juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mirri, fijne vakantie!

35 weken wave :D

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jullie zijn niet bij te houden hoor. Wavers gefeliciteerd.
    iedereen een gezellige dag.
    bank/thuis blijvers, hopelijk kunnen jullie nog wel even buiten zitten?
    plannen. Niet veel, even naar babydump heb een voetenzak id uitverkoop gezien (nu goedkoop vd winter niet) voor in t buggiedeel vd wagen.
    misschien even voor fietsen kijken (nog niet kopen)
    kleding voor vriendlief, vrijmarkt? ik weet t nog niet helemaal.
    Ben net mn bed uit.

groetjes

3. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    @lin2011: ga even spieken naar jullie buikjes!

@joekie: gefeliciteerd, hopelijk blijft alles gewoon goed gaan met de kleintjes en moeder! en mogen ze over een tijdje gezond en wel lekker naar huis!

@afrola: een tweeling wat leuk en ook wel spannend lijkt mij, kan me voorstellen dat het wat zwaarder begint te worden haha aangezien bij mij 1 al behoorlijk in de weg zit haha succes met de laatste loodjes ook en gewoon lekker relaxen en overgeven eraan ... klinkt alleen altijd makkelijker als dat het is he.

@roozjuh: juni site??? waar hoe en wat? ik ga je pmen als ik heb uitgevonden hoe ik dat doe ;)

@peekaboo: jij voelt zelf je lichaam het beste dus als je denkt dat het niet gaat gewoon niet doen en dat gewoon ook eerlijk zeggen hoor! gewoon in de relaxstand en als ze het niet begrijpen dan hebben ze pech! je weet zelf het beste hoe je je voelt en wat je wel niet kan!!!

@bellamano: ik heb ze allebei en moet zeggen dat we het met onze meid ooit is 1 keer hebben gedaan toen de kraamzorg er nog was, was een grappige foto maar verder vond ik het nooit zon handig ding eigenlijk en vond ik het gewone badje veel fijner! ook dat je ze zo vast heb aan hun hoofd vond ik er maar raar uit zien en niet prettig, al moet ik wel zeggen dat onze dochter er gewoon heerlijk in zat en om zich heen keek en wel leek te genieten het is bij 1 keer gebleven.

@leonie: jeetje! sterkte en rustig aan de kleine moet nog even lekker blijven zitten hoor!

@boefjesmama: nog steeds heel veel sterkte met je s-pa hopelijk kijken ze idd verder als alleen de fietstest maar ja ze oden volgens mij graag zo min mogelijk in ziekenhuizen heb ik wel is het idee :s

@dippertje: jij ook lekker in de relaxstand dan! nog even volhouden dan is het zover! geen idee verder hoe het met groei en voorlopen zit eigenlijk volgens mij heb ik wel is gehoord bij iemand dat het ook weer gewoon minder werd zeg maar nou ja niet minder werd natuurlijk maar gewoon minder hard groeide... maar ja eigenlijk praat ik over iets nu waar ik ver weg de bel heb horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt ;)

@lionne: aftellen dus nog een paar keer en dan kan jij ook lekker met verlof!

@iedereen bedankt voor de beterschapjes en sterkte wensjes voor mijn moeder! lief!

@iedereen veel plezier vandaag met koninginnendag, of lekker bankhangse! dat moet ook gebeuren he ;)

wij gaan als het goed is lekker de hort op met de meid lekker genieten van het zonnetje, moet ook nog even langs bij mijn moeder natuurlijk hopelijk een leuke dag! nu eerst maar is op zoek of ik iets heb voor dit weer haha...

4. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorge dames!
    Ook jullie allemaal een fijne dag!

Heb ff een vraagje, gistere voelde ik een soort drukkend gevoel in mn onderbuik. K schonk er geen echte aandacht aan. Later zei mn man dat mn buik lager lijkt dan vorige week. Toen ik ging liggen op bed, voelde hij aan mn onderbuik, in de buurt van mn schaamstreek en daar was het boller dan anders.
    Wat kan dat zijn/betekenen?

Ook word k knetter van de vocht. Mn horloge, ringen en sommige shirten kan k niet meer aan!

Vandaag: straks met vriendin, haar dochter, mn man, onze hond en ik over de rommelmarkten lopen bij ons in de stad. Vanavond lekker nixen.

Fijne dag iedereen!

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @helma indalen misschien? Hoe is het verder met je?

Ik ben van de vrijmarkt ook naar de bank verhuisd...
    Pff wat een drukte. Fijne dag allemaal
    het is hier heerlijk weer dus misschien dat ik zo naar balkon verhuis :)

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

FF spammen hoor:
    Ons mannetje in zijn shirtje van Chickenrythem wat me mochten testen voor Happy kidzz.
    Bekijk bijlage 241714

Hij kijkt een beetje geschrokken want hij had net de afstandsbediening van de tv. op de grond gegooid en daar had mijn vriend wat van gezegd.

7. boefjesmama

Helma: kan indalen zijn geweest.

Krijg hier te horen van iedereen dat mijn buik zo gegroeid is. En ik vond hem al best groot.
    Zal zo even 32wkn van M. plaatsten en 32 wkn nu.
    Ff zoeken op M. zijn USB.

Vanmorgen even de vrijmarkt overgeweest.
    Dit ga ik echt nooit meer met vriendlief doen.
    Zie ik een leuke auto voor M. voor buiten. Zo'n little trike auto met oplegger met raceauto erop. Zegt hij oh die kun je ook wel in de winkel kopen... enig idee hoe duur die dingen zijn??
    Nou vast niet zo duur.
    Nou je zou hem toch wat. Heb hem maar niet gekocht want meneer liep al te mopperen dat we nog steeds niet naar huis gingen.
    GGGRRR mannen en vrijmarkten is ook geen goede combi (hier tenminste niet)

Straks even naar de stad ze hebben kindermiddag met spring kussen en disco.
    Moeten we weer op de fiets met buggy en al. PFF was het vanmorgen al zo zat. M. zat gelukkig bij papa op de fiets. Anders had ik 11,5 kilo voorop en 7 kilo aan de bagege drager. Beetje te veel nu.

8. boefjesmama

9. boefjesmama

10. boefjesmama

Zit hier een beetje tegen mezelf te kletsen geloof ik.

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.906
    113
    't Gezellige Brabant
    Het lijkt er haast op ;). Ik reageer wel even, want ook wij zijn al geweest naar de vrijmarkt enzo. Mannen, het kunnen van die ongeinteresseerde wezens zijn op sommige momenten. Ik heb het vooral als we kleding moeten gaan kopen. Gelukkig vind hij de vrijmarkt en rommelmarkten e.d. wel leuk om even te snuffelen.

Leuk is dat happykidz he! Ik mocht vorige week voor 10 euro spulletjes bestellen in een webshop. Had nooit verwacht dat ik al zo snel aan de beurt zou zijn. Dat shirt bij je zoontje is ook erg leuk.

Je buik vind ik wel meevallen hoor. Gewoon zoals het hoort bij 32 weken. Hij zit idd wel laag. Maar ja, indalen kan al heel vroeg beginnen. Het zegt niets over wanneer de geboorte dan zal zijn.

Vocht vasthouden ook hier. Sinds vandaag met dat warmere weer trouwens wel veel meer. Het zat eerst alleen in m'n benen, maar nu idd de vingers ook. Ringen heb ik maar af gedaan, want stel je voor dat ze er niet meer af kunnen...

Nu maar even lekker uit de zon wat drinken. Ik heb het echt zo warm!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ButterF: Op mijn naam en dan Bericht Sturen ;) Juni site is: Juni 2012 mama's

Helma: je kleine is wat lager gaan liggen denk ik :) misschien begonnen met indalen

Boef: ook hier een man die snel naar huis wilde van de markt :p Ik vroeg of hij mee ging nog ff snel voor hij ging werken 'nou als het MOET..' was blij dat ie met half uurtje al weer weg ging en ik met mn pa en D verder kon wandelen :p

Vocht: niet veel last van gelukkig. Schoenen zitten iets strakker maar dat was te verwachten. Trouwring pas ik gewoon nog prima.

Ego: Vanmorge de markt op geweest. Hubby ging mee al had ie er geen zin in. Fietsje kijken voor D maar was bijna alleen maar meiden fietsen... Mn pa was ook mee, die wilde de markt op maar zn vrouw is ziekies dus ging hij met ons mee. Hubby ging na half uurtje al weer weg, die moest werken. Nog tot zeker 12.00 rond gelopen daar met mn pa en D. Daarna naar huis van mn pa, kon D oma nog hoi zeggen (hebben elkaar 3weken niet gezien vanwege vakantie) En die is daar zn bedje in gegaan en ik zit nu heerlijk thuis. helaas geen tuindeur open want mn kat mag niet naar buiten.
    Heb wonderbaarlijk niks gekocht op de markt. heb veel leuke dingen gezien maar mijn man is ook niet iemand die dingen echt leuk vind zoals markt, dus die keurde ALLES af.

Avondeten: braadworstje met aardappels en rode kool jummm

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    - Evenstar staat erbij op de juni site
    - Bijntje en Mirri staan op de agenda

14. boefjesmama

Wij wilden vanmiddag naar de kinderboerderij gaan maar M. ligt al vanaf 13uur te slapen.
    Gaat hem niet meer worden dus vanmiddag.
    Van de week maar een keer met hem heen.

Avond eten: denk sla met gebakken aardappeltjes. Alleen vlees vergeten en we hebben geen appelmoes dus misschien ook wel iets anders....

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo, volgens mij ben ik de enige die niet naar de vrijmarkt is geweest. We hadden geen zin meer.
    Het was echt onwijs rustig op de woonboulevaar heerlijk. Babydump geweest. Deze in het zwart gekocht voor in de mura. (kan alleen t stuurtje er niet op (jammer dan) scheelt 50 euro met die van maxicosie.
    Comfortbag Zilver | Voetenzakken | Baby-Dump
    En nog een heel lief shirtje met een beer erop.
    Daarna even naar de Makro geweest, niks bijzonders. Pas terug gebracht bij mn pa en daar even bijgebept. Hij vond mn buik flink geworden. Had m sinds pasen niet meer gezien.
    Nu lekker thuis chillen.

Menu. Zelfgemaakte kipsatee, overfrietjes, rodekool.

Mooie buik boefjes mama. Weinig verschil met M en 32 weken. Maar je draagt wel zwart dus kan anders tonen.

groetjes

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai haai, wat een heerlijke dag :)

Eerst lekker uitgeslapen, toen langzaamaan ontbeten, op ons gemakje naar de vrijmarkt gegaan (recht bij ons om te hoek), daar voor 6 euro een paar leuke kleertjes, speelgoed en boekjes voor mijn dochter gehaald, 's middags een grote fietstocht gemaakt... dat was eigenlijk een beetje teveel van het goede voor mij, zit dus weer met veel harde buiken. Maar heerlijk buiten, we hebben een kleurtje van de zon!

Eten vanavond: Fusili met spinazie-roomsaus van verse spinazie met pijnboompitjes en vegetarische 'gehakt'. Maar goed, dat zal ik vanwege maagzuur maar voor een klein beetje eten, ik vrees dat ik het bij broodjes hou (droog :(). Ik word er zo lijp van, vannacht weer de halve nacht opgezeten met zuuraanvallen.

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @evenstar, wat ben jij creatief met eten!
    @roosjuh, dankje voor bijwerken van site :)
    @Boef, mooie buiken hoor! Ik zie ook niet zo veel verschil..
    @lief-stoer, Ben ook helemaal blij met happykidzz. Wat mocht jij testen?
    @lin, Ja meubelboulevard denken niet veel mensen aan met dit weer :) mooie zak hoor!
    @eten, hier ook iets van gebakken aardappels ofzo, moet het nog even uit gaan zoeken.

Pff ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, maar ik heb het alweer snikheet.. Kan niet goed tegen de warmte, word zowieso al heel snel benauwd met dit weer, maar in combi met zwangerschap is het niet heel erg fijn. Net maar even geslapen weer, word zo duf van dit weer :p

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha, echt? Dit is ongeveer het saaiste hoor, even makkelijk omdat mijn dochter dit in een keer eet en we dan een gegarandeerd gezellige maaltijd hebben :D En mijn man kan het heerlijk klaar maken. Mijn strategie - elke week in de koelkast kijken op zaterdag en zien wat er nog over is. Zo hadden we vorige week nog een pond sperziebonen die aan het vereenzamen waren, en deze week een kilo prei :$. Dan zoek ik op ingredient een recept (vegetarisch, hoofdgerecht en dan zoeken op 'prei') op de app van Appie :D Ik heb 3 dagen zeker ruim de tijd om te koken (weekend en mijn mamadag). Die dagen kokkerel ik dan iets met een recept, iets nieuws wat we niet vaak eten en waar ik toch het meeste van in huis heb (gevaar van recepten is dat je apart dingen in huis haalt, dat doe ik alleen als ik het ook vaker kan gebruiken). Zo gooien we amper eten weg, restjes gaan in kleine portiebakjes voor dochter de vriezer in, die eet zij op dagen dat wij soms te laat uit werk zijn om nog te koken, dan eten wij als zij naar bed is (en dan eten we natuurlijk lekker zelfgemaakte pizza :D).

Voor mij blijft het dromen de laatste tijd, terwijl man en dochter heerlijk smullen eet ik of een muizenportie of alleen droog brood. Dat maagzuur vind ik ZO vervelend, maar het enige dat ik kan doen is zorgen dat ik niks eet dat het extra triggert :x

Ik vind hitte ook niet enorm fijn, merk nu meteen dat hoogzwanger in loeiende hitte echt vreselijk gaat zijn. Dit was nog maar 21 graden :$ Ik zweette me kapot op het marktje!

19. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.906
    113
    't Gezellige Brabant
    @ Bijntje. Ik mocht de webwinkel sennahonline testen. Voor 10 euro iets naar keuze besteld. Ik heb gisteren de review gemaild naar Happy Kidz, dus deze zal er binnenkort wel opgezet worden. Ik had een paar babyslofjes en 2 setjes haarspeldjes. Verder had ik graag een leuk pyamaatje willen hebben wat op de site stond, maar in alle maten uitverkocht helaas. Wat mocht jij testen?

@ eten. Lekker Beef Shanghai gemaakt! Nu de dropjespot er bij gepakt. Heel slecht, I know. Mijn bloeddruk is altijd aan de lage kant, dus vind de VK vast niet heel erg ;).

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    maagzuur: Antagel. dat werkt hier belachelijk goed. tis echt smerig :p maar werkt wel meteen zodra je t inneemt. Kan je gewoon bij apotheker kopen voor iets van 6,-

avondeten zit er weer in. Kleine is ook weer thuis. Nu zijn de mannen ff lekker druk doen en dan kleine op bed en dan ehh voetjes omhoog!! Vanavond lekkere bossebol jummmmm. nu al zin in :D Oja nu eerst ff opzoek naar een fiets voor de mannen. D krijgt waarschijnlijk deze(foto 1) en hubby krijgt deze(foto 2) die van hubby is nu bij Hema in aanbieding, mat zwart en ziet er heel retro uit

Deel Deze Pagina