juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

@chanellle Volgens mij is hij idd wat gezakt hoor! Maar moeilijk te zien omdat foto's toch altijd net even van een ander punt worden genomen.

@ziekenhuistasje Gisteren net bij elkaar geraapt allemaal. Het lijkt net of ik er twee weken van plan ben te blijven gezien de hoeveelheid spullen die ik mee neem!

Ik wil het flesje en speentje wel al uitkoken maar heeft dat zin zo vroeg van tevoren? Normaal doe je dat als de baby is geboren en daarna bewaar je het in de koelkast zodat de bacterien geen kans krijgen. Lastig want ik wil het zo graag klaar hebben!

Ik heb zelfs een shirt gekocht om in te bevallen. Hoezo ijdel??

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Uitkoken kan nu al hoor :) zolang je t dopje op de speen houdt blijft ie schoon (bij BiBi zit er een dopje op) weet niet hoe dat bij Difrax enzo is. En anders bij Hema een speenhoudertje kopen. Blijft ie mooi schoon

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo wat een geklets.
    @Peek goed dat je hebt gebeld.
    @Helma. gaat alles nog goed? Nog meer vd prop verloren?
    @CN Ik zie wel dat het wat lager is maar niet heel goed te zien op deze foto's.
    @hier. net buik foto's gemaakt, wel leuk maar ik schrok van mn figuur. Dikke billen en armen heb ik gekregen!
    Ik doe even een foto van de zomer (aug) toen woog ik 72 kilo en een foto van nu 88 kilo wow echt bizar.

Hopelijk komt het nog goed!

4. eef80

eef80 Niet meer actief

@lin2011 Ik snap dat het voor jou misschien schrikken is maar ik zie nog steeds een zeer slanke dame hoor! Maar idd wel met buik! (en billen :D, meid wees blij!) Mooie buik!

Ik had laatst foto's geschoten op het strand. Ik had een relaxte zondag met een gemaksbroek en geen bh (gezien die echt tot bloedens toe op mijn buik kan hangen de laatste tijd).
    Maar ik schrok me ook rot! Kreeg aangespoelde walvissen visioenen.
    Geen gemaks dagen meer voor mij zonder bh!!:D:D
    Maar wat ik wilde zeggen is dat je zelf vaak erg kritisch bent als je naar jezelf kijkt!

@roozjuh Ik heb difrax flesjes en die hebben idd een dop. Ach, ik doe het gewoon! En als ik dan nog zin heb kan ik het nog herhalen! Spenendoosje, nog nooit van gehoord! Ik ga eens even kijken waar mijn speen in past. (heb zo'n speen van Hevea = natuurrubber. Een joekel!)

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks eef.

Ja het is gewoon even wennen. heb ook last van mn hormonen hoor dus speelt ook mee vandaag. beetje huilerig, ga maar even een uurtje liggen voordat mn ma zo komt eten en ik niet te genieten ben;)
    groetjes

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai haai

Ziekenhuistas wilde ik ook vandaag doen. Toch al 35 weken :$ sinds gisteren :D

Vorige keer heb ik alle spulletjes hard nodig gehad, want na de bevalling nog bijna een week in het zh gelegen.

Speentjes en flesjes uitkoken zou ik zelf niet doen, dat kan de kraam ook nog doen. Tegen de tijd dat je ze nodig hebt zijn ze toch al niet meer steriel. Daarnaast hebben wij de eerste maanden geen flessen gebruikt (pas met 8 weken gaan oefenen voor als ik ging werken). Speentjes nooit gebruikt. Heb ik nu niet eens in huis. :)

Ik heb nogsteeds lage bloeddruk en ben er zo slap van, misschien toch maar eens gewoon een kopje cappuccino maken ofzo. :D

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @evenstar. O vervelend van je bloeddruk.

@Iedereen. Tasjes klaar? hihi spannend nu he!

Nog iemand zn beurs gevoel in bekken en schaambeen?

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Lin, ja steken heb het gevoel alsof ze er zo uit kan vallen bloos ...

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Evenstar balen van je bloeddruk :( ik heb ook een lage word je zo slap als een vaatdoek van :( merk wel dat als ik zoute dingen eet het weer gaat

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @lin2011 YEP, voelt allemaal aan alsof ik mega spierpijn heb, echt urennnn paard heb gereden op een niet passend zadel .
    Ook weer last gekregen van mn heup :( met slapen enzo, er zat al iets niet goed in dat rsi?? gewricht dat had fysio me al verteld, en sinds ik zwanger was had ik er eindelijk geen last meer van.

Ik ga zo ff lekker een italiaans ijsje halen :) manlief blijft even thuis want er worden zo twee collecte bussen gebracht van de dierenambulance, komende week is er collecte lopen (manlief loopt gewoon en ik zie wel hoe ver ik kom) tis immers voor de diertjes, en dierenambulance draait volledig op vrijwilligers dus geen geld wat bij directeuren blijft hangen oid!

11. helma85

helma85 Niet meer actief

Lin: t gaat. K merk wel dat k weinig kan. Ging net de trap op en kreeg gelijk een harde buik. Ben ook wel wat prop verloren, maar het grootste gedeelte zit nog in mn lichaam. Nu is het wachten waneer de kleine wilt komen. Het kan ook zijn dat k binnenkort opgenomen word in t ziekenhuis ivm bloeddruk. Die is namelijk steeds aan het stijgen.
    K begin me steeds meer te beseffen dat het echt dichtbij is en dat we deze maand onze kleine in onze armen kunnen sluiten!!!

Mijn man is continu bezich, echt super van hem! Heeft alle was gedaan, gestreken, bed verschoont, klossen eronder gedaan, vluchttas ingepakt en is ook aan het koken (wat hij niet verkeerd doet).

Hoe is het met Peekaboo? Want k las dat ze bloedverlies had.

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Helma onwerkelijk is dat eigenlijk hè! Maanden kijk je er naar uit nu is het bijna zover * bibbera *

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Helma, het is zeker erg spannend!! Wat fijn dat je man zoveel voor je doet!!
    Heerlijk hoor!

14. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier telefoon terug gehad ,
    ctg geweest en echo gehad , alles lijkt in orde , platte rust nu en bij krampen of bloedverlies naar ziekenhuis

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh enorm!! ik kan 's nachts bijna niet in de benen komen van de beursheid beneden...
    Ook als ik even gezeten heb doet het vreselijke zeer!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb de tip van de kraamzorg gekregen dat pas te doen als de kleine er is en je het gaat gebruiken. Het is maar eventjes werk namelijk en dan weet je zeker dat ie goed bacterievrij is op dat moment.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: Hevea? jeetje wat een giga ding! Waarom die gekozen als ik vragen mag?

helma: ook hier harde buiken en krampen als ik een trap loop of de hond ga uitlaten (200meter verderop) of naar winkel loop (300 meter verderop)
    Heel toppie hoe je hubby bezig is nu!

Peek: waar ben je meid, we zijn heel benieuwd! edit: ah rust nemen zie ik. wel doen he!

Tas: ja hier ingepakt, nog niet volledig compleet want adapter van foon kan er nog niet in en mn tandenborstel ook niet. Geen zin om daarvoor een nieuwe te kopen, mijne is nét nieuw.
    MC staat ook in de auto al. Haal de tas trouwens wel steeds uit de auto nu het warmer gaat worden, anders smelt mn twix die erin zit :p Als hij niet in auto staat(wanneer we weg zijn) dan staat ie hier in de box.

Ego: Mn kleine knul is weer terug!! Heb m gemist, nu ligt ie weer lekker op bed. zijn net pas thuis. Hij had op psz een mooi hartje gemaakt, waxinelichtjes houder. met achterop een gedichtje. zo lief!!! Hij heeft zelf met een kwast een streep verf op gezet :p is al heel wat want meneer doet niet aan verven haha. extra speciaal dus

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goed te horen dak niet de enige ben. Het was hier gewoon gezellig vandaag met moeders:)
    Ze vroeg of ik al voorweeen had. Heb maar gezegd van niet;) anders word ze zo onrustig! hihi.

Fijne avond nog

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Verdorie, ik dacht al: wat is het rustig,..maar kreeg weer geen meldingen..

@Helma: fijn dat je man lekker bezig is.. Lijkt me raar om te weten dat je al ongeveer weet wanneer hij komt.. Ik heb trouwens het gevoel dat je die ene week wel gaat halen!
    @Roozjuh: wat lief van Damian!
    @Eef: Ik heb ook 2 shirts hoor.. Ik gooi er een hempje in en 2 bigshirts (dan kunnen ze meteen komen waar ze wezen moeten, hihi)
    @Lin: hier ook een enorme pijn in m'n doos..werd in de loop van de dag wel minder, maar is 's nachts en 's ochtends niet te harden.
    @Peekaboo: schrikken zeg! Maar fijn dat alles ok is..Wel weer balen dat je helemaal plat moet..

Sorry als ik iemand vergeten ben..
    Vandaag een gezellige maar drukke dag gehad. 's Ochtends naar mijn moeder geweest en daarna naar mijn schoonouders.
    M'n schoonvader heeft nog steeds geen baan, en z'n oude baas (bedrijf ging falliet) is hun nog iets van €5000,- verschuldigd.. Vond het zo sneu, ze vertelde dat ze nu al 2 maanden moet kiezen tussen eten of de huur, en ze dus nu een huurachterstand heeft. Ze vertelde dat ze zo graag iets voor de baby wilde kopen. Maar dat vind ik absoluut niet belangrijk. Jammer dat wij ook geen vetpot hebben, want ik had het ze zo gegeven.. Tegerlijkertijd bood mijn stiefvader aan om de helft van Danny's rijbewijs te betalen :$
    Heb hier net wat verrekt! Gooide iets in de prullebak wat niet had gemoeten, dus wilde dat er snel uitpakken..Au! Waren mijn banden denk ik..Heel voorzichtig naar de bank gelopen en daar zit ik nu :)

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb de vlucht tas in de MC staan en die staat op de baby kamer :)

Deel Deze Pagina