wc maar had dus wel geplast dus kan het zo laten lopen hmmm...
    Ik heb geen blaasonsteking hoor maar ik denk misschien dat het komt doordat de baby zo laag ligt dat je het misschien niet voelt?

En ik had van de week ook diarree, en het was ook heel erg dun dus kan misschien allebei?!

Wie weet is het wel vruchtwater...maar misschien moet je even ruiken als je je heb afgeveegd van voren, ja klinkt misschien vies, maar als het zoet ruikt is het vruchtwater :)

@eef hahaha, awwww :( balen he als je ergens van houdt en het gaat gewoon weg, had hij wel even mogen overleggen ;)

Ach ja ik kan er wel om gaan mokken maar ik weet zeker dat ik volgend weekend me kindje heb en dat gevoel is fantastisch en houdt me op de been, plus het feit dat ik gezond ben en me kereltje ook!

@inleiden, absoluut geen domme vraag, ik vind het ook moeilijk!
    Ik dacht dat het misschien aan mij lag, maar vind ook dat ik laat wordt geholpen, maar ik heb verder ook geen complicaties dus laten ze je liever lopen tot 42 weken!
    Maar hier laten ze je niet lopen tot 42+1, ik wordt met 41+5 gestript en mag dan nog thuis bevallen :) maar als het vrijdag er nog niet is wordt ik ingeleid, erg krap maar zoals ik al zei ik heb verder nergens last van...
    Het verschilt ook per persoon natuurlijk!

9. Kylie1986

Het stomme is dat ik het door de afscheiding moeilijk kan ruiken..
    Ik wacht het wel even af..
    Ook wat buikpijn, maar dat kan dus ook weer van de diarree komen..

Kuur opgehaald, vroeg aan de apotheek of het ook eventueel met bv mag. Moest ik maar aan de huisarts vragen..
    Dus ik loop gelijk terug, moest even wachten, dan zou de assistente het aan de huisarts vragen.. 10 minuten later moest ik even mee naar een kamertje komen.
    Zegt de assistente: Volgens de huisarts mag het met bv genomen worden. En ze heeft dit nog even uitgeprint en dit moest ik meegeven..
    Gewoon weer over het roken! Ben er klaar mee..

10. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hier inderdaad max 42 weken!
    nou zie t nog gebeuren ook, voel nog niks!!

hebben jullie al iets voor vaderdag gekocht? en zo ja wat??
    ben een beetje aan t kijken voor iets leuks maar zie echt niks, wil t liefst iets met beide namen erop van onze 2 jongens dan!

11. Kylie1986

@Girly: Nee, nog niets :) Hoe is het met jou?

Heb ook het idee dat de kleine probeert te draaien, probeer hem een beetje tegen te houden.
    Door al dat gezeik en geschijt vandaag, nog niets in huis gedaan.. Daar gaat je supervrouw Eef :)

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @vaderdag: ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor manlief moet kopen. Lastig.

Slapen hier wil niet erg. Manlief is de badkamer aan het uitsoppen en hij maakt nogal kabaal. Maar ja, is de badkamer wel blinkend :)

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ inleiden, oke dan ben ik benieuwd hoe dat bij onze vk verloopt ahahah ik ga zo eens op de site van hun kijken. Misschien dat ik daar iets op zie staan. Want zelf denk ik ook steeds meer dat ze nog overheerlijk lihgt daarbinnen hahah Ookal heeft ze nog een paar weken de tijd om zich zelf te melden hoor ahhaha.

@vaderdag, Ik heb voor mijn vriend een doucheradio van philips gekocht en ik denk wel dat hij dat erg leuk zal vinden ahaha.

@ slapen, nou lag ik eindelijk lekker te slapen belt mijn zus natuurlijk weer net. waarom belt altijd net iedereen als ik lekker lig te slapen. En ik durf mijn telefoon niet op stil te zetten want als mijn vriend belt wl ik wel meteen op kunnen nemen wnt hij vind het toch allemaal al zo spannend hahah.

@eten, ik et vandaag iets uit de vriezer. Gewoon een maaltijd dat we laatst ingevroren hebben want mijn vriend eet in de stad. Dus heerlijk om een keer niet te hoeven koken ahhahah.

Kuss

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Inleiden,
    hier vanaf 41 weken, dus ergens met 41+?

Vaderdag,
    vond de actie van Simply colors erg leuk. (Love romper papa - simply colors) Maar vriendlief wil niet dat ik te veel geld uit geef. Dus ik ga zijn snoeppot bijvullen xD http://media-cache0.pinterest.com/upload/222928250274690539_9n6SkbJS_f.jpg

Menu,
    geen idee nog, zo maar eens even kijken wat we nog hebben haha

Vanmiddag boodschapjes gedaan. dus zit klaar met bitterlemon voor vanavond.. (halllloooo maagzuur :p ) maar ben er nu wel klaar voor hoor haha!

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier net een kliekje burritos op. (met ananas erin)
    Vanavond voetballen meekijken, vrees ik.

Ik zat net te geinen dat het best wel een stunt zou zijn als we morgen zo rond 18.00 uur richting ziekenhuis zouden moeten :)

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier staat broccolie op het vuur. Heb er snitzels bij maar effe proeven of ze goed zijn want is 2 dagen over de datum... Zouden ze nog goed zijn??

17. Kylie1986

Ik ben met vlees altijd heel voorzichtig

18. Kylie1986

Hier: nog steeds onwijs rommelende darmen, hopen dat het goed gaat zo met de inloop van de 4daagse..
    Kleine lag net overdwars, dus ben er echt niet gerust op dat ie netjes blijft liggen..

19. Kylie1986

@Bijntje: in een oogopslag las ik: To my slutty... :D

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48

Deel Deze Pagina