juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goed zo cecilia:)

Pff begint nu echt wel zwaarder te worden.
    Vanmorgen dus even gestofzuigd, badkamer gedaan en gezwommen. Ging daarna nog een broodje eten en even een rondje lopen maar kreeg weer 'oefen' weeen. Denk daardoor wel steeds:"is het nu begonnen". Beetje valse start gevoel. Maar na een paar keer was het weer weg. Harde buiken blijven. Ben zo benieuwd wanneer ze komt!
    Maar heb dus de hele middag op de bank gelegen en een tukkie gedaan.

Overmorgen mag ze al thuis geboren worden:) wow echt spannend allemaal. Hopelijk vannacht een betere nacht, mn vriend is niet zo lekker veel hoesten en zelf lig ik ook voor geen meter meer maar goed middag dutjes doen wonderen.
    Morgen helemaal geen plannen, blijf lekker thuis even de strijk doen en de bovenste etage stofzuigen. Denk dat ik een leuke film ga huren ofzo.

Vervelen jullie je al? Ik nog niet maar mn waslijst die ik had is klaar! dus ben benieuwd of ik me blijf vermaken.

Groetjes

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @lin ik verveel me al vanaf mn 2e dag verlof hahahaha :p

Ik kan heus wel genoeg doen maar heb er geen zin in haha :p

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo dr. Phil op de opneem :D
    Zo voor mezelf ff pannekoekje bakken en voor manlief prakkie van gister opwarmen
    Dan van 7 tot 8 ff collecte lopen daarna richting echo

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    manlief is weer thuis van zijn gesprek.
    Hij gaat 4 juni beginnen met werken (op onze trouwdag :) )
    Hij gaat 3 dagen in de week werken en hij heeft er heel veel zin in.

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Verveel me nog niet, maar verlof is dan ook nog maar net begonnen! Heb ook genoeg dingetjes die ik kan doen (en druk met al die ziekenhuisbezoeken) Mijn vriendinnen komen ook allemaal een keer langs de komende tijd. Morgen de eerste, gaan we lekker de stad in en lunchen! Ook komen mijn ouders nog een keer om te helpen met wat klusjes in huis, zodat alles straks helemaal netjes is voordat de kleine komt.

Dippertje veel succes straks met de echo! (en hopelijk halen jullie een mooi bedrag op!)

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Wat fijn Lionne!
    Mag hij dan straks wel vrije dagen opnemen als de kleine er is? (naast het kraamverlof dan)

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ja, hij is met de bevalling en met het aangeven vrij en krijgt de tweede week na de bevalling vrij :)

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Okay, ja ben morgen al 3 weken thuis he met verlof. Dus mijn to do lijst is klaar en ik spreek inderdaad ook veel af hoor.
    Do bakkie met een vriendin, vrijdag shoppen voor zwangerschapskleding met een andere vriendin (die is 15 weken nu)
    vermaak me wel maar betrap mezelf erop dat ik wel een beetje begin af te tellen en te wachten nu ik mn huis alle klusjes klaar heb:)

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, nou heb van 11.00 uur tot 17.00uur in het AMC gezeten met m'n kleine zusje (en moeder en oma). Ze moest eerst bij de oogpoli zijn, voor 2 onderzoeken en toen om 14.00uur naar de kinderneuroloog..Pff.. Maar de uitslag is niet echt goed, moeten niet meteen het ergste denken. Maar ze hebben waarschijnlijk de oorzaak gevonden waardoor ze in een half jaar tijd het zicht met links kwijt is. Er zit iets achter haar oog.
    Morgenmiddag moet ze weer terug voor een spoed-mri, en dan weer gelijk terug naar de neuroloog voor de uitslag..
    Al met al heel spannend.. M'n moeder moet morgen werken en kan naar alle waarschijnlijkheid mee, anders ga ik met haar..
    Ik ben finaal gesloopt.. Ga nu even een dutje op de bank doen en kom vanavond weer even buurten!

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Zo ik ben weer lekker thuis van het oppassen en ben doodmoe ;) terwijl ik daar niet heel veel heb gedaan ahahah.

@ zwaarder worden, ja dat merk ik ook echt wel hoor dat alles steeds zwaarder word nu. Vooral het poetsen ja... Maa toch doe ik het nog wel alleen heel erg op mijn gemak en met pauzes tussendoor hahaha.

@ mijn things to do lijstje is nog niet af. Morgen wil ik weer wat van mijn lijstje doen ahahahah. Maar er staan vooral nog huishoudelijke taken op het lijstje ihihih.

@ vaderdag, dames... misschien een tip voor jullie. Ik ga morgen al een vaderdag cadeau kopen want ja wie weet lig ik dan ergens rond die tijd te bevallen en kan ik niks meer kopen voor hem, en dat zou ik wel heel erg vinden want hij had voor mij al wel een moederdag cadeau gekocht ahahha. Ik ga het cadeau gewoon alvast verstoppen.

@ verlof, ik verveel me ook nog niet. maar ik heb ook nog maar een week achter de rug. Dit is week nummer 2. En ik vind het echt heerlijk ahahha.

@ Joepie, over een uur zit ik al bij de verloskundige :D:D:D Ik ben zo benieuwd naar ons kleine knappe meisje !!!!
    Ik laat jullie vanavond weten hoe het allemaal is gegaan (als ik niet helemaal verliefd in de wolken zit door ons kleine meisje hiihi ;))

Kuss

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Kylie, dat is wel schrikkn zeg !!! Ik oop dat jullie morgen goed nieuws krijgen en dat het misschien allemaal wel mee valt. Ik geloof best dat je zo gesloopt bent nu want zo een dag weg is al zwaar en al helemaal als het zo spannend is want je wil natuurlijk dat het allemaal mee valt met je kleine zusje.
    Een hele dikke knuffel voor jou !!!!
    Kuss

12. eef80

eef80 Niet meer actief

@kylie Jeetje, dat is stressvol! Rustig aan en ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en dat het mee valt!

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Bah kylie rotnieuws!!!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie: dat is niet fijn :( Morgen moet ze dus weer terug.

Iedereen lekker gegeten? Hier andijviestampot nog van gister. moesten we ff snel naar binnen werken want moest D bij mn vader dumpen omdat we naar echo moesten.
    Echo net gehad, de aller laatste *snik* Maaruhhh klinkt misschien heel gek wat ik nu ga zeggen maar onze kleine lieve meid ligt in stuit jeeej!! :p Blij? jazeker :p want nu is de kans nóg groter dat t zoiezo een ks gaat worden (WOEHOEEEEEEE) Er is nog wel ruimte dat ze kan draaien maar dat gebeurd met deze termijn niet vaak meer dus mocht de gyn morgen zeggen dat ze via natuurlijke weg wil proberen, dan maakt mn kleine meisje t weer helemaal goed met haar stuit ligging :D

Als 'troost' wilde ik milkshake van de mac, dus meteen doorgereden toen we D wilde ophalen. Die blijft overigens bij mn pa slapen want die gaat morge ochtend toch weer daar heen voor ons gyn-gesprek. Nou werd niet alleen milkshake, heb maar meteen een BT erbij genomen dus kzit lekker te smullen hier.
    Mijn dag kan niet meer stuk :D

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hihi, wat een mazzel!

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kylie: he bah dat klinkt niet fijn! succes morgen!

@ Roozjuh: dus toch bijna zeker een ks ;)

@ eten: mijn man en Mark hebben spinazie gehad ik witlof
    voor ons 3tjes aardappelen en vlees
    Lekker! Dat vond Mark ook, die wilde voor de verandering weer eens zelf eten :cool: hij zat er onder dus die is ook meteen in bad beweest en ligt nu al lekker te slapen!

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Kylie,
    Knuffel, ook voor je zusje. Wat naar nieuws.. Hoop dat het morgen mee valt..

Roosjuh,
    Was het nog niet zeker dan? Morgen heb je gesprek toch? Kijken of je dan een datum krijgt? Spannend allemaal hoor!

Verlof,
    Was al de tijd al vrij :p maar begin nu toch wel af te tellen..
    nog een aantal dingetjes doen, maar mijn lichaam werkt echt even niet meer mee :(
    Deze week het bed ook verhogen..

Meiden, ik heb alles gelezen, maar ben het alweer vergeten.
    Echt even shitdagje vandaag weer. Net even flink gejankt toen ik de pan met eten over de grond liet vallen :S

Rest,
    Knuffel en succes bij de VK (waren er een aantal toch?)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: nee is nog niet bevestigd door de gyn da thet echt een ks gaat worden. maar de vk gaat er wel vanuit. Morgen inderdaad hét gesprek bij de gyn en hopelijk ook meteen datum prikken! :D

19. eef80

eef80 Niet meer actief

@roozjuh Gefeliciteerd! :D:p (en die BT klinkt idd lekker:))

@eten Met lange tanden een broodje weggewerkt. Ben weer misselijk... Mijn kleine jongen heeft koorts, is schoor, kriebelhoest en onder het snot. Zo zielig! en Ik hoop zo dat ik het niet krijg!! Ben van de 8 maanden zwanger 5 ziek geweest. Ene virus na het andere. Ben er echt klaar mee!

Net even het babybadje uitgesopt wat 2 jaar op de berging heeft gestaan. Wat was die smerig geworden! En de wandelwagen opgemaakt en klaar gemaakt voor vertrek. Ooo,,,wat word ik er ongeduldig van!! Lieve beeb, blijf zo lang zitten als nodig is om zo sterk mogelijk te zijn maar wat verheug ik mij om trots achter de wagen te wandelen!!!

Ik ga nu lekker op mijn kont zitten! Fijne avond meiden!

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

@kylie jeetje pff wat een nieuws
    @roozjuh , jiepie !!!!!! kan best begrijpen dat je blij bent
    @ego , bedje opgemaakt , box opgemaakt , vluchttas , en koffer voor nadien klaar , laatste adressen geschreven en postzegel derop , kaartje camera leeggemaakt , extra batterijen gehaald en weggestopt , speentje uitgekookt en in een speendoosje gestopt , kolf is uitgekookt , vluchtkleren liggen klaar (voor snachts indien nodig geen lawaai te maken) doos kv gehaald (voor het geval de bv niet lukt) , maxi cosi is klaar en staat klaar met dekentje en knuffeltje , alles is klaar !!!! op een paar geboortekaartjes na kwam der net achter dat ik er tekort had dus heb der bij moeten halen , nog 10 te knutselen dus en alles is klaar !!!!
    morgen trouwens uitslag van sm haar punctie brrr spannend hoor

Deel Deze Pagina