joekie, ah daar is de link was m al aant zoeken in 1 van de vorige 40 paginas haha. onbegonnen werk dankje! Ik voel me echt kip lekker! Volgens de kraamverzorgster ben ik te actief en moet ik meer rusten. maar ben mn relaxe stoel bijna nog niet uit geweest en heb een houtte reet gekregen van al dat zitten Maar schijnbaar moet ik NOG rustiger aan doen, weet niet hoe want ik doe niks haha maar kga mn best doen.
@overproductie melk: meer aanleggen en anders kolven? Dat hebben ze me bij de cursus vertelt.. desnoods moet je melk weggooien.. Hier lekker ontlucht tijdens de inloop..haha!
Hihihi ik herken het Gisteren spoot het er gewoon als een straal uit ahhaha. wat voor kracht daar achter kan zitten zeg hahaha.
dankje! ja leuke doek he Jeetje ik gebruik m echt overal en continu wat een super ding!!! O kan ik meteen een revieuw schrijven
Einneh, gefeliciteerd met de geboorte van Daniël!! Dan is het toch nog vlot gegaan he! Ben heel benieuwd naar je verhaal maar nu eerst lekker thuis settelen. Naam is favo hier in topic haha, leuk!
Einneh Gefeliciteerd met je kleine jongen!!!! Ben benieuwd naar je verhaal!! Stiekem zo even tussendoor bevallen hè!! Roozjuh, wat een mooi meisje!! En wat fijn dat het goed met je gaat! Kylie, voor mij blijf je superwoman hoor! Eerst zh, huisarts, apotheek, huisarts,,pardon! Dat is een echte dagtaak! En wat verrot vervelend dat ze blijven doorzaneken over dat roken! Na 1x had je het al gehoord! Alsof jij het niet liever anders had gezien! Er bestaat trwns iets voor diaree en verhogen van de weerstand van dr. vogel wat heel goed schijnt te werken. Mocht je er last van houden is het misschien wel iets voor je? Ik had het niet gedacht dat ik het zou zeggen. Vorige zwangerschap ook totaal niet gehad maar.... Ik ben het zat! Niet het zwanger zijn zelf (dikke buik etc) maar dan lopen alsof er een bowlingbal op mijn poes drukt, pijn bij het lopen, staan, zitten, draaien, kan niet slapen van de pijn. Mmmmmm....Morgen bitterlemmon met annanas als ontbijt, lunch en diner! Meiden slaap lekker!! En als ik morgen ZP open hoop ik dat er weer meer juni mama's bij zijn gekomen!!!
@overproductie melk Ik had het na vorige zwangerschap. zelfs zo dat de baby moeite had met drinken omdat het met zulke hoeveelheden tegelijk kwam! Ik heb het al wel eens gezegd geloof ik maar ik was de absolute held van het dorp geweest in oorlogstijden! De tweede dag na bevalling kolfde ik al 60 cc pér borst af ná een voeding. Een echte melkunie fabriek! Ik kolfde af en heb het in de vriezer gedaan en de producties er na heb ik weggegooid omdat de vriezer vol zat . Ik kreeg dus het advies leeg te kolven en zelfs evt weg te gooien. Ik heb er zelfs over nagedacht het naar een borstvoedingbank te sturen. Maar die waren toen pas net in opmars. Er schijnt er een te zitten in rotterdam en vast wel ook ergens anders nog in het land! Voor veel te vroeg geboren kindjes waarvan de moeder geen melk kan geven kan het heel belangrijk zijn. Omdat ze geen kunstvoeding kunnen verdragen. Misschien een idee? En anders lekker weg kieperen hoor! Maar geen pijn lijden! Ook salie thee helpt de borstvoeding te remmen maar ik zelf zou dat niet zo goed durven.
@roos jeetje wat heb jij een mooi meisje ter wereld gezet, ze zeggen baby's zijn nooit mooi in het begin maar dat is echt pure onzin! Wat een beauty! Zucht oké komt ie he dames @ alle baby's die er nog zitten, het is wel genoeg geweest zo! Je mama is het zat en wil je heel graag zien, dus kom jij er is heul gauw uit!!! Streng genoeg? Bij Einneh heeft het geholpen dus dames zet je schrap!!!
Mijn meisje is echt niet normaal druk! Ze verbouwt heel de boel daarbinnen! Als ze maar niet aan het draaien is, kan het moeilijk voelen. Ik voel overal wel wat uitsteken nu.
Oeeehh weer eentje stiekem bevallen !!!!! @Einneh: Gefeliciteerd!!!!! @CVB: Hahah ik hoop dat t helpt bij iedereen.. zou n mooie grap zijn als vannacht iedereen in één keer aan de puf gaat..
Dat zou wel super leuk zijn!! En dan te weten dat ik écht nog niet mag klagen met 'pas' 38 weken! Respect voor ieder die verder is! Ik ga nu echt lekker slapen! Weltrusten!
@Eef: Nogmaals, je bent lief Tot nu toe is het bij 1 keer spuitpoep gebleven, darmen lijken wat rustiger nu.. Heb wel de hele avond 'op de gok' staan winden haha.. Kleine man is onwijs aan het schuiven en draaien, vertrouw hem voor heen snars. Iemand vroeg over dat weekendje? Is al geweest, vorige week.. We zijn gegaan.. De eerste nacht heb ik mijn stiefbroer en schoonzusje wakker gehouden met mijn geronk. Stiefbroer heeft in de auto geslapen en schoonzusje beneden op de bank. Al met al was het wel erg gezellig..
Ow ja, Danny is echt zo'n pannekoek! Ik had om half 19 afgesproken om mijn oma en moeder op te pikken voor de inloop van de vierdaagse..Danny moest tot 18uur werken, dus we moesten ons haasten. Stuur ik hem een berichtje, of hij nog mee ging? Ik wist dat hij niet zo'n zin had. Toen wilde hij ineens niet meer mee.. Prima, zeg ik, maar dan ga ik nu weg want dan ben ik nog op tijd. Wordt ie boos, vraagt: wat had je dan gedaan als ik wel mee ging? Ja, dan had ik nog even gewacht.. Werd ie boos dat ik niet thuis bleef, omdat hij niet mee ging.. Stond even met m'n mond vol tanden, heb alleen gezegd: Als je ruzie wil, kan je het krijgen! ..en toen ging ie mee..
hahaha wat n handige harry.. Hier ook zo'n vreemde vogel af en toe hoor... Zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn..
Hij heeft echt last van zn hormonen.. Gingen eergisteren in de avond nog even naar de AH. Zegt de cassiere tegen de klant voor ons: Goedenavond. Danny: Haai (net als Carlo Boszhard als Mike de boer).. Lag dubbel. 5 minuten later staat ie bij de verkeerde auto te wachten.. Ik ga mn nest in,..weltrusten all!
Goedenacht! Ik ben afgelopen morgen om 8.25 bevallen van een gezonde zoon!! Het is uiteindelijk nog vanzelf begonnen bevalling ging zeer snel 7 uur 4 cm ontsluit, half acht 7 cm ontsluit en acht uur 10 cm!! Nu nog in het ziekenhuis morgenochtend / straks lekker naar huis! Dames die het zat zijn zet hem op! Knuffel Groetjes