helma. mc is nodig voor als je met de auto naar huis gaat vanuit t ziekenhuis. zonder mc mag je je kind niet meenemen. niet meer mogen koken: o heerlijk! geef mij ook zo'n vent Nee komt niet goed als hij gaat koken, dan eet ik rauw of verbrandt of hij vergeet de helft. Als hij gaat koken dan is het om de 2min 'schat hoe moet dit' 'schat kan je helpen met het vlees' 'schat is dit al klaar'
@ Helma, volgens mij moet je een MC bij je hebben als je in het zh bevalt. Ze gaan er denk ik niet vanuit dat je van daaruit lopend naar huis gaat Hier nog totaal geen gerommel hoor, maar mijn hoofd is daar ook nog niet zo bij. Maar om nou te zeggen dat mijn hoofd nog naar werken staat... het is wel een beetje een voor spek-en-bonen laatste week
Ik denk net: wat voelt m'n buik toch hard,..is eigenlijk al de hele ochtend zo.. Ga zo even de vlk bellen, misschien dat ik nog extra op controle mag komen?? Wat zouden jullie doen?
Planning hier: niet veel..moet wat eten in huis halen voor vanavond. En misschien een beetje rommelen in de babykamer.. Danny komt wat eerder naar huis om te stofzuigen en omdat de droger komt. Dan hoef ik niet met de bezorger helemaal naar zolder te lopen. En vanavond de bv bijeenkomst in het ziekenhuis.
kylie als jij je zorgen maakt om de harde buiken dan moet je gewoon bellen hoor. zoals ik vorige keer al zei: liever 10x voor niks dan 1x te laat bellen. Eindelijk je droger vanmiddag? dacht dat je m vrijdag al zou krijgen
Hier flinke menstruatiepijnen de hele morgne ook al. Geen weeen, want geen echte pieken zeg maar. Miss gaat kleintje nu wel indalen.
Lionne; ja beeb was ook erg onrustig... Ik hoop ook vannacht op een betere nacht. Vandaag en morgen is onze lieve jongen gewoon thuis, dus ff geen momentje om bij te kunnen slapen. Zo maar even stofzuigen en dweilen, beneden en boven is en blijft zo heerlijk schoon! Elke keer ff weer een doekje ergens overheen halen. Heerlijk zo!
Ze komen hem dan toch halen? Of wat bedoel je?? Als ik naar het ziekenhuis moet, moet ik iemand bellen om hem te komen halen, maar als ik thuis beval blijft hij gewoon thuis en komt mijn moeder op hem letten. Ik wil hem er meteen bij hebben als de baby geboren is.
Ah zooo... ik dacht al dat je niemand voor hem had. Dat lijkt me niet heel fijn bevallen, vandaar.. Ik wil ook eerst onze zoon goed ondergebracht hebben, en daarna kun je je er pas helemaal aan overgeven volgens mij.
Fijn Kylie! Heb hier ook best veel harde buiken, maar ben al wat verder dus neem aan dat het dan er wel bij hoort en het een soort voorweeen zijn.
wij hebben ook mijn mam achter de hand, als het snachts begint komt mam hier in huis zodat de kids kunnen slapen, en overdag breng ik / mijn man ze erheen of het moet echt niet meer gaan dan komt mam ook hangt van de situatie af !
zal ik eens wat ergs vertellen : ik heb om half 11 een bakje bolognese chips op gegeten, met een kop koffie en daarna een banaan !!! .. geloof dat de hormonen nu echt de overhand hebben hahahaha
o lekker chippies Ik had 2weken terug een hamburger op de markt om 11uur smorgens gegeten als ontbijt echt heel erg maar vond t wel kunnen voor 1x haha. Fijn dat je langs mag komen straks kylie! nog veel harde buiken? Hier hele ochtend vette steken down below. alsof mn schaambot bont en blauw is. voelt heel beurs aan o kga maar is ff bezem door de kamer halen, komt zo iemand voor haar katje kijken