juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Eef, knuf en beterschap!

@traktatie kdv, ik denk van die mariabisquit met muisjes oid. En thuis gewone beschuiten met muisjes en heb ook voor bij de koffie ofzo van die chocolaatjes vd Hema gehaald. Zijn trouwens wel van witte chocolade!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jawel, Afrola is bevallen!

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier precies hetzelfde.. Gister erg druk geweest met alles.
    Nu een dagje bank, mijn rug en bekken willen echt even helemaal niks nu. Dus ben druk druk alle adressen in Excel aan het zetten. Zat er al even tegen aan te hikken maar moet nu toch echt gebeuren. Ik vind het een pest klus xD

4. eef80

eef80 Niet meer actief

@bloempje en lin Thanx!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    evenstar & eef: ja echt belachelijk. heb er ook niks over gehoord dat ze dicht zouden zijn. tis idd geen feestdag! en dat je dan nog vrij moet nemen ervoor is ook weer wat he.

eef: balen dat je zo slecht slaapt. Misschien kan je overdag wat bijtanken? of doet je kleine geen dutje meer?

Bloem: weet niet of dat hoog is

Joekie: ja Afrola is van 2ling bevallen :D Jongen en meisje.

Happy Kidz: Mijn adres was goed overgenomen. Ze heeft met DHL gebeld en die konden mijn adres met geen mogelijkheid vinden. Ze kwamen op een adres in Utrecht(?!) uit en dat werd retour gestuurd omdat dat adres niet bestaat... zucht. Nu weten ze niet waar het pakketje is. HappyKidz vroeg of ze t dan terug naar hun wilde sturen maar of dat nu goed gaat is ook de vraag want ze hebben geen adres van HappyKidz, gaat dus goed! Ze wacht tot dinsdag en anders moeten we andere oplossing zoeken.

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Afrola,
    Gefeliciteerd! :D

Kylie,
    Oef dat is inderdaad niet zo slim van Danny! Hopelijk vallen de maatregelen wel mee. Doen ze dat wel vaker of is het een eenmalig foutje van hem?

Roosjuh,
    Balen van je doek! Happy-kidzz helpt altijd wel goed mee vind ik hoor. Ze zit hier best wel in de buurt en vroeg of ik het niet liever wilde afhalen enzo ivm verzendkosten. Erg lief van ze, ik hoop dat het nog goed komt met jou doek!

Evenstar,
    Je bent nu met verlof toch? Hoe voelt dat, je was er wel aan toe toch? nog grootste plannen/klussen die gedaan moeten worden?

Peek,
    Hoe is het nu met je meid? Weet je al ietsje meer?

Eef,
    Beterschap! Hier ook een pest week gehad, hoop voor je dat het snel over is, want ziek en zwanger is echt niet leuk :(

Lin,
    Succes met foto's inplakken! Zo iets zou ik eigenlijk ook nog moeten doen.. Maar pff heb er echt even de fut niet voor hoor haha!

Volgens mij heb ik iedereen gehad, ben niet zo actief geweest afgelopen week, wel veel bij gelezen hoor :) maar als ik je vergeten ben, Knuffel <3

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: ja klopt Happy Kidzz werkt idd altijd heel goed mee en komen niet zo stijfjes over en zijn heel aardig daar. Toen met boxkleed ook lekker zitten mailen met dat mens, en nu ook een normaal mailtje en geen bedrijven-praat. ze zegt zelfs in de mail 'die sukkels hebben het naar utrecht gestuurd' haha wel funny. lekker losjes. hou ik wel van.

AAHHH!!!! wtf is er gebeurd vannacht?!?!??!?!! Gister nog zo zitten zeiken over mn man dat hij niks doet en bedenkt en nu komt ie opeens met allemaal ideeen *shock*
    Hij wilt soesjes halen, witte chocola smelten en roze vloeistof in de chocola doen en dat over de soesjes doen dat je roze soesjes krijgt. wauw waar haalt ie dit opeens vandaan?! en hij zegt: en versiering regel ik allemaal wel

*valt van haar stoel*

8. helma85

helma85 Niet meer actief

Afrola:gefeliciteerd!

Hier:net terug van ochtend ziekenhuis.Vanacht om 3 uur werd k wakker van harde buiken.Om 4 uur gingen k ze best goed voelen.'
    Om 6 uur mn man wakker gemaakt, hij ging ze klokken, kwamen ze om de 5 minuten! Om 7 uur VK gebeld. Die was er binnen een kwartier. Ze ging voelen en luisteren. Ze stuurde me voor de zekerheid door naar ziekenhuis. Daar aan de ctg, plas, bloed en urine laten controleren. Op ctg waren lichte weeen vernomen. Rond 10 uur waren ze weggezakt. Dus eigenlijk valse start:p.Rest van controles waren goed, enkel bloeddruk nog aan de hoge kant. WE waren namenlijk even bang voor zwangerschapsvergiftiging. Mijn baarmoeder reageerd heftig op bewegingen kind is de conclusie tot nu toe.
    Komende zondag terug naar ziekenhuis voor alles nog eens te herhalen van de onderzoeken en dan zien we verder! De gynocoloog zei dat we misschien toch de 39 of 40 weken gaan halen!
    Moet het nog wel rustig aan doen.

Fijne dag allemaal!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    helma das ff schrikken, maar toch nog een valse start. goed rusten en hopen dat je idd nog even de kleine binnen kan houden!

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @roozjuh misschien is je vent net als ik, gewoon dwars als andere aan zijn kop gaan 'zeuren' , als mensen dat bij mij doen en met allerlei goedbedoelde adviezen komen word ik ook zo dwars als de pest en ben ik net 4 jaar oud, dangebeurd er niks meer :') :p

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh over de gezonde traktaties, Ik heb even wat ideetjes opgedaan, hoef dan wel niks te bedenken voor PSZ of KDV, maar dacht wie weet heeft iemand er iets aan.

Je kan heel makkelijk met Danoontjes een bloem of zonnetje ofzo maken. (heel makkelijk te maken)
    http://www.party-kids.nl/images/bloemDanoontje.jpg

Met rozijnendoosjes, Versieren als flesjes oid.
    http://www.party-kids.nl/images/traktatie_geboorte.jpg

Soepstengels in witte chocola dopen en dan in de muisjes.
    Erg makkelijk, en ik vind het echt heel leuk uit zien!
    Kan ook met lange vingers trouwens.
    http://www.party-kids.nl/images/geboorte_stengels.jpg

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Roosjuh,
    Oh fijn dat je man nu wel mee werkt :p
    Dacht help je nog eventjes, maar haha dat is dus niet meer nodig.

Helma,
    Oh een valse start.. pff ik ben ook bang dat ik dan voor niks naar het ziekenhuis zal gaan enzo :p Zou wel iets voor mij zijn. Ach het was een goede generale toch? ;)

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wow, even boodschappen doen en meteen pagina's bijlezen hihi..

@Helma: schrikken zeg. Wat fijn dat de gyn denkt dat jullie de eindstreep misschien gaan halen!
    @HappyKidzz: ja, ze zijn lekker los hé! Toen ik mailde over die Swaddles en kleuren ook :)
    @Roozjuh: wat een omslag, haha! Gebruik van maken!!
    @Bijntje: rotklusje is dat hé! Ik heb een paar weken geleden alle labels geschreven, pff..
    @Eef: beterschap, zit je ook niet mee hé
    @Peek: hoe is het nu?
    @Bloempje: Jeej, wave! Ik hoop dat je water niet in de supermarkt breekt, hihi.
    @Lin: bedoel je de meerwaarde van het gesprek of waarom Danny het heeft gedaan?

Over Danny: Het wordt in andere winkels ook gedaan, maar hij wil niet klikken. Hij heeft zelf de beslissing gemaakt, dus dat snap ik wel. Een aantal van die andere managers moesten ook op gesprek en werken er ook nog allemaal. Zijn contract is vorige week nog wel verlengd, maar dat zegt niets natuurlijk.
    Vind het zelf ook een beetje overdreven, helemaal naar Reeuwijk (Aktiesport idd) naar de directeur. Hij hád al op z'n lazer gehad van de areamanager en niet te vergeten van mij :D

Hier net de boodschappen gedaan, Danny heeft training vanavond, dus ik maak wel noodles of zo.. Volgens mij beval ik straks ook van instant noodles hoor, nieuwe tik.
    Ga eens even kijken of m'n moeder thuis is.

14. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Plaatje is niet van de Hema maar bij de Hema verkopen ze wel die roze chocolaatjes van dit plaatjes.
    Kan ze niet vinden op de Hema site nl.
    Helaas zijn ze er niet in het blauw.

15. boefjesmama

Vandaag 35,4 wkn zwanger!!! Een hele grote mijlpaal voor mezelf.
    We hebben het maar mooi gehaald.
    Op na de 38minimaal.

Afrola: gefeliciteerd met je zoon en dochter. Fijn dat alles goed gaat.
    Lekker genieten.

Planning: als M. wakker is met zijn 3tjes over de braderie hier. Verder niks.
    Gister spontaan uit eten geweest met zijn 3tjes.
    Waren in de stad maar was helemaal niks geen terrrasjes oid. Dus zaten om 17uur al bij het Steakhouse. Was nog lekker rustig, heerlijk gegeten zelfs M. heeft goed gegeten.

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Kylie. Ja, wat is het nut ervan? Dat was het meer. Maar zit hier zn 500 meter verderop ik woon in de wijk achter de sportvelden die naast dat industrieterrein liggen (langs de snelweg). Maar inderdaad onzin dat ie helemaal daarheen moet gaan.

@hier. Nou zat weer eens voor jan doedel bij de vk net.
    Had vanmorgen een plas vocht verloren toen ik opstond en dat gebeurde vandaag nog 3 keer dus dacht ben wel in bad geweest gister maar zoveel?
    Had mn inleggers en ondergoed maar meegenomen, rook niet naar afscheiding of urine maar ook niet naar vruchtwater. Hebben ze nog gekeken of er vruchtwater kwam als ik op mn handblies maar dat gebeurde ook niet. Dus zal wel badwater geweest zijn?:S
    Heb ik weer. Voelde me een beetje voor niks daar zitten want had gewoon even t spreekuur gebeld voor advies wist ik veel dat ik gelijk langs moest komen.
    Nou ja, bloeddruk was wel iets hoger 135/65 vorige week 110/60 maar was goed enne hart was 130 ofzo en ze zit nog steeds goed vast. Maar vind het toch maar raar.

Ben alleen een beetje boos want mn vriend zn gsm is niet te bereiken. Ben een beetje pissig want we hebben de afspraak dat ie zn andere gsm meeneemt omdat dat geen werk gsm is en die aan kan blijven. Waar ligt dat ding... Thuis op de KAST! ben pislink!! (*ego uit*)

17. boefjesmama

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou hij heegft gebeld. O dan heb ik hier geen bereik. ja duh... mannen!

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb kiespijn... Ik heb een tijd geleden een gaatje in die kies gehad. Ze zeiden toen dat ie net mijn zenuw niet raakte, maar het begint nu zo'n zeer te doen :(
    Ik heb er al eens naar laten kijken en toen was het gevoelig tandvlees, zei de tandarts.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ff mn bedje ingedoken, heerlijk! Heb nog half uur voordat D wakker word denk ik. Voel me weer zo fris als een vis. Voel alleen een vreetbui opkomen. Zin in kibbeling ofzo maar visboer staat hier morge pas. Oe loempia-kerel staat er jummmm

Lees straks alles ff terug, opeens 3 pagina's erbij :p leest makkelijker op laptop

Deel Deze Pagina