Afrola, thnx, jij gaat ook al dik richting de 37, goed hoor en lekker helemaal klaar voor de kindjes, geniet nog maar ff van de rust dan Peek, duimen dat t goedaardig is voor je sm, vervelend die spanning erbij. wiegbekleding is af, morgen maak ik m op en spam een foto bedklossen gehaald, we zijn er ook bijna klaar voor maar voor mn gevoel mag ze nog 3 wkn blijven zitten, zooo gezellig Trustuh mamma's ben n partijtje moe xxx
mirri jeetje al 37 weken... hier ook nog lang niet aan bevallen toe. Geniet ook nog van het zwanger zijn... zeker nu met verlof!
Peek bah heftig. Laten we maar hopen dat het goedaardig is! Ego: ben aant dood gaan hier. Mn benen vallen er volgens mij straks vanaf. Pfff wat een spierpijn!!! Net massage gehad en voelt al wat beter maar jeetje wat een pijn Planning: D zo naar psz brengen en moet naar de bieb. Verder ga ik niks doen
Goedemorgen dames! Ik heb straks om kwart over 10 de liggingsecho al weet ik bijna zeker dat ze wel goed ligt. Ik moet er wel alleen naartoe, manlief kon niet mee. Ach ja, er valt nu toch niet heel veel meer te zien. Verdere plannen voor vandaag, wat kleine boodschappen en proberen de videocamerabeelden op dvd te zetten. Dat kreng zit vol en kan me er maar niet toe zetten om uit te zoeken hoe ik die beelden op een dvd krijg. Heeft iemand tips?? Het is een sony handycam.
Oh, en manlief heeft voor het eerst sinds mijn verlof onze zoon vanmorgen weggebracht, dus loop nog heerlijk in mijn badjas. Jammer dat ik straks een afspraak heb anders trok ik 'm ook niet meer uit Woensdag komt trouwens als het goed is de naam voor op de muur binnen! Leuk, dan mag ook niemand meer op het kamertje komen natuurlijk. Moet 'm nog wel ff verven of beplakken met iets.
Peek, ik duim voor je sm! Schrikken zeg, mijn moeder had aantal jaren terug ook plek in haar borst bleek gelukkig goedaardig weefsel te zijn.
goede morgen, @peek, heel veel sterkte en wij zullen hier met zijn allen duimen voor goed nieuws !!! @ slapen, ik heb een stuk beter geslapen nu ik ook gewoon op mijn rechterzij kon liggen. Gelukkig maar ahahha maar ik vind het wel afkicken om niet meer op mijn rug te liggen hoor @ planning, Ik ga zo eerst boodschappen doen, daarna naar de babydump, en verder alllen nog rommeln in huis ahhaha. @ eten, Vanavond gaat vriendlief heerlijk koken. We eten waarschijnlijk asperges met beenham en gekookte aardappeltjes Mmmm.... heerlijk ahhahah. @ zwanger zijn, ik geniet er ook nog volop van en hoop ook dat ze nog even wil blijven zitten hoor ahahh. Maar ik ben ook nog maar 34 weekjes dat scheeld weer hiihih. Fijne dag ladies, Kuss
beelden op dvd: hier ook sony handycam en je kan alles met t programmatje zelf doen. weet zo uit mn hoofd niet hoe. zal vanmiddag ff voor je kijken als je er dan nog niet uit bent zwanger zijn: het genieten is er hier vanaf. ik ben er klaar mee. van mij mag ze op de dag van 37weken echt wel komen! kan niks meer net D naar school gebracht en ben nu echt gesloopt. en kmoet ook nog naar de bieb Nee het genieten is er hier niet meer bij helaas
Thnx Danielle, ik ben al n tijd in de zw en verlof, wanneer mag jij met verlof ? Rooz, lekker nix doen vandaag, hier voel ik ook al m'n spieren, zal wel door t natte weer komen  Lekker Bloempje Ff rustig aan en strax naar je Beebje kijken. CN lekker rommelen en naar babydump Hmmm asperges, ik maak vanavond een salade nicoise en choco mousse toe Nu nog onderweg voor boodschappen, strax t wiegje opmaken Zitten nog met n probleem om de klossen onder bed te krijgen....
Peek, ik duim voor goed nieuws. Onzekere periode klote is dat. Meiden die dr klaar mee zijn. Sterkte! Hier, zit ze ook nog wel prima. Ben sommige dingen wel beu maar niet zo erg dat ik wil dat ze nu komt ofzo. Als ze maar optijd voor dr verjaardag is hihi ben een beetje lollig vandaag. Ga zo zwemmen en verder weet ik t nog niet. Zie wel of ik nog ergens zin in heb. groetjes!
Pff ik kan haast niet wachten, ben zo nieuwsgierig! maar vind het ook wel scary worden nu.. Haha beetje dubbel dus We zullen zien wanneer de kleine naar buiten wil..
@Roozjuh: ik wilde het niet zeggen, maar hier is het genieten er ook wel vanaf.. Heel stom, maar toen ik bijvoorbeeld in het begin van de zwangerschap beweging van de kleine voelde, was kreeg ik vlinders in mijn buik. Kon dan de hele dag op de bank liggen, wachten tot hij weer wakker werd. En nu heb ik het soms niet eens door..Dan zie ik ineens m'n buik heen en weer gaan, en dan denk ik : oh ja, er zit een kind in. Oh, ben nu al een ontaarde moeder
@beu zijn: ik ben vooral de rugpijn zat. Verder mag ik niet klagen. @plannen: man zijn bed uit trekken , wasje uit de droger opruimen. Ik moet naar de hema in de stad (hier in het dorp te kleine hema) en vanavond pufclub, de tweede partneravond
Goedemorgen dames: Roozjuh: wat een schattige kittens!!! Jammer dat je zo veel last heb van je benen en bekken/heupen. Sterkte! Knobbel borst: k weet niet meer bij wie, maar heel veel sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee. Zwanger zijn: gisteren vroeg k aan mn man of hij t voor een week over wilde nemen. Hij moest gelijk lachen en zei: ik wil wel, maar mn lichaam is daar niet voor gebouwd. K vind het nog wel leuk en lekker om zwanger zijn, maar soms ( sinds 34 weken) denk k, was het maar klaar. Krijg namelijk steeds meer last van de gebruikelijke zwangerschapskwalen en pijntjes. Ach ja, nog even en dan hebben we een prachtig kind in onze armen!!! Hier: eindelijk weer eens goed geslapen vanacht! Heerlijk! Beetje rustig aan doen, want k merk dat k niet meer alles kan wat k eerst deed op een dag. Vanavond eindelijk weer eens naar VK!
kylie, ben dus niet de enige die t helemaal zat is Dat genieten van schoppen is al tijdje verdwenen. ja tuurlijk is het prachtig maar zoals je als zei, merk t al niet eens meer tenzij t opeens een mega kick in mn ribben is. helma veel plezier bij vk! liggings echo: sry weet niet meer wie, veel plezier