juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bellamano van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine! Geniet er lekker van!!

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Gefeliciteerd Bellamano!! Geniet ervan hè!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gefeliciteerd bellamano :)

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Bellamano: Van harte gefeliciteerd!!! goed gedaan! Hier BIB, mmar nu mag kleintje nog wel ff paar daagjes zitten. Dit weekend is er hier volkfeest dus dan is hij/zij alrijd met dit dorpsfeest jarig. Niet heel leuk. Ben nu ook zo bang dat sch. ouders halfzat vanavond nog hier komen voetbal kijken onaangekondigd... dat wil ik echt niet.. Vanmirgen even optocht kijken,,dan met onze zoon nog naar de draaimolen. En vanmiddag maar ff bekijken wat we gaan doen. Miss maar naar kinderboerderij ofzo. Om dan weer baar volksfeest te gaan heb ik geen zin in. Was het maar vast maandag... hopelijk kan VK wat voor ons doen! Oooh ja: goedemorgen! :)

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wordt een zeurpiet als ik mijzelf zo teruglees... :)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    bellamano GEFELICITEERD!!!

Wat mooi snel, ik hoop ook op snel haha! (vorige keer wil je niet weten ;)).

Geniet van elkaar!

7. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Ego volgens mij is t hier ook begonnen, VK komt zo

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Nog iemand bevallen vannacht?

Bellamano, gefeliciteerd!!! Jeetje, dat heb je snel gedaan zeg!! Een gezonde knul, super!!

Kylie, ik heb hard moeten lachen om jouw stukjes, hihi!

Danielle, je mag lekker mopperen hoor! Ik kwam er gisteren achter dat ik gewoon een originele zeiksnor aan het worden ben! Dus graag mopperen, dan val ik niet zo op! :D

Ik ga zo dadelijk even een lijstje maken met boodschappen voor Paul. Annanas, tonic, bitterlemmon. Ik wil vanavond toch even kijken of dat ook helpt maar ben bang dat manlief niet echt te porren is gezien ik gehuld in grote onderbroek zo loch ben als een zeeschip en continu mopper :D Heel opwindend dus...
    Vanmiddag even een triptrap halen want die krijgen wij cadeau van mijn schoonouders en schoonzus. Super leuk cadeau! Beetje jammer dat ik m zelf moet halen want ik kan bijna niet meer lopen!
    Eind van de ochtend voor CTG naar ZH en dan zit de dag al aardig gevuld! (ik heb tegenwoordig een bejaarden tempo)

Gaan jullie nog iets leuks doen? Fijne dag!!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Spannend!!!!!! Succes meid! Zet m op!!

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Archhhhhh..... Het menu wordt hier uitgebreid.
    Annanas, bitterlemmon en een rennie toe.. Oeiiii..wat krijg je daar een maagzuur van!!!!!

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Jaa bitterlemon helpt niet tegen maagzuur haha!
    Hier niks opgeleverd trouwens..

Girly,
    Zet hem op meid!! Ik wil oook!

Bellemano,
    Gefeliciteerd met je zoontje!! :D

Planning,
    Niet zoveel. Ik hoopte op bevallen, maardat zal wel niet. Ga maar eens bezig met de vaderdag kadootjes hier. (knutsel knutsel ;) )

12. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Had 3 cm alles was heel week dus ze verwacht dat t best vlot zal gaan, ik hoop t ook! Pff au au

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Goede morgen dames,

@bellemano, yes weer iemand bevallen !!!! van harte gefeliciteerd met julie gezond zoontje. En nou dat is snel gegaan zeg :p Vond je vast niet erg ahahah.

@ girly, alvast heel veel succes en ik hoop voor je dat het inderdaad begonnen is en jullie snel jullie mooie kindje mogen omarmen !!!!

@ planning, Ik ga vanmiddag met mijn vriend, zus, schoonbroer en hun bby naar de verjaardag van mijn zus toe. Ze is morgen jarig. Dat word TAART eten hiihihi Mmm.... Vanavond gaat vriendlief voetbal kijken bij vrienden. Hij wilde eigenlijk niet gaan maar ik heb gezegd dat hij beter wel kan gaan want nu kan het allemaal nog en als ons kindje er is dan word het allemaal wat moeilijker. Dus hij gaat toch maar ahahha. En trouwens bevallen past bij mij ook nog wel op mijn lijstje maar dat zal nog niet gebeuren ahhaha.

@geslapen, hier weer veel wakker geworden vanacht. Af en toe krampjes en rommelende darmen. Ik vind het echt spannend worden want elke dag die weer voorbij is ben ik eerder bij ons kindje ahhaha. Morgen is het nog hooguit 3 weken ;)

@ drukke baby, ja hier ook ahahha ze is veel wakker en geeft pijnlijke schoppen ahahha. Ook duwd ze graag haar bips tegen mijn ribben omhoog ahhaha. Boefje dat ze is ;)

Fijne dag dames !!!
    Kuss

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bellamano: Gefeliciteerd! Dat is inderdaad snel gegaan!
    @Danielle: Je zeurt helemaal niet! Het is logisch dat je er klaar mee bent toch?
    @Girly: spannend!! Zet hem op!! Ik hou m'n telefoon in de gaten! Wow, al 3 cm!!
    @Eef: Groot gelijk! Ik ga vanavond (na het voetbal natuurlijk) ook mijn charmes in de strijd gooien..Kan het zelf doen, maar met een kwakkie is toch beter ;)
    Trip Trap, ik ben jaloers! Wil ik ook!
    En dan vanmiddag nog ziekenhuis, is toch ook een gevulde dag!

Hier, net een half uurtje uit bed. Had mezelf verplicht om langer te blijven liggen.
    Planning: boodschappen doen voor het weekend, stofzuigen en zo. En er zit weer een babywasje in, dus lekker strijken zo.
    Morgen zijn we 3 jaar getrouwd, en schoonouders komen langs.. Wilde graag nog de babykamer zien, voor dat hij is geboren..

15. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Jeetje meiden, zal ik magische krachten hebben?
    De 2e keer al dat iemand begint na streng toegesproken te hebben, jammer genoeg niet bij de rest!
    Kom op baby's eruit!!!

@Danielle je zeurt echt niet hoor, maareh...jij ook goeiemorgen :)

@Eef hahaha die teksten van jou ;) kom op, je man zal je heus nog mooi vinden :) die van mij kan niet van me afblijven wordt er gek van hahaha, maar ja liever zo als anders!

Ik hoor het alweer iedereen heeft het maar druk met de alledaagse klussen, en het focussen op bevallen, hoop dan ook dat het bij iedereen gaat lukken met de dingen die ze moeten doen, en het bevallen!
    Maar vergeet niet om lekker rustig aan te doen, het is tenslotte weekend :)

Hier nog steeds BIB maarrrrrr wel me laatste weekend als bijna mama <3

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bellamano, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!

Girly, zet hem op!

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Girly: Succes!!!! Hier lijkt het begonnen te zijn.... laat het alsjeblieft doorzetten nu. Ben aan klokken, om 5 minuten, pijnlijk maar duren nog niet lang

18. Kylie1986

Danielle ook!! Misschien ongelukkig getimed, maar zet hem op!!

19. Kylie1986

Kijlken jullie voetbal vanavond?

Ik ga met sminck een grote voetbal op mn buik smincken!

20. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Joepie nog 1!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Deel Deze Pagina