Jawel, maar dat is 's middags in het ziekenhuis pas. Anders kan ik die afspraak 's ochtends meteen afbellen en toch naar de sauna.
Ik zou dan inderdaad de vlk even laten voelen.. Zou wel heel fijn zijn! En dan hopen dat beeb blijft liggen natuurlijK!
@Bloem: Oh hopen dat je beebje idd gedraaid is! @Peek: Zal een rare dag voor je zijn vandaag, hoop dat t goed afloopt! @Bijntje: sterkte met Donut, hopelijk is hij er snel weer bovenop! Moet hij aan een dieet voor zijn nieren? @Kylie: Mosselen jammie! Maar met grondsmaak/zand jakkie! @Lin: thanx voor info tekst, moeten we ook nog maar even over nadenken! Al heb ik wel een idee wie we zouden willen vragen. @Ladybabs: doe je ogen dan maar even lekker dicht meis @Mirri: Mooie wieg! Wij hebben de familiewieg hier ook op zolder klaar staan. Is van mijn opa en oma en mijn ooms en tantes, broers zussen, neefjes en nichtjes hebben er ook in gelegen, vind dat wel bijzonder! Mijn moeder heeft hem al opnieuw bekleed, was ik wel erg blij mee! @verder: ik zit te denken en te denken, maar weet verder even niks meer, wordt te veel gekletst hier haha! Ben blij dat ik weer even zit! Boodschappen gedaan, taarten gehaald voor morgen, gepoetst en opgeruimd en nu weer even klaar ermee. Morgen laatste werkdag, vind het zo'n gek idee! Wordt wel een hele gezellige dag met de kinderen, we gaan allemaal leuke dingen doe. Afscheidskadootjes knutselen (fotolijstje met mijn foto) spelletjes, cake versieren enz. Daarna om 15.30 uur afscheid van mijn collega's (omdat ik echt stop met werken daar) Lekker taart eten en nog ff gezellig kletsen. Ben blij dat ik daarna verlof heb, maar zie er ook wel een beetje tegenop. Zal het erg gaan missen... Nou nu zo ook maar even aan de aardbeien hier
Cecilia, Nee niet z'n nieren. Ze noemen het FLUTD. FLUTD bij katten - Kattenplaza Komt er op neer dat zijn lichaampje de zouten in zijn eten niet goed kan afbreken, waardoor er gruis in mijn blaas terecht komt en dus zijn urineleider verstopt is geraakt. Dieet is ter voorkoming dat hij opnieuw blaasgruis krijgt.
Gek hoor! Je verwachtte om 3 uur toch? Ga je er strakjes zelf heen bellen, of wacht je het gewoon af?
Mirri en ik wonen ook vrij vlak bij elkaar Niet zo dichtbij als Roozjuh en Kylie hoor. Ik weet niet wie dat zei over dat wegduwen. Maar dat is waar, in elk geval wanneer kindje niet in stuit ligt. Wurm hier ligt 'normaal' En als die met zn voeten in mn ribben ligt en ik duw rustig en zachtjes dan schuift hij op Voelen jullie trouwens ook zo veel gerommel van handjes/hoofdje onderin je buik? Soms lijkt het wel of hij zit te kriebelen ofzo hij geeft maar af en toe een schop maar met zn handjes is die meer bezig.
lol bloem, dat doeje niet zomaar 'ff' hoor Daar is echt flinke kracht voor nodig. vriendin dan me moest keer naar vk voor draaipoging en ze hebben als een malle erop zitten duwen. na 3x is het eindelijk gelukt maar ze had wel vreselijke pijn in dr buik erna rest niet onthouden, zoveel gekletst opeens haha. kelly: alleen kylie en ik wonen idd bij elkaar om de hoek, op loopafstand. haar zusje neemt 2 kittens van mij over en kylie heeft wat babykleding van mij overgenomen
Internis belde rond half 17, net voor mn wekker ging.. Schildklierwaardes blijven netjes, moet over 3 maanden weer op de poli komen.. Hopelijk kan ik daarna weer alles via de huisarts regelen..
zo ik ga even slapen en een prik halen kan gelijk 3 pagina's lezen! ik weet niet wie erbij mij om de hoek woont? Maare dat gedoe onderin heb ik ook met handjes en hoofdje. Nog steeds last van voorweeen/indalingsweeen al heel de week nu. Blijft dat zo? Want ze lag maandag al ingedaald en vast? Maar blijf steken in mn liezen en gerommel in mn buik houden. Zegt niks over wanneer de bevalling begint he. Volgende week donderdag zou ik al thuis mogen bevallen! gaat snel zo Irritante kinderen onder t raam van je zoontje (boefjesmama toch?) @bloempje. Ow zou mooi zijn, heb je t ook gevoelt dan? sorry reageerde even zonder checklist hier
Ik weet volgende week pas of smurf ingedaald is. Wel een paar keer steken in mn muts gehad alsof iemand ff mes naar binnen stak en 3maal in de rondte draaide Maar dat had ik in begin van zwangerschap ook, dus of dat iets met indalen te maken heeft betwijfel ik dan weer. Moet wel in ene veel meer piesen op een dag hij zit continue op mn blaas te rommelen, dat was vorige week wel minder, toen was het maar af en toe
steken down below: al weken hier, word er knetter van. vooral savonds heb ik het. maar ze is niet ingedaald en ook nog niet mee bezig. maar indalen heeft hier geen prioriteit gelukkig. weer een zorg minder als je je niet druk hoeft te maken hoe de beeb ligt
Hoi meiden Ik heb 1.5 uur geslapen heeft meer kwaad dan goed gedaan zo erg dat ik onder het eten ben gaan doesje en nu weer in bed lig Oh trouwens morgen naar mijn vk toe voor een gesprek
Ah babs, lekker slapen gaan dan maar! Succes met gesprek morgen. Gerommel onderin: Hier ook veel meer onderin, dan dat ik bovenin trapjes voel oid. Verbaasde me er laatst ook al over. Bovenin is het meer geduw van voetjes en billen.
Had ik trouwens al vertelt dat ik heel graag zn my boyfriend broek wil als ik niet meer zwanger ben? Nou gisteren was het uitverkoop dus liep even de winkel in hingen ze daar van g-star voor maar 20 euro. Dus ik met broek t pashokje in mn vriendin stond in dr broek te piesen van het lachen want ik stond met mn dikke buik een broek te passen voor na mn zwangerschap. Ik kreeg m niet over mn kuiten maar ze was zo hard aan het lachen dat ook die verkoper het niet meer hield en ik:"Ja maa rik wil hem toch en dit is mn normale maat kan ik toch niet laten hangen voor 20 euro!" hij paste niet maar had m echt zo gekocht... Net nog een leuk topic gevonden heb dr zelf ook maar mn bijdrage aan gegeven... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/356590-jullie-grootste-blunder-ooit-5.html#post12703357 Ga even koken. Vega lasagne