juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Net wakker gaaaaap o wat heb ik een heerlijk dutje gedaan zeg. Heel raar maar overdag slaap ik stuk beter dan snachts.
    Planning van vandaag was dus niks doen en daarna beetje niks doen. En toen maar geslapen en nu ga ik ehhh niks doen :p

Klachten: ik voel me juist iets lekkerder in mn vel zitten sinds paar dagen. Mn bekken zijn wat minder erg, heb iets meer energie(niet genoeg om ook wat te gaan doen hoor :p) maagzuur is wel flink aanwezig en snachts pijn down below. Maar meiske was nog niet aant indalen zei vk afgelope week. Wel al met hoofd tegen mn schaambot al aan, dus dat voel ik misschien.

O wauw dis mega ego bericht geworden sry!!
    Ehh 2 van de ouders waar t niet goed mee ging. Moeder en svader? Sterkte!! 1 met ambulance en andere ha post. Bah bah

Wat staat er op t menu bij iedereen?
    Hier Burrito's jumm

2. Eten, broccoli aardappeltjes en filetlapje

Vandaag flink wat was gestreken en gevouwen, alles is nu weer weg. Verder rustig aan gedaan vandaag.

Oh ja, op internet de naam van de baby uit hout besteld!

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier ook net wakker.. of half eigenlijk :p
    Maar eens in de maand eten wij zondags bij SM, dus vriendlief maakt me net wakker.
    Menu: geen idee dus.

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    wow, gezond bloempje ;) powerfood.
    leuk de naam in hout, welke website ?
    Roozje, hier ook ns makkelijk ivm vakantie........shoarma wilde mn man....ik heb gelukkig nog n rest gezonde maaltijdsalade ;)

Heb mn buik gespammed op t junibuiken topic.
    krijg eindelijk weer wat energie, wel lekker voor de vakantie.
    ff mn tomatenplantjes voor de tuin verpot zodat ze de komende week de ruimte hebben om te groeien.
    Moest van mn man nu gaan zitten, mooi ff zp-en
    Verder wassen draaien inpakken en de shoarma bakt ie zelluf maar ;P
    O,ja vanavond voor tv de laatste strijk....
    morgenochtend zuigen dweilen en mirriman gooit een chemicalieen bom tegen (kat) vlooien erin nadat ie de auto heeft ingeladen en dan.....op route, heb er zin in.
    Heb wel laptop en phone mee dusssss hou jullie op de hoogte ;D

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd, hoe zou t met Anne zijn (of was het anna? :p)

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @bijntje. ja ik print bij mn szus uit geen idee waar zij ze haalt.

menu, zalm in bladerdeeg peentjes en krieltjes

Joekie, knap dat je nog nachtdiensten doet. Ik trok die onregelmatigeheid al heel snel niet meer. Bijna verlof dan?

Vandaag. Gaten id wiegbodem gemaakt bij souders. (t is hun wieg). Langs mn vriends (bijna overgroot) opa en oma geweest, Bij mn kleine neefje geweest. Heel stuk mee gelopen, ging goed. Net in bad gelegen en nu languit op de bank. Ben een beetje moe.
    Wat zijn jullie plannen morgen? Ik heb echt geen idee wat we gaan doen.
    ik ga even buikjes kijken, had die van mij er gisteren ook opgezet.
    Groetjes!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Anne is gister bevallen staat op t buikenforum

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Anne... :$ Waah! In april nog zelfs... poeh, ga snel even lezen.

@ slapen, nou hier verre van, wij stonden na het ophalen van onze prachtige nieuwe box met een niet startende auto. Er zit een sensor in de sleutel en die was er uit gevallen :x Het is al onze 2e sleutel! Dus man de ANWB gebeld, ik met dochter nog een stuk gaan fietsen, harde buiken op de koop toegenomen... man is net thuis. Heeft dat mannetje van de ANWB hem niet hoeven slepen... want dat mannetje had kraaienoogjes en heeft het sensor pieletje zien liggen op straat! In de sleutel gelijmd en man kon met blozende wangetjes naar huis rijden. Wat een grap ;)

@ eten, hier risotto met prei, paprika en geitenkaas. Ben benieuwd of dochter het lust. Gisteren een heel lekker stamppotje met broccoli, aardappels en belegen kaas gemaakt, anders kan ze daar een deel van de rest van krijgen.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lol evenstar haha, altijd leuk als de oplossing zo simpel is :p

anne bevallen: o echt?! oe zo ff lezen, kga nu aant eten snel beginnen, mannen hebben honger.

O en ben even zwaar geshockeerd!! Mn man vroeg van de week wat ik nog gedaan wilde hebben voor ik ga bevallen. dus ik zeg de ramen, kan er bijna niet meer doorheen kijken. en verrekt! hijs nu de ramen aant doen!!! Welliswaar maar aan 1 kant van t huis en alleen buiten :p maar vind dit al heel wat hahaha

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hmm Lin, kan k bij jou aanschuiven ?
    Evenstar, dat van jou klinkt ook lekker ;)

Gewoon geen zin om zelf te kOken ;)

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ziejewel Roozjuh, jouw vent heeft ook zo'n moment ;)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahahaha ja je heb gelijk :p

13. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    zozo allemaal gezonde eters hier op de zondag, hier nog geen idee wat er gegeten wordt wou gewoon een boterham met ei eten ofzo maar ja vriend komt eerder naar huis en zei dan moeten we nog wel eten... euhm ja ik had al niet veel in de planning maar goed we zien wel wat we doen...

straks denk eerst naar mijn moeders huis spullen pakken voor haar (ze is bang dat haar eigen man met de verkeerde onderbroeken oftewel de strings enzo aan komt zetten haha) maar ja moest alles geloof ik overal en nergens vandaan plukken... dan naar haar toe even een dikke knuffel geven...
    ze ligt op de stroke care unit :( heeft weer een beroerte gehad :( ....

waar kan ik jullie buikjes bewonderen dan? ben wel benieuwd?

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ik kook zelf niet vaak 2-3 keer id week de rest kookt mn vriend. kan hij beter en vind het ook leuk. ik kook alleen als hij laat thuis is. t weekend kookt hij altijd al. ja lekker met rozemarijn en knoflook aardappeltjes. lekker smullen. miiri schuif maar aan hoor.

ja bizar een juni mama in april bevallen. ben blij dat alles goed gaat. al een mooi gewicht ook. ik hoop dat de andere kleintjes nog even blijven zitten tot de 37 weken!
    dat ziekenhuis gedoe is maar niks

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    sterkte met je ma!
    buikjes:http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/308218-juni-2012-buikjes-heeel-erg-vroeg-138.html#post12633157

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nee hoor dat haal ik (gelukkig) niet meer :p

Maar ik ben vast niet de eerste...

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    HOERA!!!! Mijn schoonzus is vandaag met 34.4 wk zwangerschap bevallen van een tweeling!!!
    Ze had ook een juni mama moeten zijn die dus in april bevallen is :D

Te tobt al heel lang, ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Eerst groeide één kindje niet, toen was dat beter maar kreeg ze zwangerschapsvergiftiging. Vanmorgen is daarom besloten ze te halen.
    De kleinste is 1550 gram en de grootste 5 pond. De kleinste (meisje) is een pittig ding en doet het goed, de grootste (jongen) heeft een kapje met zuurstof.
    Met moeders gaat het minder. Veel bloed verloren en moet misschien nog weer geopereerd worden. Maar dat komt vast goed! ;)

Spannend maar erg leuk!!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Joekie, gefeliciteerd met je tweelingnichtje/neefje. Hopelijk gaat het verder snel (weer) goed!

Anne/a bevallen, hopelijk gaat het wel goed met haar en de kleine

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Zo hè , komt t door t zachte lenteweer ;) alle bevallingen.
    Butterfly beterschap voor je moeder en Joekie voor je schoonzus.

Afrola leuk om van je te horen, hou je t nog n beetje vol?
    Is t zwaar met 2 baby's

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O ik begin dr zenuwachtig van te worden. Allemaal aan t bevallen!

@tante Joekie. dubbel gefeliciteerd! Leuke namen?

groetjes

Deel Deze Pagina