nestelen: nou hier niet. ja bij hubby Kan dat ook bij man ipv bij de zwangere? Hij stuurde me net berichtje met hele waslijst dat ie wil doen. Canvassen in hele huis ophangen, lampen ophangen, schilderijtjes enz enz. jeetje schrok er van! haha. Vanavond wilt ie al veel gaan boren en ophangen, ben heel benieuwd! Net weer mooie foto's gemaakt van de kittens. kolere die zitten echt geen sec stil Heb van de 5 kittens, 3 goed past kunnen leggen
@Roozjuh. foto's? Zien!! O heeft ie last van nesteldrang? Geef mijn zn man ik lijk de enige wel die zich hier druk maakt
Vroeg helma vanmorgen ook al. Nee ongigevoel alleen niet maar als het meer zeer gaat doen en er regelmaat in komt (paar keer per uur en dan dat je er tijd op bij kan houden kan je beter even bellen) Harde buiken is ook niet gek in deze termijn mocht je ze wel hebben. Ik had van donderdag tot vannacht steeds 's avonds en 's nachts bij de vk bleek ze ingedaald te zijn en vast te liggen. Dus dat waren indalingsweeen geweest.
Ja idd 37 weken al, dat schiet wel echt op! Klinkt stukken beter dan 33 weken! Lukt t wat met de wieg? Je ging de stoffen rand er op zetten toch? Bedoel je trouwens zo'n ruggesteun voor op het bed? Krijg ik straks ook, ben wel benieuwd of het fijn ligt!
Heb ik zo'n leuke opberzak voor aan de box van STOER, kan ik m niet vastmaken.. Maar even wat voor verzinnen..
Heb ons trouwens net maar ingeschreven voor de voorlichtingsavond in het ziekenhuis, toch maar doen nu het wel iets is wat een mogelijkheid is.
Wat jammer van die opbergzak, waarom kun je hem niet vastmaken, banden te kort oid? Wij hebben morgenavond voorlichtingsavond, ben benieuwd! (6 juni ook nog infoavond voor borstvoeding)
@Zak: Nou, er zitten 2 zeilringen door, maar geen touwtjes.. Zolang de beeb nog niet 'mobiel' kan ik hem wel vastmaken met lintjes of touwtjes.. Misschien dat ik vanavond maar ga naaien, dan kunnen ze iig niet los @Avondziekenhuis: het ziekenhuis ken ik helaas van binnen en buiten, ook de verloskamers en de andere gerelateerde afdelingen.. Maar er zal maar net iets voorbij komen wat je niet weer.. Ook ingeschreven voor de bv.
Lionne zoekt nog een buddy! dames geef je op als je nog geen (2e) buddy heb! Foto's kittens, ja ff verkleinen en dan gooi ik er hier een paar op Kylie; toch maar wel naar zkh avond en gek dat je boxzak niet zo kan vastmaken. ik had er toen 1 met klitteband, wat een hell! bij 2 speeltjes was ie te zwaar en hield t klitteband t niet meer
Ik wil wel hoor Lionne! Heb alleen Girly Heb jij een buddy nodig of zoek je iemand die jouw buddy wil zijn?
Ja de broderierand zit erop ben nu de bekleding aan de wieg vast aan t naaien, wat een monnikenwerk, gaat allemaal extra langzaam omdat ik 0 naaiervaring heb, dus k ben er wel trots op. Nog Ff doorbikkelen, hoop dat k morgen n foto kan laten zien Ruggensteun voor t bed ja, ga m vanavond uitproberen of ik ermee in bed kan lezen Ach Lionne, ik heb al n buddy maar als er niemand over is wil ik ook de jouwes zijn hoor Eet smakelijk, ik wordt verwend, m'n lieve sm kookt
Ben benieuwd, naar zowel de foto als de ruggesteun! Smakelijk eten en laat je maar lekker in de watten leggen
Ahhh, wat n schatjes Roozjuh Haha strootje trekken om Lionne als 2e buddy Maar 3 is teveel hoor Kylie
haha nou vooruit dan maar ach een 3e buddy kan altijd mits je dat zelf wil natuurlijk zit geen limiet aan vast O en kylie, ik krijg dat verrekte poeseke van je zusje maar niet op de foto! Ze zit echt geen seconde stil. Ben net 2uur bezig geweest om 1 scherpe foto te krijgen van dat grijze muisje Beter dan dit heb ik haar er niet op gekregen
Ow (L) wat een lieve katjes! echt leuk hoor. Gaat het allemaal goed met buddy's? Praten alle buddy's nog mee ook? Heb even mn buik geshowd. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/308218-juni-2012-buikjes-heeel-erg-vroeg-147.html#post12687418