Oh wat gaaf! Die strenge worden hebben idd geholpen!!! Spreek die van mij ook maar eens toe!!! Lekker bevallen en afleiding van voetbal! Lijkt mij wel leuk! Goalllllll!!!!!
Oh Daan, Ik hoop zooo voor je dat het kleintje je dit keer niet voor de gek zit te houden! Na al die valse starten ga je nu voor het echte werk hoor!!
Ben zo benieuwd naar de nieuwe baby's! Hier nog steeds aan de poeperitus Heb trouwens geen zwarte sminck, maar wel rood, wit, blauw en ranje!
Ik hoop dat Kruimel zich tijdens het voetbal aandient, maar vooralsnog is het erg rustig in de buik. (heeel erg rustig)
Hier ook rustig.. Verwacht hem ook niet dit weekend.. Net maar even aan het bakken geslagen, (voor resultaat zie blog ^^ ) probeer mezelf toch bezig te houden nu. Wachten begint me hier ook echt HEEL LANG te duren. En dan kan het nog 2 weken duren..
Girly en Danielle zet hem op. Wilde CC maken maar zijn de boter vergeten bij de boodschappen. Geen zin om nog een keer na de super te gaan. Vriendlief is de douche aan het soppen. Kom er net achter dat we helemaal geen krukje hebben voor in de douchecabine voor na de bevalling. Vorige keer zo slap als een dweil. Nou je bedenken nog wel wat.
Bellamano, gefeliciteerd met je zoon, snel gegaan. Kylie van hart e met je wave Meiden die bezig zijn, zet m op
succes dames !!! Ik hoop inderdaad dat alles doorzet en jullie snel kunnen genieten !!!! Kuss SUCCES !!!!
Wat spannend allemaal!! Strijk is hier weg, gisteren leuke kleertjes gekregen van een vriendin, haar zoontje (van april) is er net uit. Zometeen boodschappen doen, wat eten jullie vanavond?
Boefjesmama een plastic tuinkrukje gaat prima weet niet of je die hebt. Kylie: wij eten groentensoep met brood.
Denk dat ik zo maar alvast eten bestel voor vanavond.. Moet Danny in Barneveld ophalen, winkel sluit om 17.00uur en 18.00uur begint de wedstrijd,..het is 49 min rijden.. Hoezo race tegen de klok?