juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

@lin Mooi kaartje! Echt erg leuk met die foto van binnen en die blokjes met de tijd, gewicht etc!

@roozjuh Super dat je gesprek zo fijn is gegaan! En spannend dat je nu echt weet wanneer het geboren gaat worden!! Jeetje gek idee zeker??
    Over ster. zou ik ook nog even nadenken. Als je het niet zeker weet, niet doen! Ik ben zowiezo van mening dat de man ook iets mag leveren in dit verhaal. Geen slechte deal voor de man. De vrouw een zwangerschap en bevalling (wat heel pittig kan zijn en sporen kan achterlaten: straie, knip bekkenklachten) en de man even een knoopje in het zaakje (1dag niet fietsen :D)

@helma Ik begon vorige zwangerschap ook met een onderdruk van 55 en werd in de gaten gehouden vanaf 85. Uiteindelijk was de combinatie van onderdruk van 95 :$:$ en eiwitten in de urine reden tot halen. Dus geen idee waar de grenzen van bloeddruk liggen voor het ziekenhuis.
    Hoop voor je dat je bloeddruk netjes blijft!

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Is echt niet normaal. Net een zak chips op. Daarvoor een bord met nasi, daarna ananas, en net nog een stroopwafel. Ik word echt moddervet zo... hahahaha :D

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Danielle: gaat goed zo :) Ik heb maar 1 stroopwafel en een beetje chips op :D

Hier: toch weer harde buiken, geen regelmaat en af en toe wat pijnlijk..
    Ik gooi het maar op de drukke/vermoeiende dag van gisteren en de stress.

4. helma85

helma85 Niet meer actief

Einnuh: die is nu idd vrij hoog, daarom dat we komende zondag nog eens gaan meten. Dus ben benieuwd! Mede daarom moet k rust houden. Mn harde buiken krampen zijn rijpingsweeen, mn lichaam is zich echt aan het voorbereiden. We proberen het nu uit te stellen steeds. Dus k denk dat k de volgende van de juni club beval:)

Eef: k hoop ook dat die netjes blijf. Mn verloskundige zei dat het normaal is dat je bloeddruk aan t eind van de zwangerschap omhoog gaat, maar het moet wel acceptabel blijven.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eeef ja tis flinke beslissing. zit klein voordeeltje aan dat het tijdens de ks gedaan word: 1 het word vergoedt en 2 ik merk er niks van, ook niet met herstellen. maar dit zijn geen factoren waar ik mijn beslissing op maak. Heb t met hubby er al eens over gehad, dat hij inderdaad geholpen zou worden ooit omdat die ingreep simpeler is dan bij de vrouw. dus tis niet iets waar we nooit aan gedacht hebben maar jeetje... tis wel heftig en scheit 30kleuren in mn broek met het idee alleen al dat het nooit mee rterug te draaien is

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja... dat lijkt mij ook heftig Roozjuh.. Want weet je, klinkt heel hard. Maar je weet nooit of jij en je hubbie altijd bij elkaar (kunnen) blijven.
    Je bent nog jong, en misschien wil je met een andere man ook nog graag een kind samen... Al is dit natuurlijk wel een als, als, als situatie, en je witl er ook helemaal niet over nadenken, maar je moet het wel meenemen vind ik in je beslissing. Moeilij hoor!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    helemaal gelijk in danielle. tuurlijk ga je er niet vanuit maar mijn ouders zijn na 30jaar ook uit elkaar gegaan. goed ok geen kids erna meer (thank god) maar dan nog, die mogelijkheid bestaat toch en dat maakt t niet makkelijk

8. Kylie1986

Hmm..inmiddels harde buik nr 3 vanaf mijn laatste post..

9. Kylie1986

Hang nu bij de HA in de wacht voor de uitslag van m'n plasje..

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Pff ben gestopt met bijlezen hoor na een aantal blz. mn hoofd kon het allemaal niet meer verwerken.
    Wat een klets.

Kleine update, nog spannenden dingen gemist??

11. boefjesmama

Roozjuh: waarom ga je niet voor een spiraaltje ben je de eerste 5jaar ook klaar kun je dan altijd nog steriliseren laten.
    Hier komt er bij de nacontrole meteen weer een spiraaltje in. Lekker makkelijk en de vorige keer niks geen last van gehad.
    Heeft toen precies een jaar gezeten trouwens.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee spiraaltje spreekt me totaal niet aan :) als ik t vlak voor bevalling nog niet weet dan doe ik t niet en zie ik in de toekomst wel verder

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    pfff kletskoppen!

maare roosjuh wordt het de 13e? hihi.. daar hadden jij en kylie toch wat mee?
    ik zou het trouwens niet doen. als mn kinderen ouder zouden zijn en je zeker weet hoe en wat maar dit even in een krappe maand beslissen ik denk niet dat het slim is maar kan niet in jou situatie kijken. Spiraal vond ik een drama ben ik van mn stokkie van gegaan, klote ding prikte in mn bm.
    ik ga hier weer ad pil na de bv. Ben ik jaren vanaf ivm cystes in mn bosten die ik ervan kreeg maar heb echt nu alles al gedaan en ik reageer niet goed op hormonen vd spiraal dat ding zelf ook niet en nuvaring krijg ik overgangs klachten van. Dus ga terug ad pil waar ik dus het beste op reageer. T is voor iedereen dus persoonlijk.

kaartje, lief he...

ik ga even een middag tukkie doen!

14. boefjesmama

zo ff mbv toeslagen.nl een berekening gemaakt wat het verschil in opvang kosten zouden zijn na terug gave belastingdienst.

GOB waar we nu zitten betalen we voor 26 uur straks ong: 100,20 met teruggave
    Nieuwe GOB: 77,20 na teruggave.
    Goh moeilijke keus.....

Misschien heb ik zelfs wel minder uur nodig mocht ik late diensten hebben bv. (als ik aangenomen word in zorg natuurlijk)
    Dat kan niet bij de gastouder van nu dus dan blijft die prijs gelijk.
    Nieuwe buro kan dat wel dus zal dan nog minder worden.

15. boefjesmama

Wij hebben belastinggeld van mijzelf en vakantiegeld van vriendlief ontvangen!!! Eindelijk weer een gevulde bankrekening.
    Meteen wat gemeentelijke rek. betaald en de spaar gespekt.
    Nu nog wachten op belasting geld vriendlief en mijn laatste salarissen.

Mijn eerste UWV verlof salaris was ook gestort viel ook niet tegen. Krijg het per week uitbetaald dus komt er ook nog bij....

M. is wakker ga dus afsluiten.
    Fijne dag verder dames en niet weer zoveel kletsen hoor want vanavond kan ik ook niet bijlezen...

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Betaal je zo weinig!? 26 uur per... week? Hoeveel 'dagen' is dat (ik begrijp dat je geen regelmatige dagen hebt, wel vast aantal uren?) Je wil niet weten wat wij aan opvang kwijt zijn :$

Ik durf niet eens te berekenen wat het met 2 kinderen gaat zijn, maar voor de 2e is de toeslag gelukkig veel groter :)

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ach wat heerlijk Boefjesmama!!!! Ik = Jaloers....

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin: haha nee tis niet de 13e :p Daar hadden Kylie en ik idd iets mee
    *zware beslissing: ja weet t niet. kga me eerst verdiepen erin en mocht ik t tegen die tijd nog niet weten dan doe ik t niet. Wil er geen spijt van krijgen.

boef: jeeeej money! altijd goed ;)
    Hier is belasting geld al op. Mannen hadden nieuwe fietsen nodig en nieuw autostoeltje enzo. Dan gaat t helaas wel snel

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

EGO !!! slechte uitslag van sm , borstkanker , agressieve vorm , borst moet eraf achteraf bestraling en chemo en hormoonbehandeling , hele shok , was met haar meegegaan , pffff ben van slag !!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ah toch he peek. :(dikke knuf! Kunnen ze ook iets zeggen over wel of niet uitgezaaid?
    Sterkte!

Deel Deze Pagina