Werk: nog twee keer vandaag waren twee collega's aan het smoezen. Een van de twee zag ik vandaag voor het laatst. Zegt ze, toen ze wegging, totaal NIET overtuigend: nou succes meiske. Tot als de kleine er is. Ik denk dat ze maandagochtend nog even langskomt @baby haar kont ligt helemaal bovenin mijn buik. Dat voelt niet heel fijn. Ze draait veel met dr billen Morgen naar schoonfamilie in Groningen het is wel gezellig,maar zo'n end rijden. Vrijdag dan werken. Zaterdag niks doen. Zondag met mijn ouders naar oma. En dan maandag nog een keer werken. Ik word al moe als ik er aan denk
AANRADER: Nasi Rames van knorr wereldgerechten, dat is verrekte lekker!!! En echt met twee vingers in je neus en een hand op je rug te maken
ego , sm is vandaag voor de mammo en echo geweest zag er niet zo goed uit dus punctie , knobbel lag heel erg diep net als vorige keer , woensdag volgende week de uitslag
jaa dat hopen we allemaal ! ze konden er echt niks over zeggen , zullen de onderzoeken op de punctie uit moeten wijzen
Hier bij vk geweest en nu weet ik waarom ik zo'n vaatdoek ben - onderdruk weer rond de 50. Ik voel me daar echt flauw van gewoon, heb het de hele zwangerschap af en aan, maar nu de baby zwaarder is vindt mijn lijf het minder prettig. Verder tel ik ook werkdagen af, ik ben echt gaar en moe. Nog 4 werkdagen - vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag. Dan hemelvaart en dan neem ik de dag erna lekker vrij. Want die zondag daarna begint mijn verlof.
Sterkte Peek! Je kan maar beter weten waar je aan toe bent. knuf. @Evenstar. O lage onderdruk. Rustig aan en probeer goed op je zout te letten enzo. Sterkte de laatste dagen!
@Lin: Heb je de broek nu ook gekocht? @Lionne: succes met rijden morgen, rij je zelf? Wij moeten zaterdagavond naar Amsterdam en zondag naar Rhoon,.. Manlief heeft geen rijbewijs. @Dippertje: wat gaat er allemaal in die Nasi? @Peek: wat naar dat ze denken dat het er nu al niet goed uit ziet..Sterkte en dikke knuf @Evenstar: groot gelijk! Moet je niet wat extra dropjes eten of zo? @Roozjuh: de meeste mogen vanaf 8 weken en min. 1 kg. Maar ik zou de bijsluiter even checken.. Bel anders Prust (prutser ) even morgen Hier: Drukke beeb, er zit echt geen rustige dag meer bij Lekker met z'n hoofd heen en weer tussen m'n ribben.. Net de laatste cursusavond gehad, partner avond. Danny was serieuzer bezig dan ik. Moest telkens lachen om zijn gepuf, haha. Morgen om 10 uur naar de fysio, wat een verademing, maar meteen een afspraak voor de maandag erop.
hahah nee, want hij ging niet over mn kuiten heen...en het was de laatste helaas want als die op mn benen goed had gezeten had ik de gok wel genomen!
Je kan vragen aan de nieuwe baasjes of zij het willen doen.. Je moet namelijk ook goed opletten dat Loena niet gaat likken.
Peek.. heel veel sterkte gewenst... Hier vandaag een goede controle gehad godzijdank... beebje wordt rond 3300 gram geschat, bloeddruk 125/70, nog niet ingedaald. Ben heel erg opgelucht. Bij onze zoon had ik nu allang een hoge bloeddruk.
@kylie, het is een komkommersalade (dus 1 komkommer) en gado gado sausje (sperziebonen tauge) En in de nasi gaat uitje en kip Verder zitten er zakjes kruiden/saus/dressing bij en een zakje rijst.