juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    girly leuk!

Over traktatie/versiering gesproken... Heb net weer discussie gehad hier. Wil graag iets van versiering anders vind ik t zo kaal en zeg nou zelf, geboorte van je kindje mag je best vieren toch?! Nou mijn man denkt daar anders over. Versiering boeid m niet, traktatie boeid m niet. Ik vind beschuit met muisjes echt goor en old style. maar manlief vind t 'zo horen'. en had ook geen zin om iets te bedenken want dat vond ie maar teveel werk... ben ik enige met zo'n ongeintereseerde man of bestaan er meer van die wazige mannen??
    Trakteren op psz vond ie ook niet nodig. 'Waarom zou je anderen iets moeten geven als je een kind krijgt'

*klaag modus uit*

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Danny bemoeit zich er niet mee.. heb gewoon slingers en ballonnen gehaald en vertelt waar hij ze kon vinden..

Haha, hij begon net: ik wil wel nog meer kinderen hoor..

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja kan wel dingen gaan halen maar baal gewoon dat alles op mij komt. taart voor babyborrel moet ik zelf regelen, versiering, zkh tas, kinderwagen, kleding wassen, bedje opmaken, geboorte kaartjes enz enz. álles. hij heeft echt nog niks geregeld of zelf aan gedacht :(

4. Kylie1986

Danny ook nog niet echt..Maar ik wil ook een hoop zelf doen.
    Mij boeit het niet zo, maar Danny gaat er ook niet tegenin, die zou niet zeggen dat ie traktaties of slingers niet nodig vind of zo..

5. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik heb tegen manlief gezegd dat de versiering zijn taak is, dus vorige keer in prenatal heeft hij slingers en gebaksbordjes en blauwe wuppies gekocht en ballonnen geloof ik. Dus dat is zijn taak :p

Om heel eerlijk te zijn vidn ik het zelf ook niet nodig om op psz te trakteren maar goed dat is mijn mening :p er is niks op tegen ofzo. Ben zelf niet zo van dat versieren en trakteren gedoe haha

6. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Ik heb inderdaad ook zelf de versiering gehaald maar hij hangt ze wel op denk ik, verder vind ik t trakteren juist helemaal leuk, ik hou er denk gewoon van om iets in elkaar te knutselen en uit te delen.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Als ik slingers ga halen gok ik dat ik ze zelf moet gaan ophangen ook... 'Taak' van hubby was kleine tractatie verzinnen voor visite ipv beschuit met muisjes want dat vind ik niet bij ons passen en bovendien niet te eten. Maar hij 'kan niks verzinnen' zegt ie dus wilt 1 rol beschuit halen en roze muisjes... Pff als t maar simpel en snel klaar is zodat ie niet veel hoeft te doen. Psz hoeft ook niet perse maar leek me wel leuk. Maar thuis wil je toch wel IETS hebben als er visite komt kijken??

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Excuus, inderdaad bedoelde ik die!

En wat een lieve poezen zie ik voorbij komen! Leuk!

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Maakt mij niet zo veel uit roozjuh, vandaar dat het ook taak voor manlief is.
    Maar kan me indenken dat normale vrouwen :p wel alles versierd willen hebben en zo.

10. Kylie1986

@Girly: alweer over de 37 weken heen!! Gaat snel!
    @Eef: ik heb redelijk geslapen, dank je.. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. M'n moeder kwam net nog even langs en we hebben het er over gehad..
    Aan de ene kant is het 'fijn' dat ze geestelijk minder is, want er lijkt een hoop langs haar heen te gaan.
    Ze krijgt kaartjes en telefoontjes, maar snapt niet waarom.
    Mijn andere zusje (ze is er 1 van een tweeling) is een beetje jaloers, want toen zij wat had was er niet zoveel aandacht.. Heel begrijpelijk.. Het draait normaal altijd al veel om mijn zusje, nu helemaal..
    Beetje zwarte humor, maar iemand had haar een kaart met een boekenbon gestuurd,.. Hoe kom je erop?

A.s. zondag nemen we ze allebei mee naar een of ander kindervenement in Rotterdam (via Happykidzz)..even wat anders.

11. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Ja best wel spannend nu! Sterkte met je zusje, hopelijk valt t nog enigszins mee!

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vandaag te veel gedaan vrees ik.

In de babykamer flink opgeruimd en een babywasje gedaan :)
    En nu doet mijn rug verschrikkelijk zeer :( dus (stiekem) 2 paracetamol genomen. Ik hoop dat ik lekker slaap.

Morgen boodschappen doen en ik wil even naar de markt!

13. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Hij kan toch ook ipv beschuit met muisjes, gebakjes halen bij de bakker. Wij doen t denk gewoon allebei ;)

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
  15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Girly nee dat vind ie maar onzin en teveel gedoe. Heb ik m ookal voorgesteld maar hij wilt t zo goedkoop en simpel mogelijk en vooral niks voor hoeven te doen.

16. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mag ik even klagen ?
    manlief verjaarde vandaag , dus we zijn iets wezen drinken , sinds vanmiddag heb ik continu het gevoel dat ik moet plassen en het niet op kan houden en er blijft ook maar 'urine' lopen op de toilet , voel me verder best vreemd , en heb hoofdpijn , SM heeft nu haar klop over het nieuws van gisteren vertelde ze net , we hebben beiden niet goed geslapen , en ik baal gewoon ontzettend !!! alles steekt tegen en heb een hekel aan alles vandaag pffff

17. Kylie1986

Wat naar Peek..
    Kan je het opvangen en misschien de vlk bellen?

18. peekaboo

ga ik seves proberen ja , zover ik nu al heb kunnen zien is het gewoon helder , niet gelig ofzo echt bijna water

19. Kylie1986

Hoe ruikt het?
    Vruchtwater is waterig, met soms witte vlokken en droogt doorzichtig op.. Afscheiding droogt wittig/gelig op..
    Ik zou het wel even checken.

20. peekaboo

ruiken tja naar niks haha heb een verstropte neus en ruik niets ,
    in men slip (zwart) drogen somiige plekken doorzichtig op dus zie je niets en sommige plekjes drogen wittig op , pfff zou het weer een scheur zijn in men vliezen zoals bij A ??

Deel Deze Pagina