Gisteren bij vk geweest. Baby ligt nog steeds "onmogelijk" maar wel met het hoofdje de goede kant op. Ze ligt met haar hoofdje bij mijn bekken, de billen liggen links boven mijn navel, bij mijn ribben. En de voetjes liggen beneden, naast het hoofd, dus. Kan ze vast op haar tenen sabbelen
Hoi meiden Hoe is het allemaal ? Lekker aant klagen dat we het moe zijn haha soms ben ik het ook moe .. Vooral als ik snachts wakker word van de pijn, maar ik geniet nog zo van de bewegingen in de buik Hier is de oudste naar school, de jongste vind het maar raar dat hij alleen is maar hij geniet dat hij mama voor zich alleen heeft
Kylie: ja kreeg ook t mailtje! Kga zo maar is ff mailen Lionne: lenig kindje Zo lag ze hier ook op t moment dat ik 3D echo kreeg die dus mislukte Babs: Heerlijk ff 1 kindje minder of nie? haalt de bieb ook hun boeken bij je thuis op? nee grapje. pff heb echt geen zin!!!
Liggingsecho was k*t! Madam heeft besloten met 36 weken nog even in stuit te gaan liggen! Nu moet ik a.s. donderdag al naar het ziekenhuis voor een draaipoging. Manlief en ik hadden net een laatste dagje samen sauna gepland met behandelingen ed. Grrrrrr!!
das ff balen bloem! hoop dat de draaipoging gaat lukken en die geen pijn doet. eigenwijs meiske heb je hoor, net zo op t laatste moment!
Roozjuh bij ons kun je via internet verlengen heb je iig geen extra kosten! Ow bloempje das balen !!! Onze 2e lag tot de 35 weken in een stuit en snachts in eens gedraaid! Duim voor je
@Bloempje: Shit zeg, wat een eigenwijsje. Wil je wel een draaipoging? Is niet verplicht he? Ik ben er inmiddels uit, als hij niet gaat draaien, wil ik geen draaipoging en geen stuitbevalling..Geplande ks wordt het dan.
@Bloempje: kan ik me goed voorstellen.. Ik denk dat het 'slechte' nieuws van gisteren er bij mij ook meer bij in heeft gehakt dan ik had gedacht. Weet je een beetje wat je kan verwachten? Ik heb veel op internet gevonden, over draaipogingen, natuurlijke stuitbevallen en ks. Heeft wel geholpen. Dikke knuffel!
Ja, het ziekenhuis hier heeft voorlichtingsfilmpjes op youtube staan, die ben ik nu eens allemaal aan het bekijken.
heel begrijpelijk dat je er van baalt, ben benieuwd naar de draaipoging. konden ze daar al iets over zeggen, lag ze bv nog 'los' dus niet in je bekken al?
Ze ligt in een volkomen stuit, dus in kleermakerszit en met haar rug tegen mijn rug. Ook nog boven mijn bekken, dat is wel gunstig voor de draaipoging.
oh nou dat is dan iig mooi voor jullie draaipoging. kon je eigenlijk zelf nog iets zien? gezichtje ofzo? @kylie< die van jou ligt ook in stuit toch? wachten ze op de volgende controle om te kijken of ie toch gedraaid is of krijg je ook al een echo? ik ga donderdag voor de liggingsecho
@Girly: de vlk geeft hem nog 2 weken de tijd, 21e moet ik weer terug. Als hij dan nog in stuit lig, wordt ik doorgestuurd naar de gyn voor een echo en eventueel draaipoging (maar ik wil geen versie). Dus dan zullen ze me inplannen voor een ks. En als ze het vermoeden heeft dat hij goed ligt, moet ik gewoon naar de echopraktijk voor een standaard liggingsecho.
Bloempj, Balen zeg! hopelijk lukt je draaipoging nog! Happykidzz, jaa ik heb ook al gemaild Vind ze zoo mooi! Nu hopen dat ze het niet erg vinden dat ik nog geen kleine heb
Succes Bloempje donderdag. Ze kunnen ook nog draaien na de draaipoging he. Vriendin van mij haar poging was mislukt, dametjes draaide een dag voor de 2e poging spontaan en is blijven liggen. Happykids: niet gedaan. Heb al teveel doeken en wikkeldekentjes. Dus van mij geen concurentie meiden. Ga even liggen op de bank hopen dat M. nog even een uurtje blijft slapen. Hij ligt nl al een uur. Oh eerst de post openen als het goed is heeeel veeeel mini's!!!
Pff ik merk gewoon dat ik lamgeslagen ben, heb nergens zin in.. Ben bij thuiskomst op de bank geploft en zit daar nu nog! Ga maar eens naar buiten. Las iets over verse asperges hmmm die ga ik ook maar eens halen bij de kweker. Heb verder toch nergens zin in.