Nee hier gaan ze niet eerder dan met 8weken weg. Moet even kijken hoe we dat gaan doen want in de week dat ze weg mogen moet ik bevallen en hubby wil zulke dingen niet regelen, bang dat ie t fout doet (zucht!) Hier heeft onze kat de 1e inenting wel gehad als kitten, maar 2e niet die je 3weken later moet geven ofzo. Ach zal allemaal wel goed komen denk ik
goede morgen dames, Zo ik moet alweer gaan werken zo, bah... Maar ja dit is mijn laatste weekje en dan eindelijk verlof, joepie hahaha Ik heb gisteren een aantal mooie assepoester dingen gekocht op de rommelmarkt en ben helemaal gelukkig Bah ik werd vanacht wakker door een nachtmerrie en toen onweerde het ook nog eens. Was ik dubbel zo bang. Ik had vriendlief snel wakker gemaakt alleen daar had ik niet veel aan want binnen 3 minuten lag hij weer te slapen ahahha. @anne, woow zeg al bevallen... Ik vind het wel een super mooie naam. Stond ook bij mij op het lijstje alleen vriendlief vond het geen mooie naam want hij kende iemand die zo heete en die persoon vind hij dom ahhaah. @ kittens, balen he roozjuh, want het zou zo fijn zijn als je van die kittens afbent. En laat je je kat daarna steriliseren? hiihih voordat ze zich weer wil voortplanten Sorrry de rest weet ik niet meer. dus best wel een ego bericht. Fijne dag allemaal !!! Kuss
Moguh. Dag begint hier k*t! Lig al paar uur wakker van de pijn in mn bekken en kan mn bed niet uitkomen.... Nu dus probleem want hubby moet gewoon werken straks. Zo nog maar keer proberen om te staan want zal toch echt moeten, kleine hoor ik nu ook brabbelen dus die zal zo wel naar beneden willen
Goedemorgen! @roosjuh, balen! Kan je rustig aan doen? @kittens, Ik heb toen info over kosten van deze site gehaald. welkom bij gratis kitten @planning, niet veel. Voel me echt niet lekker vandaag, Nu al een paar dagen aan het rommelen in mijn buik, en nu ook misselijk daarbij.. Bleh, hoop dat het snel over gaat, ik wil nog even genieten van de laatste weekejes
Goedemorgen. Wat een weertje. Het onweert hier Straks snel ontbijten en dan met de trein mee naar Utrecht en vanuit daar naar Arnhem om met vriendin te shoppen . Ik hoop dat het daar beter weer is.
Dip, succes met je echo. Roozjuh, rustig aan en hou je taai vandaag, kan je hulp van Fam. Of vriendin krijgen ? Lionne lekker shoppen @ nachtmerrie, bah, gelukkig is t onweer en regen over. Ik vind onweer op zich n mooi verschijnsel. Wat n klappen vanmorgen in Braboland, baby kreeg de hik dat ik wakkerschrok
Bijntje, hoop dat je snel weer kan genieten Nu ik me weer fitter ga voelen merk ik wat k heb gemist afgelopen weken 
@mirri thnx en lekker dat je wat fitter bent!! @roozjuh goedzo, al eten de kittens zelf ook qua opvoeding krijgen ze nog een hoop mee! haal btw wel een goede wormenkuur bij je DA en niet die exil troep! (wormenkuurtje kost iets van 10 euro dus je bent hooguti 20 euro kwijt voor alle keren ontwormen voor alle poessies) Wij hebben toen gewoon 35 euro per kitten gevraagd, behalve aan mn zus en wat een helse monsters bleken dat te zijn hahahah hier warne ze superlief en rustig daar zijn het kittens from hell hahah @onweer HEERLIJK ik hou van onweer, manlief ook, als het in de zomeravond onweer zitten we met 4 katten op het balkon dat we onze hond nog hadden lag die er ook gezellie bij Beetje zenuwappig voor de echo enzo, heb al lijstje gemaakt met vragen voor de controle er na. Met wanneer je weet of er eerder ingeleid word, en of je echt 48 uur moet blijven na bevalling etc. wanneer er weer geprikt word op suiker. Hele simpele vragen dus maar ergens heb ik het vermoeden dat we geen antwoord gaan krijgen aangezien we weer bij de VK zitten en niet bij de GYN . Schiet lekker op zo
@roozjuh: balen! hopelijk gaat het straks toch wat beter, toch lastig he als er nog zon kleine rond huppelt in huis, die van mij zit lekker een filmpje te kijken en ondertussen te puzzelen en lekker te kletsen kan je niet iemand om hulp vragen? als ik echt niet lekker ben dan vraag ik vaak of me schoonmoeder of moeder ze kan komen halen of dat ze een dagje bij mijn zus kan spelen... @chanelle: aftellen dus! nog even doorbikkelen en dan kan ook jij lekker genieten van het verlof! @bijntje: vandaag ook lekker rustig aan doen dan en relaxen, hopelijk een rustiger buikje vandaag. @lionne: neem je paraplu mee haha en heel veel plezier met shoppen natuurlijk @dippertje: succes met je echo! en de vragen hopelijk worden ze beantwoord en voel je je daar ook wat rustiger onder. @onweer vind het ook heerlijk hoor vooral als ik in bed lig of als je er in het donker naar kan kijken. pffff hier onrustig nachtje gehad, auw auw auw en die kramp in mijn been dacht dat hij nooit weg ging haha vandaag verder weinig plannen vandaag geloof ik (ja ergens de fiets van vriend ophalen want die liep gisteren toen hij naar huis wou komen helemaal in de soep :s en even formulieren invullen want de lambal is zijn sleutels verloren in de trein terug naar huis gisteren *zucht* dus moeten nog iemand regelen die de reserve sleutel bij mijn schoonouders wil halen en brengen anders komen we vandaag helemaal nergens, de hond van mijn moeder moet ook opgehaald worden want ja haar man moet hele dagen werken en die kan hem dan niet uitlaten enzo pfff maar ja het is even allemaal niet anders. hier morgen weer naar de vk en dan meteen de liggingsecho dus ben benieuwd ook wel weer spannend eigenlijk dan ook alweer 35 weekjes nou iedereen een hele fijne dag vandaag... ondanks het verschrikkelijke weer! bah!
Hubby was bijna thuis gebleven maar zijn baas reageerde niet echt super dus heb m maar naar zn werk gestuurd voor hij daar problemen krijgt. Hij komt wel eerder naar huis vanmiddag. D kan niet naar opa, dies wel thuis maar heeft een zware burn out dus die doe ik er geen plezier mee. D is gister al hele dag daar geweest en volgende week weer 2dagen omdat we echo en bevallings gesprek hebben. Kittens: ik zal zo ff laptop pakken en die link bekijken. Thx lady's Merk dat er onweer aan komt hier. Hond begint te trillen als een malle. Heb trouwens wel wat hulp hier, hubby heeft hond net uitgelaten, kittens en kat verzorgd wasmachine gedaan, vaatwasser en opgeruimd beneden. Krijg vanmiddag kijkers voor kitten. Super lief van mn hubby!
neej dan kan je hem daar beter even ook niet heen sturen, maar ja gewoon proberen er samen een relax dagje van te maken en hopelijk gaat het dan een beetje. gelukkig heeft je man al een hoop dingetjes gedaan dat scheelt toch weer. succes vandaag.
leonie: fijn dat je er weer bent meis... einde is in zich je doet het super!!!! *knuf* hier gister leuke dag gehad, leuk buitenspeelgoed voor zoon gescoord op rommelmarkt. Eersgister kroket gegeten en s nachts diarree en overgeven. Heb ik teljebs na vet eten. Niet meer doen dus. Buik flink lager nu, en flinke oefen weeen steeds.. haast twijfelachtig heel gek.
ow ja weet je wat me steeds zo verbaasd? dat iedereen je gewoon in je gezicht mag zeggen nu hoe zij vinden dat je eruit ziet, en dat elke mening zo anders is. Zie er fris uit, zie er moe uit, flinke buik, kleine buik, bla bla...
Goedemorgen dames! Gisteren een leuke dag gehad. Langs de rommelmarkten gewandeld en terrasje gepikt. Heerlijk! Had toen wel vreselijk veel trek in een glas wijn oid. Maar nog even volhouden. Had wel toen we terug thuis waren olifantenvoeten! Voor de rest niet zo veel kunne onthouden. Vandaag: om een thermometer gaan, die hebben we nog niet voor de kleine. OOk nog om een paar andere kleine boodschappen. Adressen doormailen naar mn man, die print ze op stickervel. Scheelt veel schrijfwerk ( en we kunnen allebei niet echt netjes schrijven). Ook gaan kijken voor bedankjes. Verder rustig aan doen. Oja, dank je wel voor de reacties op mn vraag van gisteren( of eergisteren). Fijne dag iedereen!
Bijntje dankje voor de site. Denk dat ik mn mp advertentie maar ff aanpas. Inenting krijgen ze dus bij hun nieuwe baasje als dat idd pas met 9weken is. Wil ze met 8 a 9weken naar nieuwe baasje hebben. En mijn eigen kat laten helpen kost ook nog dikke 100,- zie ik... pfff achja beter die 100,- dan weer een nestje die niet welkom is
Geen probleem hoor, Daarom hebben wij gekozen voor een kat uit het asiel. kost ook 85 euro, maar dan is hij wel geholpen, ingeent en ontwormd Onweer, hier nog geen regen of onweer gezien. Hoop er wel op hoor, dan koelt het lekker af (nog steeds snikheet hier)
whaa ik word gebombardeerd met mailtjes over de kittens. welk ras t is en lapjes dit en lapjes dat. weet ik veel Echt geen balle verstand van haha. vaak zoekt iemand 3 katers, vreemd aantal meteen 3 stuks of ligt dat aan mij?
Echo gehad, hij loopt nog steeds 2 weken voor maar is neit meer of minder gaan groeien dus netjes ten opzichte van de vorige keer. Moest bloed prikken voor glucose en dat gaat ze me vanmiddag doorbellen en aan de hand daarvan krijg ik ook te horen hoe nu verder. Verder op paar vragen antwoord gekregen maar een hoop 'dat weten we niet' Feit blijft wel dat van alle baby die in de baarmoeder overlijden de meeste daarvan een mama met suiker hadden. Dus dat hakt er wel ff lekker in.
Roozjuh: ken je deze al van de welkoop?Beste Start pakketten | Boerenbond-welkoop.nl Scheelt je weer wat kosten in voer. Wij hebben het voor de konijnen aangevraagd zat hooi en en zak voer van 1,5 kilo, speeltje en veel folders maar scheelt toch weer. Duurt wel even voordat je hem kan ophalen. Regen: hier een paar spetters gehad verder niet. Lekker op de fiets met M. naar de stad geweest. Kadootje gehaald voor dochter van een vriendin. Dora dvd en cd voor M. Daarna lekker broodje gegeten bij de Hema. Nieuw voerbakje gehaald voor de kat. M. wilde hem vasthouden nouj prima. 100 meter voo rons huis laat hij het bakje los. Helemaal kapot natuurlijk. Kunnen we weer een nieuwe halen. Maar goed was een euro maar toch. Dippertje: fijn dat het stabiel was. Stom dan he dat ze vaak geen antw. hebben op je vragen. Maar gaat vast goed komen met die kanjer van jullie Heb zelf al vanaf zaterdag last van mijn bekken vooral in bed. Kan er echt niet uit komen. Nu is mijn fysio met vak. en kan ik pas do. 16:30 terecht bij een ander in dezelfde praktijk.... Balen