juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hihi smurfen poezen... ik heb m ook al een tijd niet gezien.

inlegding. gebruik t thuis niet doe wat vaker n schone onderbroek aan ivm kans op schimmel. Maar moet inderdaad als ik wegga t ook gebruiken.

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Oja, plannen. Straks zwemmen, vanmorgen de badkamer een beetje schoongemaakt (gaat niet zo makkelijk meer vooral het bad niet)
    Zo even een verdieping stofzuigen en de rest komt morgen wel weer.

fijne dag meiden!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin jeetje wat actief! stofzuigen, bad schoonmaken. phoe! krijg al last van mn rug en bekken als ik er alleen al aan denk :p Nee dat soort klusjes laat ik lekker aan mn man over. alhoewel ik straks wel de stofzuiger door de woonkamer ga halen want ziet er echt niet uit en vanavond hebben we geen tijd als hubby thuis komt

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Na koffietijd op tv ga ik me maar eens aankleden.
    Als het droog blijft, ga ik misschien toch maar even naar het dorp.

Manlief heeft vanmiddag arbeidsvoorwaardengesprek :)

5. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Slapen: redelijk hier, moet er wel vaak uit voor t plassen, ongeveer 4 keer per nacht. Daarna slaap k gelukkig vrij snel weer.
    KLossen: hebben jullie die al onder t bed staan? Wij wel, en wat is dat ideaal zeker voor t opstaan en t liggen/zitten. Mn man voelt zich wel een tijdelijke opa:p
    Poes: is hier dik en flubberig. Lijkt wel groter dan anders:p
    seks: mogen we niet meer aan doen tot ruim na de bevalling. Want klaarkomen kan weeen opwekken en dat willen we nu nog niet.
    Planning: schoonmoeder is nu bezich met de strijk, babywas is allemaal schoon! Nu is ze aan t wandelen met de hond. Verder beetje laptoppen, tv kijken en slapen. Meer kan en mag k niet doen.

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Geen idee of poes blauw is, heb ook niet echt de behoefte om te kijken hahaha :p

De onderkant voelt langzamerhand wel alsof alles uit elkaar getrokken word... ook niet echt lekker gevoel.. spierpijnachtig gevoel/ alsof je een ei vast heb zitten :p Dus zo voelt een kip zich ahahha

Net ff bij de action een waterdichte moltongehaald, dan hoef ik dat zweet zeiltje niet op mn bed te gooien en vast te tapen..
    Ik doe mn bed niet op klossen, ik kan nog steeds prima in en uit bed komen en er hangt een plank boven mn bed, daar past mn bed niet meer onder als die op klossen staat en als ik mn bed naar voren verschuif dan pas ik niet meer langs het voeteneind :') hahah pas er nu nog maar net tussen LOL.

Bevallen doe ik toch niet thuis en mocht het echt nodig zijn dat er iets gebeurd leg ik die van mn man(matras) er wel even bovenop.
    Ze hadden het over helpen met borstvoeding :s maja als ik dat nou op de bank zou willen doen.. dan kan ik die toch ook niet verhogen :S
    En bed verschonen kan manlief doen, dat begrijp ik dat ze niet dagelijks in de kreukels willen liggen met verschonen.

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Je 'moet' ff de letter B toevoegen in je onderschrift :)

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Vocht: hier (nog) geen last van, maar ik loop wel het liefst op mijn slippers. Als mijn voeten te warm worden worden ze onrustig ;)

@ Poes: ik moet er niet aan denken om er een tampon met yoghurt in te stoppen ;) extra afscheiding komt veel voor tijdens de zwangerschap, paar x per dag schoon ondergoed aan, inlegkruisjes vind ik verschrikkelijk ;)
    Met scheren ben ik opgehouden. Ik kan het niet meer zien, op gevoel durf ik niet.... :) dan maar met haar de bevalling in :D
    gemeenschap ben ik ook niet meer zo voor, heb na de tijd steeds harde (bijna pijnlijke) buiken en de kleine is ook erg druk dan doet het helemaal pijn.....

@ Kylie: succes in het ziekenhuis met je zusje!

@ slapen: slecht geslapen eerst wakker gelegen omdat ik iets van weeen had, denk indalingsweeen ofzo voelde niet prettig. Nadat ik eindelijk in slaap was gevallen werd ik om 2 uur wakker omdat ik moest plassen en toen weer 3 uur wakker gelegen door iets van indalingsweeen ofzo :$ niet echt prettig moet ik zeggen maar ach.

@ Vandaag: Mark vanmorgen bij het KDV gebracht, toen nog even naar het werk geweest om de laatste dingen af te handelen dus lekker thuis! Zal zo ff een wasje aanzetten en dan gaan we weer nixen even genieten van een dag alleen :D

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dippertje: hebben ze waterdichte moltons bij de Action? ook voor matras van 200x90? en wat kosten die?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dippertje: hogere bed is ook nodig voor controlle van de kraamzorg. Ik hoef t bed ook niet op klossen te doen maar idd wel een extra matras er ff op voor als ik controlle krijg. en daarna mag ie er weer af. Bed verschonen willen ze elke dag doen maar dat vind ik onzin. En dat kan mn man ook doen. Doet ie nu ook.

Letter B onderschrift: haha ja dit viel me gister al op maar vergeten te melden :p

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hema heeft t ook

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Vanmorgen bij VK geweest, die vond het ook wel vreemd dat ze me terug gestuurd hebben vanuit ziekenhuis en die zei al erg benieuwd te zijn naar mn glucose, en dat als die nu weer niet goed is zij persoonlijk gaat zorgen dat we meteen afspraak bij GYn krijgen want dit vond ze belachelijk, dat er geen duidelijkheid is geweest vooral omdat we al een rugzakje hebben. Ze zegt er kan altijd iets gebeuren maar ik vind het absoluut niet acceptabel als er dingen mis zouden gaan omdat wij (vk's en gyn's) niet goed opletten.
    Manlief was ook pittig 'We hebben het hier inderdaad wel over MIJN vrouw en MIJN kind, en het maakt me niks uit dat ze me in het ziekenhuis een zeikerd met d ehoofdletter Z vinden' hahah

Vanavond op eigen verzoek een groeiecho, kijken of die 2 wekens tabiel zijn gebleven of dat er toch weer verschil in zit, VK vond me n flinke buik hebben ze kon niet goed voelen of gup ingedaald is (heb nu eenmaal ook flinke spekkielaag op buik zitten). Misschien dat de echoscopiste dat met een echo kan zien??

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    hier haddenz e alleen maar 90x 200 en die koste als ik het goed heb 6.99 ofzo in elk geval onder de 10 euro.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dip: weet niet of ze dat kunnen zien, ben ook heel benieuwd. wij ook vanavond een echo

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    ja weet ik :D maar ben toch niet van plan in mn blote doos te gaan liggen, zodra ik lenig genoeg ben met een spiegel check ik het zelf allemaal wel. Zal wel ff flink schrikken worden :p hahaha oorlogsgebied wat dat betreft zou ik zo tekenen voor een keizersnede hoor. Een buikwond doet goed zeer maar flink uitscheuren knippen net zo goed :p
    Als ik de keuze had gehad was het mooi keizersnede geworden hahah

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    oke dank je dan zal ik mijn man maar ff langsturen (er zit hier geen action) is idd wel een goed idee hou ook niet van dat zeiltje dat zweet zo ;)

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ja las het net :D
    Als ik t niet vergeet vraag ik het wel even aan haar. Dit word volgens mij echo nummer 12 ofzo :') hahaha

18. helma85

helma85 Niet meer actief

B is toegevoegd, had dat zelf niet eens door:p thanx

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja moet er niet aan denken om uit te scheuren aaahhh!! Heb die litteken toch al van 3jaar geleden, kom maar op met het 2de lijntje :p Ontsteking kan altijd voorkomen, maar dat kana daar down below ook. Dus idd, ik teken voor een ks! :p

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mn zus had met de eerste alleen 2 schaafwondjes en met nummer 2 zo een klein scheurtje dat een hechtinkje niet eens zin had....
    Kijk dat klinkt goed, alleen haar kindjes warne beide rond de 3 kilo dat ze geboren werden, die van mij werd met 34 weken op 3 kilo geschat wehhh :(
    En de onderkant is hier nooit echt een echo-put geweest :p dus hoop maar dat er voldoende rek in zit maar dat het ook weer beetje terug in proporties komt :')
    En niet zoals manlief altijd over zn ex zei 'Alsof je een banaan de coentunnel in gooit' hahahahah :')

Deel Deze Pagina