juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by peekaboo, Apr 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier ook Ladybabs, 'mag' eindelijk een droger!

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Kylie, waarom wil je geen draai poging? Ik denk dat mannen er wat nuchterder in zijn en zich iets minder druk om maken !

Pfff Moederdag ik heb zon " hekel " aan die verplichte dagen!
    Bij mij man zijn kant werd er altijd zo moeilijk over gedaan ! Er werd dan verwacht dat je daar kwam ontbijten ( lees 11 uur ) dan mee naar de beide overgroot oma's, dan nog koffie
    Ze vergaten dat ik ook een moeder heb en heen wou en dak zelf mama ben pffff
    Gelukkig hebben we dat nu niet meer ;)

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Haha wij hebben geen eens een droger! Ik hang smorgens de was op en die is een dag later droog, en ik strijk alles :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    helma, fijn dat de beeb ingedaald is! alleen minder van je bloeddruk. maak je niet druk over alle ziektes en weet ik t wat. vind dat invallers vaak overdrijven. en mocht je ej echt zorgen maken, dan uiteraard gewoon bellen

lin: lekker rustig dagje voor jou. heerlijk naar de kapper! ik moet ook hoog nodig. zeker 15cm moet er vanaf, dan kan ik t weer verven en zit t weer menselijk. kan er nu niks mee.

ego: net ff flink zitte janken. ben mn stiefma helemaal zat! kreeg bij vorige zwangerschap last van mn bekken aant einde van zwangerschap pas. nu al aant begin en tis véél erger. lig wakker van de pijn, kan soms geen stap meer zetten. Maargoed zij vind dus dat ik te weinig beweeg en oefeningen doe. omdat ik niet naar fysio ga maar dat heeft in mijn geval geen nut omdat ik meer oefeningen ken dan ik bij fysio krijg vanwege zware training vorig jaar voor mijn 10jaren lange pijn. maargoed nu zegt ze dus continu dat ik te veel stil zit, en ik me aanstel en de oefeningen een keer moet gaan doen enz enz.
    waarom geloven ze (zij) me niet dat ik hier echt dood ga van de pijn. ik bijna niks meer kan en ik elke dag, dag in dag uit mijn oefeningen doe. zelfs om extra oefeningen gevraagd waar ik die training heb gehad. maar niks werkt. ik ben al blij als ik hondenuitlaat veld overleef en dat is verdikkeme 200meter lopen. vers brood en beleg halen hier 2 straten vandaan bij de appie is al een hell want ik krijg minimaal 10x krampen en dan moet ik nog terug.

sry voor mijn geklaag :( ik zit er echt ff helemaal doorheen. mijn hubby is nu zo belachelijk lief en zorgzaam voor me anders was ik echt ingestort ben ik bang. vrijdag gaat D naar mijn moeder t/m zondag. heerlijk die rust! heb ik nodig. maar mn stiefma vind dat ik dan tijd genoeg heb om huis is ff een keer goed schoon te maken en de tuin enzo ff kan aanpakken. pfff ben al blij als ik smorgens mn bed uit kom!

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Jeetje roozjuh wat vervelend zeg :( !!! Ze zou er zelf maar last van hebben zou er helemaal klaar mee zijn. Wat een lef heeft ze zeg,
    Wat dat agaat kun je beter een been breken dan zien ze het echt...
    Boh zelfs ik word er boos over

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat voor geboorte versiering hebben jullie eigenlijk ?

Wij hebben een groot geboorte bord van woezel en pip en een vlag, en slingers met ballonnen :)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja idd, been breken zou duidelijke hint zijn dat je pijn heb omdat het dan zichtbaar is. word er zo moe van en ik heb al geen energie. hubby zegt ook: ene oor in, andere oor eruit. maarja das niet zo makkelijk helaas.

versiering: niks :( hubby vind het onzin

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    oja binnen wel slingers trouwens met ballonnen. maar dat is omdat ik t zelf gekocht heb want als t aan mn man ligt dan komt er 1 slinger te hangen die we nog toevallig in huis hebben.
    maar buiten hebben we niks en dat wilt ie ook niet. zelfs geen geboorte vlag. mn pa heeft vlaggenstok dus hoef alleen de vlag te kopen. maar vind ie onzin voor die ene keer dat ie hangt

9. Kylie1986

@Roozjuh: Hoe moeilijk het ook is, probeer het langs je heen te laten gaan. Hier ook allemaal mensen, moet je dit niet aanpakken en dat? Ze vergeten dat ik amper wat kan, en dat danny vaak 6 dagen in de week werkt..
    @versiering: Heb niet zo uitgebreid gedaan, zakje blauwe ballonnen en 3 soorten slingers of zo..
    @draaipoging: ten eerste lijkt het me geen fijn gevoel.. Ik haal me in m'n hoofd dat er wat met de navelstreng gebeurd of zo.. En mijn gevoel blijft me tegenstaan..en als ik iets heb geleerd is het mijn gevoel volgen.

10. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    wat een rotsituatie roosjuh, probeer je er toch niet al teveel van aan te trekken. zolang jullie maar weten hoe t zit.

ik heb er alleen in t begin last van gehad en fysio heeft bij mij gelukkig geholpen maar vond die weken al heftig genoeg. laat staan bij jou als je t zo heftig hebt en al zo lang, heel veel sterkte!

sterkte voor de mama van de kat, hoop dat ie vandaag gaat opknappen!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    kylie gewoon op je gevoel afgaan, dat is het beste. ik zou draaipoging ook niet doen als t nodig zou zijn geweest. heb van velen gehoord dat dit ook heel pijnlijk is want ze duwen als een malle op je buik aan alle kanten.

girly wat fijn dat de fysio heeft geholpen!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    pssst kylie, visboer staat er weer :p

13. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    was toevallig ook vanmorgen op jacht naar slingers. heb ze bij de xenos gehaald, waren de laatste blauwe, is zeker toch druk met alle nieuwe babyboy's:D

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik kan dat ook niet ene oor erin en eruit...

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Knuffel voor Roozjuh!
    Lastig dat soort mensen...

Versiering ook de xenos geplunderd, heb een hoeraeendochter slinger voor t raam, roze ballonnen en vlaggetjes voor id woonkamer (zit op de 1e verdieping dus valt voldoende op)

Pff net alles even uitgezocht over testament en voogdij etc. Kost wel een bak geld weer aanpassen straks maar even over hebben hoe en wat.

Kapper, denk morgen niet zn zin vandaag

Zo even mn lenzen ophalen en moet nog steeds stofzuigen dus dat ga ik eerst even doen.

@ladybabs. Ja snap dat je er een hekel aan hebt!
    Hier gaan we za even langs mn smoeder wil niks met moederdag doen maar gaan even langs. zondag bij de mijne langs.

Groetjes

16. Kylie1986

@Boys: er zijn idd een hoop jongens!
    @visboer: Jeej! 3x raden wat ik ga halen :)

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Je moet idd je gevoel volgen hoor je hebt het niet voor nix ;)

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ieuwwwww vis :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    roze vlaggen nu bij hema in aanbieding voor 1.50. ik ga ze morge ff halen denk ik

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Lin, heb je al een notaris? Wist je dat je kunt pingelen in de prijs van een testament? Bij ons scheelde het 150 euro ... Ik had alle notarissen bij ons in de buurt gebeld, en ook die waar we ons huis hebben gekocht en gezegd dat we alle zaken bij hun hebben en dat ik het schofterig veel geld vond 750 euro ! En toen ging ze kijken wat ze voor me kon doen ... Ik ben echt een heks als het om zoveel geld gaat

Share This Page