juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lief-stoer: hier morge beef shanghai. vind t zo goor he :p Denk te vaak gegeten. Voor mij dus nog een braadworstje over van vandaag en eet smiddags wel ff een pizzabroodje :p
    En droppot moet kunnen hoor! Die is hier net ook aangevallen :D en straks nog een bossebol

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    @ vrijmarkt , ken ik niet , maar lijkt me druk hihi
    @eten vandaag sperziboontjes in tomatensaus met aardappel en hamburger
    @ego , net weer babywasjes gedraaid maar liefst 4 wasmachines haha , en maxi cosi is terug in elkaar geraakt en het ging heel vlot :D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    het is vandaag Koninginnendag in Nederland ;) zitten heleboel idioten om 5uur smorgens al op hun kleedje hun bende te verkopen waar heel soms wat leuks tussen zit :p voorbeeldje: Soubor:Vrijmarkt Den Haag Koninginnedag 30 april 2005.JPG - Wikipedie

4. peekaboo

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja :D heel veel ROMMEL haha soms vraag ik me af waarom mensen er serieus gaan zitten met wat ze voor bende verkopen. ik keek naar een fietsje en meneer zei: zo goed als nieuw, doet het nog perfect! hebben mijn 5 kids allemaal op leren fietsen. zijn oudste was denk ik 14 ;) 'zo goed als nieuw' was dus al bijna 15jaar oud

6. peekaboo

wahahaha zie het al zo voor me :D

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @peek, ja idd een rommelmarkt, alleen ze noemen het de vrijmarkt omdat iedereen er dus mag verkopen. je hoeft niet eerst te reserveren of een kraam te huren, je pak je rommel en je kleedje en hoop op een goed plekje ;)

@roosjuh, leuk fietsje voor D!

@lief-stoer, ik mocht onshoppie.nl testen. Heb een aantal leuke accesoires uitgezocht voor de babykamer, zie hier: De Bijntjes: 32w 1d - Testen, meten en weten

@Evenstar, oh recepten doe ik niet aan :p Ik kijk gewoon wat er in huis is en gooi het bij elkaar. Vriendlief eet echt alles. En als ik het niet lekker vind, dan weet ik het voor de volgende keer :p

Maagzuur,
    Valt hier (deze week) gelukkig wel weer mee. Ik lig nu ook met twee kussens in bed, dan ligt mijn hoofd wat hoger, helpt bij mij heel veel!

Las ook dat iemand een bossche bol ging eten. Lekker! Ben hier nu een appelcake aan het bakken, dus huisje ruikt weer heerlijk. Koelt hier ondertussen ook weer af, dus zo lekker smullen op het balkon.
    Daarna TLC -maandagavond he?- en dan richting bedje!

Fijne avond allemaal!

8. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Vind het altijd wel wat hebben, die vrijmarkten :p
    Vind spulletjes met een verhaal altijd wel leuk.
    Niks gekocht trouwens, had dit jaar een dit-heb-ik-toch-niet-nodig-instelling xD

9. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    evenstar: pfff maagzuur, weet er helaas alles van! nadat ik de rennies als mijn beste vriend had beschauwd en nog steeds last had de gaviscon had geprobeerd heb ik de huisarts gebeld, via hem pillen gehad (maagbeschermers) echt super! ik kan weer eten en slapen want dat kon ik daarvoor ook niet echt meer...

@buikfoto: super mooie foto's gewoon mooie buikjes toch? ziet er netjes uit!

@roozjuh: super gave fiets! echt stoer voor een knulletje ook.

@vrijmarkt: ik wou er ook over maar heb gezien dat het druk was en zijn door gefiets naar het strandje/ grasveld om daar lekker neer te ploffen lekker wat te drinken en te genieten van de kids die heerlijk aan het spelen waren samen met mijn zus en haar kids dan en nog wat vrienden die kwamen... had wel graag ook even over de markt gelopen vind het altijd wel leuk en soms heb je echt iets leuks voor nou ja heeeel erg weinig maar ja ik zou met mijn moeder gaan en dat ging niet door mijn zus zag ons niet zwanger en al door de drukte slenteren vriendlief hoef ik al niet eens te vragen en anders ben ik na 3 minuten denk zijn gezucht gesteun en gekreun wel zat dus daar doe ik mezelf ook geen plezier mee... volgend jaar beter ;) in ieder geval heeft onze dochter superleuk gespeeld en het naar haar zin gehad daar dan wel weer van genoten gelukkig wel op de fiets daarheen gegaan das geen succes hier dus nu ook een buik die flink in protest is ;) harde buiken en buikpijn pfffff
    zo ook meteen weer enoeg gekletst... ik weet ff niks meer geloof ik ;)

oh ja eten haha hier een boterham met ei op en kleine meid zit al aan de 4e boterham, koken had ik geen zin in meer voor vandaag en vriend is blijven hangen op het grasveld bij zijn vrienden (paar biertjes op en aangezien ik daar niet tegen kan en me dan toch alleen maar loop te irriteren vond ik het wel best! haha hij heeft geen slechte dronk ik heb er gewoon een hekel aan haha) dus ja morgen tijd voor een lekker prakkie haha

fijne avond allemaal dames!

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Leuke fiets Roozjuh ook voor D. lekker stoer.

Vanmiddag 1:15 uur geslapen op de bank en kan nu wel weer slapen voor mijn gevoel.
    Herkenbaar?
    Niks meer gedaan vanmiddag M. werd pas om 16:15 uur wakker en ligt nu alweer te slapen.
    Lekker in de tuin gezeten.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moe: o jeetje ja pfff. Heb gister dikke 2uur geslapen smiddags en kon half uur later zo weer terug mn bedje in als t aan mij lag :p

Kittens: Morgen komt weer een kijker, heb de katjes op mp gezet en had met een uur al een telefoontje. deze komt helemaal uit Baarn (ik lelystad) dus die wil wel heel graag een katje hebben denk ik. Ze zijn dan opweg naar friesland en rijden dan hier langs dus willen ze kijken. zullen ze over 7weken toch echt weer deze kant op moeten komen :p

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hopen dat ze niet voor die tijd ergens anders een vandaan halen. Je kan ook aanbetaling vragen he Roozjuh.

Vanmiddag ff tukkie gedaan, morgenochtend om half 10 de echo.. toch wel beetje zenuwappig..

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gave fiets :D

Antagel heb ik al, was op aanraden dokter. Maar ik vind het niet enorm veel beter dan Rennie duo. Wel minder vies. Ook minder handig, want die flessen kan ik niet mee naar werk nemen.

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier ook antagel. Bah wat vies, maar het helpt wel. Ga zo maar weer een shotje nemen ;)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Aanbetaling is wel een goeie! Maar weet niet wat ik kwijt ben voor inenting en ontwormen. Want dat is wat ik voor de katjes vraag, alleen vergoeding daar voor

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @roozjuh. Heeft je dierenarts geen website? meestal staat het daarop wat zulke dingen kosten.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lin: nee staat er niet op maar ik bel m morge wel ff

Trusten lady's, ik heb veel teveel gedaan dus lig al in mn bedje. Ben kapot

18. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    weet niet wanneer je de kittens de deur uit wil doen? bij 9 weken moeten ze namelijk pas de eerste enting dus bij mij was dit bij de nieuwe baasjes pas.

ontwormen moet gebeuren met 4 6 8 weken 4 maanden en 6 maanden voor een tube pasta ben je zo 10 euro kwijt moet je rekenen (volgens mij iets minder.

weltrusten ;) ik ga zo ook lekker mijn bedje op zoeken haha

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bij 9weken pas?? Ooo nee dan wil ik ze de deur al uit hebben. Dan is t dus alleen ontwormen. Valt nog mee :D kmoet maar is ff gaan verdiepen hierin merk ik :p thx!

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ennuh bij wet mag je pas vanaf 7 weken de katjes laten weg gaan, eerder is strafbaar. :)
    Dan weet je het ff ;)

Hier zijn ze toenpas met 12 weekjes weggegaan, met allemaal paar dagen er tussen. Wel ontwormd niet ontvlooit geen vlo gezien ook geen nest vlooien. Mensen zeggen altijd dat nestvlooien onvermijdelijk is maar dat is niet waar :p
    Heb ze niet laten inenten aangezien ze 2 inentingen nodig hebben, dus dat mochten de nieuwe baasjes lekker zelf regelen. Heb zelf 2 van mn katten wel als kitten laten inenten en de andere 2 niet.
    1 kat die ingeent was is ziek geworden en 1 kat die niet geent was :p antibiotica kuurtje was goedkoper dan de enting :p

Deel Deze Pagina