juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja hubby zei hier net doodleuk: ik heb broodjes in oven gedaan, doe jij ff al het beddengoed in de was?. Ehhhh hmzz great, laat me dan ook meteen t huis stofzuigen en de badkamer soppen en ramen lappen? :p
    Meneer heeft niet helemaal door dat mijn lichaam dat niet meer kan

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Fijne Moederdag allemaal!

@ geen moeder: dat lijkt me zo erg! Dikke knuf!

@ ontbijt op bed: niet gehad, wel het kadotje van Mark wat hij op het Kdv gemaakt heeft. Hartje met daarop een madeliefje en opgevrolijkt met verfstreken :D erg leuk!

Verder heb ik een rotnacht gehad, ik was al zo moe en een nacht slecht slapen helpt niet mee....
    Nou ja zo maar even een stuk wandelen naar mijn ouders toe spieren losmaken ;)

3. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Fijne moederdag allemaal!

Hier vandaag 36 weken! Nog 1 week en dan mag hij komen, hopelijk gaat dat lukken. Heb vanacht redelijk geslapen, maar blijft toch raar dat k binnen nu en 2 weken een kleine heb! Heb er super veel zin in!

Vandaag ga k ( in overleg met VK) naar een verjaardag toe. Normaal zouden we tegelijk met andere visite komen, maar wij gaan daar eerder heen ivm drukte en mijn emoties.
    Ook gaan we daar weg als het erg druk word.
    Mijn man is nu druk bezich met wasjes draaien voor de kleine en de vluchttas in te pakken. Wat een schat!!!

Fijne dag allemaal!

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ow 34 weken wave:D:D

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dames ik had na het plassen bij het afvegen een druppel of 3 bloed !! nu niks meer , wat moet ik ???

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bellen peek. liever te vaak bellen voor niks, dan 1x te laat.

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Idd bellen peek

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    al gebeld peek? ben benieuwd wat ze zeggen

9. helma85

helma85 Niet meer actief

Inderdaad bellen. Mijn VK zij gisteren dat dat bij mij nu ook gaat komen, licht bloed verlies. Dat komt door de slijmprop.

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Vind het wel spannend nu voor ons allemaal worden hoir

11. peekaboo

ze gingen overleggen met de gyn en me terugbellen , zolang ik niet veel bloedverlies heb of geen krampen kon het volgens hun weinig kwaad ....

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    peek: ze weten van je 'verleden' ? neem aan dat ze je dossier er ff bijgepakt hebben? Als zij zich niet druk maken en je idd geen krampen heb en ook de baby nog goed voelt, dan gewoon nu lekker rustig aan blijven doen. Lekker voetjes omhoog en relaxen :)

13. peekaboo

ja ze weten van men verleden daarom dat ze toch de gyn gingen contacteren en overleggen , manlief verband me weer naar de bank ....

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    slimme vent ;)

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Wat een weertje vandaag!!!!! Heerlijk!!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijne (bijna) moederdag meiden!
    Hier niets van te merken want ik ben eerder uit bed dan vriendlief :)
    Moet straks gaan werken dus voor mij een gewone dag als anders. Er draait nu een wasje en wil nog even de keuken soppen.
    Het begint bij sommige meiden echt al wel spannend te worden hé!
    Leuk hoor! Ben ook erg benieuwd naar mijn kleine baby :)

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Werkze straks Joekie!

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Thnx voor alle knuffels meiden.
    Had net even een breakdown, maar zolang ik druk ben gaat het prima. Nu dus al vet veel in het huis gedaan, nu even mijn rug ontlasten (begint toch echt vervelend te worden)

Samen met Vriendlief de vluchttas ingepakt. Had hij toch even een momentje van nu-gaat-het-echt-gebeuren... Ja soms word het heel echt allemaal.

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen mama's !!!

@moederdag. toen ik vanacht ik bed kroop ron 14:00 vond ik ineens een cadeau onder de dekens. Hij zei heel lief alvast een fijne moederdag schatje:p ikvond dat erg lief ahhahah.

@ peek, oei... gelukkig heb je je vk gebeld. Ik ben erg beniewd naar hoe het afloopt.

@ helma, sow... voor jou ook spannend zeg !!! 2 weekjes en je hebt een mooi schatje !!!

@ Drinken zonder rijbewijs/ drank op. Ja ik vn ddat ook not done, alleen mijn familie doet het ook. Die kijken niet zo nauw. ik vind het echt slecht van ze maar ja wie ben ik om dat hun te vertellen. Mijn vriend en ik zullen het nooit doen !!!

@ wiegje, ik zal wel eens kijken of daar nog ventilatiegaten enzo inmoeten. Bedanjt voor de tip !!

@ vallen. Ik heb de vk nkiet meer gebeld want ik voel ons meisje zo goed en duidelijk. Ook was ik niet meer ongerust.

@indalen, Gisteren p het feest zei de 3de persoon uit haar eigen dat mijn buik lager leek te zitten. Dus ik denk dan toch dat ze aan het indalen is.
    Ik zal er een foto bijdoen van nu en een paar weken geleden :p Ik weet eigenlijk nie of het op de foto te zien is maar met kleding aan valt het wel op dus ahahah

@Ik ben al naar oma geweest, mijn stiefmoeder en vanmiddag heb ik feest van mijn opa en oma in een afgehuurd zaaltje omdat opa laatst 85 is geworden. Vanavond moeten we nog naar schoonmoeder en dan hebben we iedereen gehad ahaha En dan weer een betje rust hihihi.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, en anders sorry...
    Fijne moederdag !!! Kuss

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ook hier vluchttas verder ingepakt. Mn bevallings shirt erin, deo voor hubby enzo. meteen in de auto gezet en de MC staat er nu ook in. Nog wel in kofferbak ff want D moet straks met autostoel weer achterin (halen hem nu op bij mn ma) en we hebben de hond mee. Anders word t wel erg vol :p dus alles nog ff in kofferbak.

Heb idee dat ik iets vergeet voor de tas... Weet van aantal dingen dat er nog in moet, adapters enzo. De speen moet ik nog ff uitkoken vanavond.

Deel Deze Pagina