Jeetje ben even weg, haha.. Cursus bv was zeer verhelderend.. Grappig dat bijna iedereen van m'n pufklasje er ook zat. @Hond: Volgens mij deed Kia dat ook @Poes: Hier ook een gezwollen poes, gek gevoel.. @Yoghurt: Haha, een tampon met yoghurt..Moet er niet aan denken.. Ga er geen vreemde dingen instoppen, misschien wekt het wel iets op.. Aan mijn lijf geen polonaise, dus ook geen yoghurt En als ik geen inlegkruisje draag, heb ik toch echt een natte broek..
Hier net terug van de partnerles. Vriendlief vond het erg intressant...NOT. Maar ja was al eens geweest natuurlijk. Tampon met yoghurt: nee lijkt mij ook niks. Tampons lijken mij nu helemaal geen goed idee. Je weet nooit wat het opwekt allemaal laat staan met yoghurt... Morgen middag gesprek met evt. onze nieuwe gastouder (en ander buro) ivm het vaste aantal uren dat onze huidige gastouder eist. Moet nog een sollicitatiebrief schrijven voor de zorg zodat ze kunnen kijken of ik in hun profiel pas met mijn opleidingen ed. Mn zusje maar eens vragen met haar P&O achtergrond of ze wil helpen.
@poes (tja, nu we het er toch over hebben) Ik heb een blauwe poes ... Ik moest naar de fysio toen ik onverwacht in onderbroek in spreidstand moest gaan liggen voor een oefening. Ik geneerde mij rot gezien ik een inlegkruis in had en was benieuwd of die in volle glorie te zien zou zijn geweest. Dus thuis in onderbroek in spreidstand met spiegel. Zie ik ineens een rare donkere gloed in mijn liezen (naast het inlegkruisje die overigens in volle glorie te zien was) Ik kijk verder....Een blauwe poes!!!! Donkere huiskleur, zou bijv. een poes kunnen zijn (ik zeg maar wat) van surinaamse afkomst (en dat voor zo'n kaaskop als ik) met een blauwe gloed. In shock was ik!! En nog steeds een beetje.. Hoort het allemaal zo te veranderen? Was normaal echt niet zo. Tenminste, ik kijk niet heel regelmatig maar het zal mij toch wel een keer zijn opgevallen?
@eef: heb mn poes al in tijden niet gezien.. @boefjesmama: drukke dag morgen..enig idee wat je wil gaan doen in de zorg? Nou, we gaan het vannacht proberen.. heb 2 pcm ingenomen voor de zekerheid en pak het voedingskussen er maar weer bij. Morgen ga ik met mn moeder en kleine zusje mee naar het AMC.. arme kind heeft weer een aantal oogonderzoeken (ziet plots niets met linkeroog).en ze vroeg eergisteren zo lief of ik mee ging..
Wat een poezen verhalen hier haha!! Ik heb mijn poes ook al een hele tijd niet gezien Scheren doe ik op gevoel en af en toe doet mijn vriend het even secuur. Maar ik zou ook nooit yoghurt in mijn doos stoppen haha! Bah! Hier alles rustig. Mag de 36 weken wave doen! Deze week hopen dat het in huis weer helemaal op orde komt. Nu staat er alleen een bank in de kamer en de tv . Morgen komt de schilder en dan in het weekend de vloer in de olie zetten. Daarna inrichten!
Als jullie yoghurt en tampons al niets vinden, hoe doen jullie dat dan met het zaakje van jullie man/vriend? Komt die er ook niet meer in dan? Of moet hij rubbers gebruiken? @blauwe poes, hier ook last van. Is volgens mij omdat er veel meer bloed doorstroomt nu.
Ik epileer trouwens nog steeds mijn bikinilijn en de onderkant wordt geschoren, maar dat is altijd al zo geweest. Niets anders nu. Heb het in het begin wel een beetje laten versloffen toen ik me zo bagger voelde.
36 wkn Joepie Wat gezellig dat hier zo druk aan de laatste loodjes gewerkt wordt ;D Strax naar de vk gewoon controle.
@zaakje man: Hebben het tijdens de zwangerschap misschien een keer of 4 gedaan of zo.. Was toen met de mken wel een ander verhaal.. Maar ben nu zo moe, los van m'n bekken.. We hebben meer behoefte aan knuffelen en zo..
Ook hier staat dat ff op pauze hoor. Heb de energie er gewoon niet voor. Ben al blij als ik smorgens mn bed uit kan komen. Lady's hebben jullie ook zo'n bont & blauw gevoel op t schaambot? Kolere alsof ik op een balk ben gevallen ofzo. Heb t al paar weken(vooral savonds) maar word steeds pijnlijker en nu ook overdag
Ik heb trouwens echt bagger geslapen! Mijn heupen doen zo'n pijn s'nachts. En slaap al met een kussen tussen mijn benen. Ga vaak maar half op mijn buik liggen met 1 been opgetrokken en daar het kussen onder omdat mijn heupen gewoon te zeer doen. Pfff die laatste loodjes zijn idd het zwaarst.
Nou hier staat sex ook op laag pitje hoor... ook wij zijn veel knuffeliger nu. Daarbij is beeb edht belachelijk druk, ik kan dan echt niet oogewonden raken hor... scheren doe ik op gevoel. Zeker nu hou ik dat wel netjes bij gezien termijn. @blauwe poes en fysio, wie was dat ook alweer? Ah kan me voorstellen dat het even egg genant voelde... maar is idd pgment en meer bloed.. hier ook heel donkere liezen. Fysio zl vasr veel ergere dingen zien... knuf
Ik heb vandaag echt geen zin! Was al om 7:00 op en heb nog niets gedaan behalve koffie drinken met 2 roze koeken hahaha Wil nog zoveel doen, maar ben zo gaar!!
Ik heb prima geslapen. Ik werd wakker van kramp. Vandaag eerste verlofdag, planning : niks doen alleen laatste keer pufclub
heerlijk geslapen weer! Wilde vanmorge blijven liggen en dat hubby D naar psz bracht, maar ben toch maar mee gegaan Tja kwas toch wakker dus kan ik net zogoed mee. Planning: vanavond groei echo en verder helemaal NIKS doen