Goedenmiddag dames! Hoe is het met jullie? ik heb wel wat terug gelezen maar niet alles stelletje kleskousen, gaat hard met pagina's vullen Ik moet morgen nog werken en dan heb ik ook verlof Dan kom ik weer meekletsen. Heb er de afgelopen weken gewoon de tijd niet voor gehad, sorry Vanmiddag tel. intake Kraamzorg ben benieuwd wat ze willen weten Dikke knuff voor jullie allemaal!
einneh nu pas kz intake? zie zijn laat. maar beter laat dan nooit Nog eventjes en ook jij kan genieten van je verlof!! Dames ik heb de stoute schoenen aangetrokken en net lekker patatje en hamburger besteld jumm. Ras Patat om precies te zijn. heerlijk!!! maar die eikels hebben 45min!!!! bezorgtijd moet dus nog half uur wachten, hoop dat ze sneller zijn
@ Roozjuh: 8e maand dus dat valt mee, dat wist ik wel omdat het telefonisch is Lekker patat ik denk dat ik mijn man ga voorstellen om dat vanavond te eten heb echt geen zin om te koken
@Roozjuh: waar kan je raspatat bestellen? Dat is zoooo lekker! Bloemje ging vanmorgen naar de vlk om te kijken of de beeb gedraaid was? En (hopelijk niet) dan in de middag naar het ziekenhuis voor een draaipoging? ben heel benieuwd hoe het gegaan is..
bij Lekkerbek (justeat.nl) das die snackbar bij ehh oude parkeergarage van Jumbo, naast chinees, stomerij. afgelegen gedeelte bij CBR, weenie of je dat kent. Heerlijk! kan niet wachten tot ze er zijn
Hallo dames, Eerst ff snel update voordat ik 10 blz zal terug lezen. Hele week slecht geslapen dacht ik vanmorgen laat ik doe waterdichte morlton er eens afgooien. En winterdekbed eruit. Nou scheelt een stuk. M. om 9uur na Gastouder gebracht en heb gewoon nog tot 12 uur geslapen. Nog wel hoofdpijn maar dat komt meer uit mijn nek weg. Vanavond fysio dus morgen is dat ook weer over. Nou zal eens een poging doen tot bijlezen of heeft iemand een update??
Boh, ik heb zon hekel aan wachten heb om 13.40 een afspraak bij de vk de zoon snel op school afgegeven en me hier heen gehaast zit ik al 15 min te wachten pffff
Happykidz: leuk allemaal van hier. Zal ook nog schrijven voor dat tekenblok maar site ligt eruit dus kan hem niet bekijken. Das jammer. Indalingsweeen/voorweeen: vanmorgen ook gehad wel een uur lang moest echt puffen op het laatst het zweet brak me uit. Niet echt fijn als je alleen thuis bent met een jengelende dreumes om je heen. Maar we hebben het overleefd. Patat: ook wel zin aan volgens mij ligt er nog in de vreizer. Hmm vriendlief maar eens lief aankijken vanavond anders word het witlof ook geen zin aan. Sorry verder niks onthouden.
haha aanstekelijk he die patat Nou hier heb ik t eindelijk na 45min bezorgtijd gekregen, was t wachten wel waard jummy! kzit nu echt prop en prop vol Ehh wilde ergens op reageren maar weenie meer wat, sry!
zo ben weer bijgelezen maar ben echt te moe om op iedereen te reageren.. Roozjuh, ik denk dat het wel helpt als je moederpoes behandeld want die kittens liggen dr veel bij. Hopelijk is de draaipoging goed gegaan! Ego... Hier. kappertje gepakt, helemaal blij mee was niet veel kwijt 16,- maar voor knippen! Dus ik heb eindelijk een goede goedkope kapper gevonden id buurt. Heb vast een cadeautje voor mn buurjongetje gekocht wordt 2 jaar dus een 'tel boekje' hij is bij de hand dus hopelijk vind ie t wat. Voor mn szusje en 2 nichtjes nog niet kunnen slagen. Wil vast de cadeautjes voor de verjaardagen mei en juni hebben liggen Zelf een leuke portemonnee (was stuk), bikini broekje (ook stuk), bevalshirt, nieuwe oogschaduw (stuk gevallen) en als klap op de vuurpijl voor 50 euro een nieuwe Bosch stofzuiger in de aanbieding. Nu hoef ik niet meer 3 etages met 1 te doen. Deze is dus 1700 watt we hebben nog zo 1 staan van 2000 watt daar zitten ook dezelfde zakken in idiaal. Was al een tijd de aanbiedingen aan t kijken helemaal goed. Mn vriend is opzoek naar een andere baan. Hij heeft nu een gesprek ben benieuwd want hij heeft aardig wat aan salaris gevraagd en hij zou op de fiets erheen kunnen. Hoop echt dat het wat is. Vangt ie gelijk helemaal op wat ik volgend jaar minder ga verdienen als mn ouderschapsverlof op is.. Duim duim. (is trouwens voorgesprek met zn bureau die mensen zoekt voor dat bedrijf) Sorry voor de erge ego.... groetjes!
Happykidzz gemaild over ons verslag van de Milagrow. Kon het steeds niet vinden op de site. Maar hier is hij dan:Happy-kidzz test Milagrow.com - happy-kidzz Beetje raar verhaal erbij vond ik. Niks van onze verhalen ze hebben er zelf een leuk verhaaltje van gemaakt met dingen die wij geschreven hebben. Maar goed de eerste 2 foto's zijn dus van ons. Nu nog wachten op ons shirt verslagje.
boef: komt omdat er meerdere gezinnen dat ding mochten testen. dan maken ze van die 4 verhalen, 1 groot verhaal van denk ik. Bij mijn verslagje hebben ze sommige woorden of zinsopbouw veranderd. tja opzich niet zo erg, als zij vinden dat het zo beter staat. Mag nu de inbakerdoek testen jeeej. Heb me ook aangemeld voor dat aqua speel teken ding. zou echt een uitkomst voor D zijn aangezien hij geen verf en stiften gebruikt lin: lekker 16,-! ik moet ook nodig, denk dat ik zaterdag ff ga. * spannend voor je hubby, nieuwe baan zoeken. Hij heeft wel lef zo rond de geboorte mijn man wil ook van baan wisselen maar is als de dood dat hij niet door de 2maanden proefperiode komt en dat ie dan zonder baan en inkomen zit. ik werk niet dus dat zou echt een domper zijn
indalingsweeen/voorweeen: heb daar al een paar dagen last van. Is niet prettig, maar hoort er bij. Kan dat ook ontsluitig veroorzaken? Hier: heerlijk geslapen vanacht! Beetje schoongemaakt en 1 ding ga k de komende tijd niet meer doen en dat is dweilen! Kreeg daar harde buiken van. Vanavond half 7 naar VK weer, ben benieuwd!
Heb me ook aangemeld voor dat tekending idd. Jammer dat die site onderhoud had nu kon je hem niet even zien maar goed. Helaas wel pakketpost aan verzendkosten betalen. Die doek had ik niet gedaan. Heb al zoveel doeken en lodgers ed liggen. Maar hij was wel erg leuk. Heb nu 2 dingen mogen testen en 5x geschreven ofzo. wel lastig om soms een goede motivatie te maken.
Zal afsluiten en M. ophalen. Volgens buienradar blijft het droog tot half 5 ga dus op de fiets. Ff frisse neus halen. Al fietsen we niet zo snel meer maar het is maar 10min. fietsen.
@roozjuh. ja dat is wel zo maar het bedrijf waar die nu zit gaat t steeds minder goed mee en het vermoeden heeft ie dat er eind van t jaar ontslagen gaan vallen of dat ze misschien wel failliet gaan. Bonus en salaris verhoging zit er ook niet in en hij wil al een tijdje weg. Heeft ook te maken met de verkeerde balans tussen werk en thuis. Regelmatig 's avonds en in het weekend nog aan t werk zijn en daar wordt je ook niet extra voor betaald etc. Hopelijk is dit wat dus! Hij heeft een aantal hele goede opleidingen gedaan en inmiddels ook aardig wat ervaring dus ik heb goede hoop..