juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lionne; jij moest nog 7 keer werken toch totaal nog?

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Wij kopen bewust altijd goedkopere luxaflex en die gooien we gewoon jaarlijks weg en vervangen ze :')
    Ik heb er zo de schurft aan :p dat eht me die paar tientjes wel waard is haha :p

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ja, dit weekend, maandag, woensdag, vrijdag en dan maandag nog. (en met een klein beetje pech dinsdag nog een vergadering)

4. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wat een geklets al ochtendsvroeg!

@lionne werkse alvast :) succes op de begravenis en alvast gefeliciteerd met je vader!

@joekie, wat een verbouwing!! nouja dan is het in ieder geval gedaan he :p

@Roosjuh, oh dat zou wel leuk zijn! als je nou zondag gaat, moet je ff laten weten, dan kunnen we zwaaien ;) Mijn zus gaat met mijn nichtje (5) naar little mermaid! Ze is helemaal gek van Ariel, dus dat gaat ze heel tof vinden!

@dippertje, haha dat kan ook. gewoon nieuwe kopen :p

@danielle, jaa ik vind het ook zo snel gaan! Best een gek idee dat we over 2 maanden allemaal een kleine hebben :$
    Mooi boek trouwens, voor je moeder. Ik had graag gewild dat ik zown boek had gehad, zit nu met een hoop vragen die ik nooit meer kan stellen.. Pan soep vind ik geniaal, dat zou mijn moeder ook heel leuk gevonden hebben!

@bevrijdingsdag, hier is een bevrijdingsdance-feest.
    Dus helaas geen leuke kraampjes ofzo. Denk dat we vandaag maar eens gordijnen gaan uitzoeken voor babykamer,.

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goedemorgen!

Luxaflex ik doe ze altijd gewoon stofzuigen haha gaat prima en
    Volledig stof vrij:)
    Dippertje veel plezier en indd dixie gadverdamme haha
    Danielle jeetje wat toevallig!! Daar heb ik van de week ook naar gekeken!
    Lionne werkze!! Yes laatste diensten :)

Hier nog geen idee wat we gaan doen vandaag.. Denk niets bijzonders. Mijn man is tot één uur aan het werk en wil daarna ff wat klusjes in huis doen. En bij mij is zaterdag alle bedden verschoon dag en daar doe ik nu wy langer over haha dus in etappes deze keer..
    Fijne dag allemaal

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, ik ben gisteren weer terug gekomen van een weekje Ardennen.. Was best gezellig, alleen veel bekkenpijn gehad en daardoor vrijwel niets kunnen doen en amper geslapen.

Vandaag 33 weken wave! Gaat hard en de kleine groeit ook lekker :)

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind het raar van de kraamzorg om dat te adviseren. Het advies dat ik overal lees is zelfs wassen met iets als Neutral of Ecover of iets anders niet-geparfumeerds ivm gevoelige huid van de pasgeborene. Kleine moeite toch? En een leuk werkje, zo'n wasrek vol met kleine minikleertjes :)

Ik was mijn eigen nieuwe kleren altijd van te voren, eerlijk gezegd. Je weet niet wie ze gepast hebben, maar nog erger, wat voor dingen er nog in de stof kunnen zitten vanuit de fabriek of de containers waarin ze vervoerd zijn...

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom terug kylie :) teruglezen zou ik niet doen :p ben je weekie verder met al dat geklets hier haha.

Bijntje: ben bang niet a.s zondag. Maar hoop t wel! Zal dan D wat langer bij mn pa moeten dumpen, weenie of ze dat aan kunnen (pa burn out en zijn vrouw een bacterie opgelopen in indonesie) ooooo heb er wel zin in :D

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh ik heb ook een wave :D 34 weken alweer :$

Kylie, wat naar dat je zo'n pijn in je bekken hebt. Mijn vriendin heeft er ook va. 30 weken mee thuis gezeten, die kon gewoon niet meer. Ook de eerste kraamweken is ze gewoon niet eens van haar kamer geweest, ze kon alleen maar liggen. Ik weet niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen, het klinkt heel vervelend!

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Welkom terug kylie!!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oe hubby wil naar Wicked! Maar alleen als ik kaartjes met korting ofzo kan krijgen hmzz. Even gaan neuzen op mp denk ik :p

12. Kylie1986

Dank jullie voor het warme onthaal!
    @kleertjes wassen: hier ook, zonder wasverzachter..
    @Evenstar: het is moeilijk kort te omschrijven, voel me meteen zo'n klagerd :)

13. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  14. helma85

helma85 Niet meer actief

Kleding wassen: ga er volgende week mee beginnen. Is idd wel fris als ze schoon in kast hangen, maar k vind t raar blijven dat bij de intake van kraamzorg verteld werd dat dat niet moest. Hopelijk krijgen we iemand anders dan haar!

Hier: weer slecht geslapen, last van benen, bekken, en heel veel zweten!!!!
    Vandaag rustig daggie houden.

Fijne dag iedereen!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nergens korting voor Wicked kaartjes :( Hubby wil er de volle mep niet voor betalen. Je zou toch wel denken dat er op mp kaartjes voor 5mei te koop zijn van mensen die opeens niet meer kunnen, helemaal niks :( Alleen juni en juli

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zweet ook zo s nachts!! Daar ben ik dus niet de enige in..

Vandaag rustig aanrommelen in en om het huis. Vanaaf nog effe slapen en dan een nachtdienstje vannacht.

Kleertjes wassen is hier gebeurt. De eerste paar zonder wasverzachter en daarna als er iets bijkwam gewoon bij onze was in en met wasverzachter.
    Zien het wel of de kleine er überhaupt op reageert..

17. Kylie1986

@Joekie: draai jij nog nachten? Knap hoor! Hier gaan losse dingen ook bij ons erin..

Beeb is zoo druk vanmorgen, alsof hij er door mn navel uit wil komen.
    Navel gaat ook bijna ploppen.

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, maar max twee achtereen hoor. Soms wel elk weekend. Het is juist voor mij het makkelijkst en het meest geld verdienen ;) Lichamelijk niet zwaar werk en toch een lekkere faktuur sturen...
    In deze situatie dus win win..

19. helma85

helma85 Niet meer actief

ff een vraag voor degene die borstvoeding gaan geven.
    K heb 2 avondcursussen bijgewoond ( waren interessant!), maar nu ben k aan t kijken voor de spullen die nodig zijn voor het kolven.
    K zit er aan te denken om alles van t merk Avent te kopen.
    Zijn die goed?

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jullie zijn niet bij te houden.

Buik. is nu rustiger echt 2 dagen gerommel en buik/rug pijn gehad. Was niet zo erg als toen met de 31 weken was gewoon irritant ongi gevoel. Tis nu weer rustiger ook geen harde buiken gehad vanmorgen dus denk zelf aan indalen/oefen weeen.

Plannen. even paar boodschapjes halen, dan voor fietsen kijken en morgen mn pa op visite en daarna naar de verjaardag van smoeder.

Wanneer mag de laatste met verlof hier?

Wicked is erg leuk, ben in januari geweest.

O kylie welkom terug. Hopelijk leuk geweest! Enne mijjn navel is ook vorige week geplopt hoor;)

dr rest vergeet ik weer. sorry!

Deel Deze Pagina