hey kelly! welkom welkom. jeetje wat een gedoe met je mams zeg bah! maar wel fijn dat het niet uitgezaaid is. Leuk dat je bij de juni mamas komt meekletsen, zijn wel kletskousen hier hoor Velen hier zitten ook thuis vanwege klachten, maarja het hoort er nou eenmaal bij helaas. Nog paar weekjes en dan zien we met eigen ogen waar we 9maanden hard voor hebben gewerkt.
Auw,auw, auw. Net terug van de zw. cursus. We hebben (met onze mannen) het persen geoefend. Halfzittend en minn rug is een hele slechte combi. Zegt de cursusleidster dat op handen en knieen dan wel wat is. Ehm, dat zie ik dus niet zitten. Misschien de baarkruk of op mijn zij. Lastige keuze.
Kelly, welkom, wat een toestanden. Is er nog kans dat je baby uit zichzelf draait ? Rooz, leuke links Hier de beloofde foto van de wieg, hij staat op onze slaapkamer ivm BV Morgen halen we het ledikantje, die kan in de babykamer
Even ego berichtje. Net terug van dierenarts. Onze kater werd vanmiddag opeens heel ziek.. Moet nu nachtje blijven
Mirri mooi wiegje Bijntje sterkte met de kat. Gek he, dat ie niet thuis is. Hopelijk knapt ie snel op.
@kelly welkom @mirri wat leuk ! @bijntje wat sneu hopelijk knapt ie snel op ! @lionne , zijligging of barkruk is de meest comfortabele houding
Thnx meiden, Bijntje, beterschap voor je kater..... btw; waarom hebben gynacologen vaak een hond? wanneer ze sávonds thuiskomen kunnen ze geen poes meer zien
Lol Mirri Bijntje sterkte met de kat! Hopen dat ie vandaag weer naar huis mag. Wat een stilte hier zo vroeg in de ochtend. D werd 6.30 hoestend wakker dus zijn allemaal klaarwakker. Ik mag nog ff lekker tot 8.15 blijven liggen jeej. Hubby is trouwens helemaal omgeslagen. Wilt opeens dingen regelen en klaar hebben, mag elke dag smorgens blijven liggen ipv dat ik eruit moet 7 van de 10x. Kwam gister weer eerder thuis van t werk. Savonds neemt ie alles van me over, krijg elke dag massage. Jeetje wie is deze man? heerlijk! Hij zei van de week: tis nu echt zwaar aan het worden zeker? Doe maar lekker rustig aan
Wauw Roozjuh, waar haal je zo'n man? hahaha Mijn man was ook heel lief gisteren, hij kwam thuis met een super mooie bos bloemen omdat ik zo verdrietig was vanwege die stuitligging.
Ja weet niet, stond opeens voor mn deur al is die van jou ook super lief met bosje bloemen!!! Dat zou mijn hubby nou echt nooit doen (kost geld is en blijft een krent haha)
Wat een lieve mannen Mag hier zo de dierenarts bellen. Kijken hoe het vannacht gegaan is. Hier slecht geslapen.. Pff me katjes zijn me alles. En hij had zown pijn gister, vond het helemaal niks om hem achter te laten.. Nu maar even bijlezen.. Ben beetje ego geweest afgelopen pagina's
Donut nog steeds bij de dierenarts.. Vannacht ook niet geplast. Dus ze kunnen geen onderzoeken doen momenteel. Hij drinkt nog steeds niet, en eten mag hij niet ivm narcose als de uitslagen slecht zijn.. Assistent wist gelijk over wie we het hadden toen ik belde, omdat hij echt een heel gezellige lieverd is. Doet me wel goed om dat te weten, maar heb hem toch liever thuis Het is zo stil in huis Planning van vandaag, Telefoontje met nieuws afwachten. Verder niet zo veel denk ik. Misschien het huishouden maar eens gaan doen Ben ik niet echt aan toe gekomen afgelopen week.
Goede morgen mama's Hier weer vaak wakker geworden vanacht maar viel gelukkig wel elke keer meteen in slaap. Verder 2 x eng gedroomd. 1x over een horrorfilm waar ik vroeger heel bang voor was ahahah (freddy krueger) en 1 x over mijn overleden broertje dus ik werd echt met een k*t gevoel wakker... @ Lieve mannen, ow wat een schatjes zeg, elke dag massage, in bed mogen blijven liggen, bosje bloemen woww... Hier heb ik ook wel een mega schatje hoor @Planning vandaag, Ik hb oma belofd om haar om 10:00 op te halen en dan gaan we samen naar de action. Dan is ze ok even lekker de deur uit en heeft ze alles weer in hus hahah. Daarna ga ik heerlijk naar de stad toe en vanavond zwangerschapsgym, alleen we hebben 2 uur achter elkaar en vind dat wel lang eigenlijk hoor. @kat, ow zielig zeg. Nou hopen dat als je zo belt hij weer opgehaald mag worden en hij vanacht heerlijk opgeknapt is... @mirri, wat een leuk schattig wiegje zeg !!! hahaha ow hebben zedaarom altijd een hond @traktatie roozjuh, hahah dat is wel een leuke traktatie roozjuh !!! Die ga ik misschien ook wel maken want is helemaal niet zoveel werk hahaha. @ Kelly, welkom meid !!! en wij zijn hier toch zo een gezellige club dames hiihih ik kan vaak alle gesprekken niet bijhouden want er word zoveel geklets ahahah Zo ik ga maar even mijn eigen een beetje fatsoeneren en dan rijdt ik maar naar oma toe. Fijne dag ladies !!!! Kuss
Goedemorgen dames! Bijntje: sterkte met je kat! Roozjuh: wat ideaal zo'n man die omgeslagen is! Nu die van mij nog Gisteravond controle gehad bij VK. We wisten van te voren dat we haar invalster zouden krijgen. Onze eigen VK heeft 3 dagen vrij genomen ivm haar eigen kinderen. Met de kleine was het goed, al mooi ingedaald. Vandaar dus al die steken in mn doos. Ik heb nu al te maken met lichte weeen soms overdag (voorweeen). Zolang die niet doorzetten, is er niks aan de hand. Ze ging mn bloeddruk opmeten. Bij mn ene arm lukte t niet, dus naar de andere arm. Ook daar lukte het niet! Kwam door de vocht zei ze. Na meerdere pogingen uiteindelijk gelukt, was 140/95. Duidelijk hoger dan 2 weken terug. Ook moest ik op de weegschaal staan (normaal doen we dat thuis, thuis gaf gisteren 82 kg aan) die van haar gaf aan dat ik 87 woog!! K schrok me rot! K zei, dat kan nooit! Dat ding is stuk. Ze belde naar mn eigen VK en die zei dat ze me zelf donderdag wilt zien. Ook zei mn eigen VK tegen de vervangster dat de weegschaal stuk is. Dus donderdag terug komen, en hopelijk is de bloeddruk gezakt. Ook kregen we een briefje mee met symptomen die kunnen duiden op zwangerschapsvergiftiging. Vond het een best heftig bezoekje. Vanacht ook niet zo denderend geslapen omdat die woord/ziekte/aandoening in mn hoofd bleef rond dwalen. SOrry van mn lange bericht
Leuke wieg. O zieke kat minder beterschap @Roozjuh. Geweldig toch geniet ervan zn man! @Bloempje. jij ook al zn man! (jaloers!!) @Cn. veelplezier bij oma! @Helma. O echt hetzelfde verhaal met die steken en je buik als wat ik had/heb. Hier ook nog steeds oefen weeen en steken in mn uh doos. Maar je bloeddruk is wel wat minder nieuws. Hopelijk kwam het vd schrik vd weegschaal? Als je je niet lekker voelt gewoon bellen hoor! Beterschap. @Hier. Even de laatste moet dingen regelen. Zo nog even de notaris bellen zodat ook de zaken voor de kleine goed geregeld zijn straks. Mocht er wat gebeuren, niet leuk om over na te denken maar wil het goed regelen. Ga straks mn lenzen halen zijn op. Misschien naar de kapper, anders morgen. Wel al de badkamer schoongemaakt nu nog even stofzuigen. kijk wel wat er vd plannen komt! Fijne dag!
Goede morgen , Hier ook al zon lieve hubbie net samen boodschappen gedaan , en nu heeft hij mij op de bank gezet! Waar ik een half uur Op moet blijven liggen @ Kelly welkom meid... Yes nog iemand uit Limburg ? Waar ergens woon je of wil je dat liever niet zeggen @ bijntje sterkte met je zieke poes hier ook 2 poezen die ons veel waard zijn! Laatst was er 1 ziek omdat ze gevochten had met een andere kat @ Mirri wow wat lief! Ik vind het soms zo jammer dat we 2 poezen hebben die bij ons op bed slapen ik zou ook graag een wieg op de slaapkamer willen @ Helma jeetje meid ook heftig !! Ik ben benieuwd do hoor! Doe maar rustig aan @ Cn veel plezier bij de action er blijft me altijd wat aan de vingers plakken
@Mannen: wat zijn die van jullie allemaal lief zeg! @Bijntje:wat naar van je kat. Hoe is het nu met hem? Ow lees het al, kunnen ze hem niet een catheter inbrengen? @CN: Wat een nare dromen, hier ook vannacht..Maar het liep deze keer wel goed af @Gym: Hier vanavond ook lang, van 19 tot 21..Partner avond.. @helma: wat een schrik.. Kan ook zijn dat je bloeddruk wat steeg omdat het niet lukte of door iets wat ze gezegd heeft,..was bij mij ook. Nu zie ik dat je bloeddruk hetzelfde was als bij mij toen.. @Mirri: wat een lief wiegje! @Roozjuh: ben echt jaloers op je! Ik laat Danny ook maar een beetje, arme jongen werkt zo hard..Ik hoop dat we vrijdag nog wat kunnen doen in en om het huis. @moederdag: hebben de dag lekker volgepland.. Vorig jaar een klote moederdag gehad, viel precies rond de periode dat we afscheid van ons eerste kindje moesten nemen.. @Peek:Zijn dat niet z'n billen? Ik voel bij onze kleine man echt heel duidelijk een hoofd bovenaan (net onder mn borstbeen) Sterkte vandaag, duimen draaien hier.. @Kelly: welkom! Ook al zo'n dwarsligger.. Peek heeft/had ook een dwarsligger en die van Bloem en mijzelf ligt comfortabel in stuit. Wat een heftige tijd zeg! Hier: gisteren een k.u.t. dag gehad, had via whatsapp al flink tegen Roozjuh geklaagd, lucht wel even op. Veel bekkenpijn, bandenpijn, steken in m'n hol. En als die kleine opdonder z'n energie nou eens steekt in het draaien Veel gedacht over 'wat als hij niet draait'..Danny vindt het voorbarig, maar ik wil weten waar ik aan toe ben.. Ben er uit dat als hij de 21e niet gedraaid is, ik geen draaipoging wil (gevoel zegt dat ik dat niet moet doen, dus dat volg ik maar) en ook geen stuitbevalling. Wordt dan dus een geplande ks.. Verder gisteren al wat geboorteslingers gehaald bij de Xenos, je kan het maar hebben liggen
Pfff kan niet wachten tot het vakantie geld binnen is ... Wil zoveel kopen Hihi ipv dat ik nesteldrang krijg krijg ik koopdrang hihi