Joekie gefeliciteerd met je neefje en nichtje. Eten: wij hebben Aardappeltortilla met salie en frisse tomatensalade gegeten. Het was heerlijk
ButterF: Sterkte met je mams, toch nog een beroerte Afrola: oo spannend Ben zo benieuwd naar jouw 2ling! Joekie: HOERAA Gefeliciteerd met je schoonzus!! Balen dat het niet zo goed gaat met haar maar die komt er ook wel weer bovenop! Flink verschil tussen de 2 kids trouwens. Hoe heten ze? Ego: Kan weer half door mn ramen heen kijken Morgen ga ik maar de binnenkant doen. Wij net Burrito's gegeten en D pannekoeken. Denk ik probeer t gewoon, laatste keer zat ie half te kokhalsen maar nu vond ie ze heerlijk. Nu hem op bed gooien en dan ehh verder vervelen, hubby zit wéér voetbal te kijken (lang leve zondag )
@ Mirri, ja ik kom maar af en toe langswippen . Wat fijn dat je weer wat meer energie hebt en heel veel plezier bij je weekje weg! Ik vind het loodzwaar inmiddels 2 babies . BI is heftig en buik is zwaar. Ben inmiddels een beetje in de bed-bank-fase beland, Vind het lastig om me daaraan over te geven. Ben daarom niet zo in de spraak/schrijfmodus. Maar soms is het verstandig je even uit te spreken . Vermaak me nu maar met handwerkjes naaien, babyfoto's inplakken oid. Maar verder gaat het wel heel goed met de twee kindjes in mijn buik en buiten dat buik/bekken pijnlijk en zwaar zijn is er geen teken dat ze in aantocht zijn op korte termijn. Dat is uiteindelijk het belangrijkste . Wil het eigenlijk nog wel even twee weken volhouden! @ Lin en Evenstar, jullie eten klinkt heerlijk @ Butterflies, sterkte met je moeder @ ???, sterkte met je vader Hopelijk laat verder bevalnieuws nog even op zich wachten
hoi dames anne bevallen , jeetje hoop dat alles goed is met haar en kleine iza . hier gaat het van kwaad naar erger ben dooddooddood op en iedereen denkt dat het laar gaat en dat ik alles gewoon kan doen , omdat het allemaal in orde was bij de gyn nou mooi niet dus !!!
lady's! ben weer ff de Juni site aan het aanpassen en staat zeer weinig op de Agenda. Moet er nog iets aangepast/bijgezet worden? Willen de nieuwe meiden ook op de site? Kijk even rond wat er allemaal op staat en wat voor info we dan van je nodig hebben, dan gooi ik je erop Info naar mij via pm graag, want mijn hoofd is een zeef en anders ga ik t vergeten
Peek meid doe lekker rustig aan, laat je hubby zo veel mogelijk overnemen (wat ie vast al doet ) Voetjes omhoog, drinken erbij en relax
nou even goed gesprek met je hubby aan gaan dan meid, want je moet toch echt flink rusten als je zoveel klachten heb. En anders spreek ik m wel ff toe voor je
heb het met hem besproken en ik weet ook dat het niet leuk is maar het is nu eenmaal zo en niet anders , en hij begrijpt het wel, het is een beetje frustrerend ook zo zonder goede nachtrust maar goed , we komen er wel even op de tandjes bijten
Anne en man, gefeliciteerd met IZA!! Joekie gefeliciteerd met je nichtje en neefje danielle gefeliciteerd met je 34 weken. Ik zag allemaal lekker eten langs komenhhhmmm. Wij hele drukke dag gehad, wel super leuk dus heb een simpel groentesoepje met balletjes gemaakt. Heb nu trouwens enorme pijn rechts boven mijn rechter lies komt vast omdat ik een stukje achter mn zoontje van 1 aan gesprint heb, die rende even de andere kant op hebben jullie ervaring met een tummy tub? bij de oudste heb ik een babybadje gebruikt maar wil nu misschien toch nog een tummytub wil proberen. liefs
tub dinges: ik vind het on-dingen ziet er schattig uit maar practisch vind ik m niet. babybadje kan je ook een lig standaard in doen als je je handen iets vrij wilt hebben.
@roosjuh, zou je bij mij willen neer zetten dat we een jongentje krijgen? haha heb het al een keertje gevraagd, maar ben je vergeten.. Is ok, Ik vind dit al een hoop werk voor je. Dankje dat je dit allemaal bij houd! @tummytub, geen ervaring, maar lijkt me maar een eng ding. Waarom geen gewoon badje? dan heb je toch meer ruimte om je kindje vast te houden etc?
Zo ben ik ook weer keertje, afgelopen week van donderdag t/m zaterdag in het ziekenhuis gelegen ivm veel te hoge bloeddruk en teveel eiwitten in urine. Afgelopen dinsdag was controle al twijfelachtig maar op donderdag was het echt niet goed. Even leek het erop dat de kleine ook daadwerkelijk zou komen omdat ik weeën kreeg maar gelukkig zijn die gestopt. Alleen nog heel veel en vaak vervelende harde buiken, moet goed in de gaten houden of het geen weeën worden/zijn. Dinsdag even bellen wanneer ik aankomende week weer 2x langs moet komen, kon nu geen afspraak voor gemaakt worden omdat het weekend is/was. Anne, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Hopelijk blijft ze het goed doen en mogen jullie haar zo snel als mogelijk mee naar huis nemen. Dikke knuffel voor de dames waarbij het met moeder en bij de andere met vader niet goed gaat. Waves, jeuj! Gefeli en goed zo! Joekie, gefeliciteerd met je twin-neefje en nichtje! Hopelijk gaat het ook snel beter met je schoonzus. Tummy-tub, die zat bij mij in het kraampakket. Ik heb ook gewoon een ligbadje maar wil tummytub ook zeker wel gaan proberen. Lijkt me wel leuke afwisseling voor kindje
Leonie o jeetje schrikken. nu alles weer wat beter met je en de uk? Rustig aan doen hoor meid! Ook jij voetjes omhoog en je hubby maar ff laten slaven Bijntje: je knul staat erop!
Leonie: sterkte meid. Nog 2 weekjes volhouden zou super zijn. Schoonvader: doet zich sterkter voor dan hij is/ aan kan. Ziet er ook slecht uit vonden wij. Hopen dat ze woensdag mondig genoeg zijn om verdere onderzoeken te eisen. Dan alleen fietstesten. Nu Peking express aan het kijken. Dus ga weer afsluiten.
@leonie griezelaar! nog ff neit gaan bevallen hoor!!! @peek mjah het is juist beter doordat je je rust pakt... lekker slim van sommige mensen. Hier word het nu toch wel wat zwaarder, ik vraag me af of hij qua groei nu 36 weken is (hij loopt 2 weken voor) of dat het terug gelopen is (dat is ook niet echt gezond) of nog verder vooruit (ook niet echt gezond) Lopen gaat steeds moeizamer hier, bij schaambeen en liezen begint alles zeer te doen. Na het eten ga ik bijna over mn nek past niet zoveel meer in.. En voel me slapjes moe en niet helemaal 100% lekker, geen idee of dat met die suiker samenhangt maar beginhet nu al beu te worden.. Naja genoeg gezanikt weer