Kylie: ja ben bang idd dat loena gaat likken als ik de kittens behandel. Maar kan toch niet kittens meegeven met vlo en al? Vind ik slechte 'service' Kan ik dat maken? Of als ze kittens komen ophalen dat ik pipetje vlooienspul mee geef ter compensatie... Lastig dit. Kzal Loena en Kia ook moeten behandelen maar dat heeft geen nut als de kittens niet behandeld worden denk ik
Boh kan echt mijn draai niet vinde. als ik ga staan krijg ik steken in mijn hoofd straks leek het alsof ik voorween had... Morgen eens na vragen
Roozjuh, ik zou het er dan gewoon bij vermelden! Onze poes had ook vlooien en wij hadden het meteen behandeld en verder geen last van gehad...
Babs doe rustig aan. Lekker je bed in en morge informeren. *kittens: ja heb niet veel keus ben ik bang. Maar wil ze gewoon gezond, worm- en vlo vrij meegeven aan de nieuwe baasjes maar als dat gevaarlijk is voor de moeder omdat ze gaat likken, dan kan ik helaas niet anders. Hopen dat de mensen dat snappen en begrijpen die de kittens over 6weken komen ophalen
Je kan Kira ontvlooien en Loena en de kittens goed in de gaten houden..Zolang Kira vlooienvrij is, en je Loena en de kittens goed in de gaten houdt, kan er niet veel mis gaan.. Zeker als Loena niet naar buiten gaat.
Ow jah Als Kia ze heeft, Loena goed checken..Als Loena ze heeft, kan je niet anders dan de kittens ook doen denk ik.. Mijn dag kan niet meer stuk, ik mag de inbakerdoek van HappyKidzz testen, wat ben ik een mazzelaar zeg!! Ik reageer echt niet overal op, wil anderen ook een kans geven, maar vind het zo leuk!!
Even een voorbeeldje, dit had ik gemaild.. Wij verwachten over een paar weken ons eerste kindje en heb getwijfeld of ik een inbakerdoek ging kopen. Ze zijn over het algemeen toch best prijzig en niet alle kindjes hoeven ingebakerd te worden. Wat mij handig lijkt aan de Swaddle is dat hij niet alleen als inbakerdoek te gebruiken is, maar ook lekker voor in de kinderwagen of als de kleine net uit bad is bijvoorbeeld.
Kylie nice ik mag m ook testen! Wel heel apart dat er meerdere deze doek mogen testen of ligt dat aan mij...? Jij, iemand van je FB, ikke. Benieuwd of er nog meer zijn. Verslagje pas na de bevalling was geen probleem (had t in mn motivatie gevraagd) Ego: aaaahhhh!!!!!!!! Moet ff uitgillen hoor. Ik lag zo heerlijk diep te slapen tot zoonlief de kamer binnen stormde niet eerlijk lag eindelijk een keer diep te slapen. Slaap al maanden crap
Ehh... Ik stap net op mn grootste vijand; de weegschaal... Rot ding is stuk! Ben 9kilo aangekomen nu Niet eerlijk! Ben in 2weken 4kilo aangekomen... En dat terwijl mijn Big Tasty tic over is! Bah bah bah
Goedemorgen. Roozjuh, niet meer op de weegschaal gaan staan. Word je alleen maar depressief van. Nasi rames, jummie. Gaan we zeker eens proberen Sinds gisteren af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Gisteren op het toilet zelfs nog gecheked . Zouden het voorweeen kunnen zijn? Kylie: manlief rijdt. Ik heb mijn rijbewijs niet. Hij zei dat we rustig aan doen. Maar dat betekend vooral dat ie rond de Ketelbrug vraagt of ik moet plassen. Zo niet, dan rijden we door.
@roozjuh, indd je andere kat wel behandelen, als je een goed anti vlo pipetje koopt zouden alle vlooien die haa rbitjen het loodje meoten leggen... Doe verder een stukje vlooienband in je stofzuiger en gooi dat bv ook onder een kast waar stofzuigen onder lastig is (als je die hebt dan he ) , Kam mama poes met vlooienkammetje en vermoord eigenhandig alles wat er uit komt kan je ook bij de kittentjes doen. Buiten het feit dat vlooien smerig zijn kunnen ze bij kittens ook bloedarmoede veroorzaken en van vlooien kan je ook weer wormen krijgen, slechte combi dus. Je kan vaak bij je dierenarts ook 1 vlooienpipetje kopen, koop dan een hele goede en gebruik die voor kia. Vaak geven ze doordat ze overal liggen ook overal van dat antivlo spul wat af. Waardoor het vrij snel gaat. Kijk meteen even hoe lang dat pipetje werkt en behandel over die x aantal weken haar dna nog een keer, voor de tweede leg En ik hoop voor je dat we niet in ene super warm weer krijgen anders ben je het zaadje @danielle die nasi is echt errug lekker @kylie lijkt wle of je elke keer dat je je inschrijft wat wint
dankje Dip! We gaan zaterdag ff vlooienspul halen. Ik schrijf me trouwens ook niet voor allesin. Denk nu 3x ingeschreven en nu 2x wat 'gewonnen' Eerst de boxkleed en nu inbakerdoek. Heb me voor die vakanties niet ingeschreven, kga al op vakantie dus gun het anderen. En kleding enzo schrijf ik me ook niet voor in, heb genoeg
@Dippertje: ja idd @Roozjuh: Leuk joh, zag op de site nog iemand staan.. En diegene op mijn FB is ook van ZP. Stronghold staat goed bekend, werkt ook tegen andere parasieten. Even een klaag: Vannacht geen PCM ingenomen voor het slapen gaan, heb ik eigenlijk vanaf de vakantie wel gedaan en weer knudde geslapen, bah. En ik heb diarree.. Geen buikpijn gelukkig, maar ineens toen ik op de wc zat, moet geen scheet laten nu. Nou, om 10uur eindelijk naar de fysio.
Doek, YEEEEY ik mag ook testen! Haha ik zie dat er 4 mensen mogen testen, waarvan wij 3 zijn! Wat een geluk meiden!! Ben zoo blij Ik heb me nu 2x ingeschreven, en 2x mogen testen! Roos, Ik hoop dat het lukt met je vlooien dilemma, vond Dippertjes tip erg goed. Lionne, Dat gevoel ken ik, VK dacht bij mij ook dat het indaling was. We zullen het vanmiddag zien, krijg groeiecho en Vk controle. Kylie, Balen dat je zown slechte nacht hebt gehad! Slik je normaal iedere avond pcm dan? Lijkt me ook niet heel goed.. Hier, Gister lactatie-info-avond geweest.. Pff wat was dat saai zeg. Ik had alles al 3x gehoord op cursus en verder had ik me al diep in gelezen in alles. Ze ging ook niet diep op dingen in. Geen spruw of kloven gehoord.. Ook even langs onze knuffelkater geweest. Zag er zoo zielig uit met zijn kraagje enzo, maar wond zag er goed uit. Vanavond gaan ze zijn cathether er uit halen en kijken of hij nu wel zelf kan plassen.. Anders maken ze er een vrouwtje van
@Bijntje: succes vanmiddag! Ow, dus jij bent de andere Allemaal van zp dus Ik heb eigenlijk vanaf afgelopen zaterdag elke avond PCM genomen voor het slapen gaan, weet eigenlijk niet of het verschil maakte. Ik hoop dat de fysio wat voor me kan betekenen.
@roosjuh. Waarom mag moederkat niet behandeld worden? misschien wel met vlooienshampoo? Kittens inderdaad met kam. Lijkt me dat zn pipet bij moeder prima kan maar misschien ben ik raar? Wel balen dat je ze hebt, ik gebruik hier ook altijd ter voorkoming een pipet helpt goed eens in de 6 weken en klaar. Ik ga mn haren laten doen! doeidoei