juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb dit ook hoor, zeker de tweede keer. Je weet nu wat je kan verwachten en dat het echt wel ff pijn gaat doen :).
    Dat vind ik ook eng. De vorige keer liet ik het gewoon op me afkomen omdat ik toch niet wist wat ik kon verwachten en dat ging me beter af dan nu.

Eerste keer ook flink uitgescheurd, 2e graads tot aan m'n cl...
    De vk wist niet of het daar nog aan elkaar zou groeien :$ Gelukkig wel weer goedgekomen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hijs nu de tuin aan het verbouwen en de hond zit onder de modder en grassprieten. zie regelmatig ballen voorbij t raam vliegen en hoor gesleep met met de tuinstoelen. denk dat de cola zn werk aant doen is. luisteren is op dit moment ook een kunst volgens mij ;)

3. Nee, ging over horren voor het raam ipv een klamboe :D
    Ach maakt ook niet uit

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o dat was kylie :) die heeft hor voor het raam

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Woow,, ehm ik lees even een dagje niet mee.
    Moet ik echt 20 pagina's terug lezen!!
    Ben heel veel vergeten, wel alles gelezen, zal morgen even wat actiever doen haha!

Vocht,
    Hier nog 1 paar schoenen die ik aanpas, ook erg dikke handen. VK maakte zich al beetje zorgen, maar zolang mijn bloeddruk goed blijft, komt het wel goed.

Pendelen,
    Ik vraag me ook wel af wanneer de kleine komt, Iemand die zich aanbied?

Menu,
    hier nu bloemkool opstaan :)

zo, en nu proberen jullie bij te houden :p

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja met de hor was ik :).. Ik kijk wel.. Als de kleine er behoefte aan heeft is het zo gehaald..

7. Kylie1986

Ik zat trouwens te denken..Nu dat ik z'n hoofd zo duidelijk voel..Dat moet er ook uit!

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Zo ik heb weer gegeten en afgeruimd :D

Ik moet zeggen dat ik nu wel echt doodop ben van al dat gesjouw (op mijn eigen tempo) vandaag. Maa gelukkig komen om 19:00 een paar vriendinnen en dat betekend dat ik verplicht op de bank zit vanavond ahhaha.

@ klamboe, ow ja met stoom kan dat natuurlijk ook jah...

Ik ga snel afsluiten want ik ga me een beetje fatsoeneren want ik zie er een beetje uit zeg door al dat gesjouw vandaag hiihih.

Fijne avond dames,
    Kuss

9. eef80

eef80 Niet meer actief

@klamboe Zou ik niet met stoom doen hoor! Ze zijn vaak erg synthetisch en iets te dichtbij en het is klaar met je klamboe!
    Hang hem eens in de stoom van de douche/bad. Daar krijg ik alles kreukel vrij mee wat niet gewassen/gestreken mag worden. Succes!

@eten. Net met lange tanden weer een pasta op. Getverredemme.. Ik heb al maanden tegenzin in een warme maaltijd. Alleen patat, pannekoeken en andere slecht happen wil een beetje. Daar word je toch ook niet blij van!

@poes :D Hoe weet je of je een schimmelinfectie hebt? Sorry voor de details maar ik ruik niet geheel fris :) en heb last van witte afscheiding maar het jeukt niet. Ik ken het alleen in de jeuk/brand variant met vlokken. (excuus, hoop dat jullie niet net aan het eten zijn) Verstandig om toch de huisarts te bellen voor recept?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef thx :p ik was dus wel aant eten toen ik het las whaha. Nee maar als je er last van heb moeje gewoon ha bellen. T hoeft niet altijd te jeuken

11. Kylie1986

Ik heb al bijna de hele zwangerschap witte afscheiding en ruikt ook af en toe.. Volgende de HA geen schimmel, maar een nare bijeenkomstigheid van de zwangerschap..

Ook erg fijn als je dan ergens komt en een hond duwt z'n neus in je kruis..

12. eef80

eef80 Niet meer actief

@roozjuh Sorry!! En eet smakelijk! :p

@kylie Hahaha, ik had vrijdag een verjaardag en die hond was niet weg te slaan met zijn neus in mijn kruis :):) Genant!!!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha kylie, had kia niet gedaan toch? :p

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    LOL eef, ik had laatst wel veranderde afscheiding (details laat ik ff achterwege) en huisarts gebeld probleem beschreven en kreeg een kuurtje. Je hoeft goddank tegenwoordig niet meer overal je blote truttel te laten zien :')
    Het is wel goed om ff te behandelen (als het schimmeltje is) ivm geboorte en spruw? dat blijken babytjes te krijgen van n schimmeltje.

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Trouwens nog iemand de voorstelronde van Boer zoekt vrouw gezien gister???

Ik ben flieft op boer Henk :') hahahah wat een lekker joch zeg godsamme! en nog 1.93 lang ook.

16.  
  17. Oh leuk, komt dat weer? Ga ik morgen ff terugkijken dan. Ben benieuwd naar Henk :D

18. eef80

eef80 Niet meer actief

@bloempje Dank je wel voor je reactie!! Wist je wel dat alleen BIOGARDE yoghurt helpt tegen een beginnende schimmel infectie? Recht of links draaiend schijnt het verschil te maken (maar voor uitleg moet je niet bij mij zijn!)

19. :D Dan heb ik de verkeerde gebruikt LOL

Ik heb Arla biologische milde yoghurt, geen idee welke kant ie opgedraaid is. Zal eens ff googlen.

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ow vroeg me dat vd schimmel vd week ook al af maar meer omdat alles daar zo gezwollen is. Geen last van jeuk enzo. Heb nog van die dactarin paaseieren in huis (die mogen id zwangerschap) zat te twijfelen maar het zet zo en zo niet door dus denk gewoon verhoogde afscheiding en doorbloeding. Maar yogurt schijnt niet goed te zijn ivm de suiker erin dat voed schimmel..... enige wat werkt is geen inlegkruisjes, katoen niet te strak ondergoed en kuurtje bestellen bij de dokter.

Deel Deze Pagina