juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ben benieuwd!! Zet hem op!

Oh en kindje hoeft dan denk ik niet elk jaar met jaarfeest jarig te zijn want datum van feest zal niet elk jaar precies hetzelfde zijn want dan zou het niet altijd in weekend zijn ;)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zie net dat we over 60 berichtjes deel 5 moeten openen,
    Wie van de zwangere dames neemt deze eer? :D

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Girly en Danielle GO GO GO! Succes, geluk en sterkte met de bevalling!

@ Kylie, zou je liever een ks hebben eigenlijk? Ik kan me best voorstellen dat je erg moet schakelen. Was je kindje gedraaid en toen ook ingedaald of weet je dat ze echt om de horizontale as kan draaien nog? Want mijne draait als een tolletje, ene keer benen ene kant, andere weer voor, dan weer andere kant (en overal blauw vanbinnen geloof ik).

Hier ook nog niet bevallen hoor, 39 wk vandaag :D Kindje is superdruk (auw :$), maar ik vind het nog erg gezellig. Ik merk wel dat ik erg door mijn energievoorraad ben en een beetje afgesloten raak. Had ik vorige keer ook de laatste week voor ik beviel. Weet niet of het per se betekent dat het echt nadert, het kan net zo goed nog 3 :)$:$:$) weken duren he!

Wij kijken geen voetbal, heb er eerlijk gezegd een grondige rothekel aan (vooral aan het hele gedoe en gebler eromheen :)) Ieder zijn ding :D Ik ben de serie 'Cold Feet' op dvd aan het kijken, zit al in serie 3, dus wie weet red ik het nog wel om de hele serie uit te kijken voor de bevalling :D

Verder ga ik vanmiddag een brood bakken (leuk Bijntje, jij houdt dus ook van bakken en kokkerellen?). Van de week voor het eerst gedaan (eentje die je makkelijk in de oven kunt bakken). Dat heet 'karnemelkbrood' en is zo makkelijk en lekker dat ik het vaker ga maken! Vandaag een variant die ik wat zoeter ga proberen te maken, om te kijken of dat wil slagen. Met honing, walnoten en abrikozen/rozijnen. Yum. Hoop ik :D

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dat brood klinkt erg lekker. Ik vind bakken ook heel erg leuk om te doen, kan helaas niet zo lang staan :(

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hennie en Bellamano gefeliciteerd!!!!
    Girly en Danielle zet m op!
    Hier ook elke dag lekker bezig in de keuken. Fijne bezigheid en je hebt er ook nog wat aan!
    Verder alles nog rustig, BIB, gaan morgen nog even uiteten, zal dan voorlopig de laatste keer zijn. We wilden eerst vnvd, maar das natuurlijk niet zo handig met die voetbal ;)
    Nu even de stad in en boodschapjes doen!

6. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Alles dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!
    Bij iedereen waar het rommelt zet hem op.

sorry dat ik weinig gereageerd hebt.

Ego berichtje.
    lig nu in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Me bloeddruk is te hoog
    Me vliezen zijn net gebroken moet nu een uur wachten of me weeen op gang komen. dus spannend allemaal.

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Spannend Annelies!

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Nee wel een plastic kuip tuinstoel miss past die ook.
    Thanx voor het meedenken:)

9. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dames wat zijn julli etoch snel met een nieuw topic openen.
    Deze word vanzelf gesloten als hij vol is en krijg je een melding dat je een nieuwe moet maken.
    Maar goed we zijn dus al over??

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ja hier ook wel iemand die houd van koken :D
    Vooral zoetbakken eigenlijk, maar dat is niet zo goed voor mijn figuur haha. Daarnaast ook nog eens half engels, dus heb het ook wel in mijn bloed zitten ^^
    Moet er wel de tijd voor hebben/nemen hoor!

@Annelies, Succes!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling

Deel Deze Pagina