juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Oehhhh als het goed is word vandaag onze tweede puzzel voor op babykamer bezorgt :D

We hebben deze al in elkaar

En deze komt dus als het goed is vandaag binnen :D

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat schattig Dippertje :)

Het slabbetje is wel erg grappig ;)

Gisteren blijkbaar te veel gedaan. Mijn rug doet nog steeds zeer :(
    Ik ben zo'n type van alles of niks... En dat is nu niet heel slim :(

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Vanmiddga om half 3 naar de gyn, dit keer echt de gyn.
    Vk belde net, hij was de hele week vrij (is geloof ik de meest gewilde gyn daar ook nog eens) dus zei tegen mn VK van maar dna kan ze wel kijken of een verloskundige hier tijd heeft. Waarop mn eigen VK heeft gezegd dat lijkt me niet handig want dat hebben ze al gedaan en lijkt me beter als ze nu eerst een keer een gyn zien voor duidelijkheid en een plan en daarna gewoon controles bij een vk. Nou dan konden we vanmiddag komen.
    Ze zei al, hij heeft gewoon dienst maar als hij bezig is blijf ajb gewoon wachten want anders duurd het zo een dikke week langer en dan ben je alweer 38 weken zwanger en weet je nog niks.

Ben benieuwd of we vanmiddag dus wat meer duidelijkheid hebben en ik hoop dat alle baby's en zwangere vrouwen even een pauze nemen vanmiddag rond die tijd :p

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Omg bel je SKL 'is peuterspeelzaal open vandaag?' Krijg je als antwoord 'ja hoor mevrouw, staat niks vermeld dat ze dicht zijn' Loop je erheen, kind helemaal happy. Kom je daar... DICHT!! Thx eikel-aan-de-foon!!!! Nu heb ik mega chagrijnig kind omdat ie niet naar school 'mag'

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Morgen

De tweeling is geboren! Maar ik heb het via het mk in juli groepje. daar stond

Heb even gezocht en vond dit in een ander topic:
    "Gisterenavond zijn na 3 dagen inleiden V en S geboren. We liggen met z'n allen samen in het ziekenhuis, gaat goed :)."

Sorry Afrola hoop niet dat je het erg vind dat ik dit kopieer maar iedereen is zow benieuwd!

groetjes Lin

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Gefeliciteerd Afrola!!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oooo wat leuk!!!!

Gefeliciteerd Afrola!!!!!!!! Jongen en meisje :D

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@afrola:gefeliciteerd!
    @dippertje: wat een leuke puzzels! Fijn dat je nu eindelijk een echte gyn te zien krijgt..

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Afrola: gefeliciteerd!!

@ hier: voel me een beetje ongemakkelijk, mijn ouders en mijn man zijn druk bezig hier in huis en ik mag van alle 3 eigenlijk niets doen :);). hmmmzzzz, zo maar ff koffie zetten dan

10. Kylie1986

Oeh ik ben zo pissig op Danny! Hij had verleden week van zijn areamanager al op zijn lazer gehad.
    Hij werkt in een winkel en als er bijvoorbeeld een groep van 20 schoolkinderen kwam voor een opdracht die dan telkens van binnen naar buiten liepen, deed hij de klantenteller afplakken, omdat dan de cijfers niet kloppen. Later telde hij weer 20 bij het klantentotaal op.
    Hartstikke stom natuurlijk!
    Nu moet hij dinsdag bij de directeur komen. Zijn areamanager zei dat hij z'n baan niet kwijt is, maar flink op zijn vingers wordt getikt.
    Hoe kan je ook zo stom zijn! Nu moeten we dinsdag naar Reeuwijk, daar zit het hoofdkantoor..Maar heb geen geld voor benzine,..moet m'n moeder maar lief aankijken, krijg een dag later mijn salaris.
    Humeur is meteen verpest!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou das niet handig kylie. maar waarom afplakken en er daarna weer bij optellen. hopen dat hij idd zn baan niet kwijt is maar ritje naar Reeuwijk is ook niet gratis

12. Kylie1986

Als 20 kids naar binnen en naar buiten lopen voor een opdracht, wordt er niets aan hun verkocht. Dus dat is slecht voor de confersie.. Later tellen ze dan 20 bij op omdat ze wel binnen zijn geweest..
    Maar het mag gewoon niet. Oen is het ook!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    krijg net een mail van Happy Kidzz dat DHL problemen had met het zoeken van mijn adres ofzo iets... met de vraag of ik de doek al had ontvangen. helaas nog niet :( Heb nog maar een keer (3de keer nu) mijn adres gegeven. hopen dat ik m alsnog krijg!

14. Kylie1986

Wel aardig dat ze nog even mailen.. Iedereen behalve jij heeft hem inmiddels.
    Als ik jouw adres in de tomtom doet, doet ie ook raar..
    En als het nou niet lukt, moeten ze hem maar naar mij sturen, kom ik hem wel brengen toch?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    das ook goed idee. zal het ze ff voorstellen :)

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, wat is dat voor iets bizars? Uberhaupt, dat kdv's en psz allemaal dichtzijn? Het is helemaal geen feestdag, ik was dus nu gedwongen een dag vrij op te nemen vlak voor mijn verlof. Op zich niet erg, maar ik vind het gewoon idioot zo'n 'zomaar' dag even dicht. :(

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    @peek Weet je al wat meer over vruchtwater of niet?
    @kylie Dat kon je er nou net even niet bij hebben!
    @KDv en PSZ vreemd dat ze dicht zijn! Is toch geen officiele vrije dag? Ben benieuwd hoe ze dat willen uitleggen!

@hier Wéér ziek... Vannacht weer maar 2 uur kunnen slapen. Voel me zo beroerd.. Helse bekkenpijn, zodra ik plat ga word ik heel naar (geen idee waar dat vandaan komt), nachtmerries, buikpijn (waarschijnlijk die urineweginfectie), 100x plassen, een hard snurkende man en als klapper op de vuurpijl nu ook nog een keelontsteking en holtes die weer zeer doen! Was er net een week vanaf! Mijn kleine jongen nog steeds ziek, ontstoken oren, keel en ogen. Man heeft heel het wknd late diensten en grapt nu aan een stuk door dat het zo lekker rustig voor hem is. Hij lekker naar het werk en ik kan niet praten door de keelontsteking dus kan hem ook niet bellen om te klagen!
    Dus jullie zijn het haasje :D:p Sorry voor mijn geklaag maar ik voel me heel zielig! ;)

18. @Lin, thankx voor de 37 weken wave!

Hier vanmorgen naar de vk geweest en de beeb ligt nog steeds boven mijn bekken, dus heb de instructie meegekregen om te gaan liggen als mijn vliezen breken. Verder weer een afspraak gemaakt voor volgende week, dan gaan ze kijken of ik een week later evt. te strippen ben. Spannend dus!

Oh ja, gewicht, 14kg erbij en bloeddruk 130/80. Vind ik best hoog? Of niet?

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goedemorgen allemaal,
    Geen bevallingen de afgelopen dagen.? :)
    Hier alles goed, rommeld wel zo nu en dan maar dat gaat steeds weer over.
    We wachten rustig af :)

Straks effe wc schoonmaken, ramen zemen en dan een late dienst dus de rest van het dagje zit vol :)
    Maar wel lekker de hele ochtend op bed gelegen :) (nog steeds maar ga er wel nu uit) :)

Sterkte iedereen met de laatste loodjes!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kylie. Dat is bij mij om de hoek aktiesp.zeker? Snap dat je boos bent. Begrijp niet zo goed de meerwaarde ervan maar misschien ligt t aan mij?

@eef. Ah dat klinkt niet fijn. Mn vriend snurkt nu ook ivm flinke verkoudheid. Ik denk dat ie voorhoofdholte ontsteking heeft maar hij is vandaag wel gaan werken. irritant dat plassen he, heb dr ook last van. 4-5 keer op een nacht eruit en ook steeds rond het zelfde tijdstip. En dan met een bomenzager naast je kom je amper inslaap.
    Heb je ook nog een ziek kindje nou mag je best klagen hoor!

Kvd dicht? Achterlijk! En wat zegt je baas dan? jammer joh!
    kunnen ze toch niet maken?

Net boodschappen gedaan, man wat was het druk en niemand die doorliep en maar tutten id winkel dat ze lekker vrij waren enzo. Waren ze ook nog vakken aan het vullen (heel handig) was nog drukken dan op zaterdag daar. Kon nergens door met mn kar en dikke buik.

Net foto's opgehaald en ga zo de kaartjes en dingen inplakken vd zwangerschap en ook oude foto's doen. Heb ik wat te doen wat leuk is:) Boeken bij kruidvat gehaald waren maar 2,50 en 2,75 per stuk redelijk grote boeken.
    Vanavond gaan we onze nieuwe fietsen halen. hopelijk is snel het vakantie geld binnen want moeten t even voorschieten nu:S dus hier ook een rustig weekend gok ik zo;)

Deel Deze Pagina