juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Iemand nog belang bij een Medela swing borstkolf.
    In 2010 gekocht en maar 3 weekjes gebruikt.

Wat zouden jullie trouwens vragen/ bieden voor een kolf van 2010 3weekjes gebruikt?
    heb hem op mp. gezet maar geen idee wat ik moet vragen.
    Wil hem ook niet te goed koop wegdoen.

2. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Vreselijk he, ik heb op en af last van mn tanden, tandvlees! Vandaag ook weer, ook waar een gaatje zit, inderdaad soort zenuwpijn. Als t teveel last blijft geven toch maar teruggaan.

Jammer dat ze die chocolaatjes niet in t blauw hebben, misschien bij een bakker.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zou even kijken wat ie nieuw kost en dan voor de helft weg doen. Ik weet dat nieuwe slangen en opvang flesjes etc 35,- euro kosten want die heb ik pas zelf gehaald...
    En ook even kijken wat anderen ervoor vragen.

groetjes

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Voor de helft vind ik wel een beetje weinig. Hij is maar 3 weekjes gebruikt.
    Zat te denken aan 100 euro maar dat zou wel te duur zijn....

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal,

Even uit mijn hoofd hoor ahahha

@ afrola, gefeliciteerd !!!

@ man, mijn vriend die heeft ook niet veel geregeld voor ons kindje maar we zijn een tuin aan het kopen en dat regeld hij vooral. Ook is hij bijna dag en nacht aan het klussen in huis dus ik ben wel super trots op hem ;) Zo hebben we nu allebei onze taken ahaha.

@ Ik had gister avond een harde buik en net ongesteld gevoel. Bij alles wat ik nu voel wordik stiekem aan klein beetje zenuwachtig ahahha want stel je voor dat het gaat beginnen ahah.

@ geboortekaartje, ik heb net alle postzegels al op de envelppen geplakt maar hoeveel moet erop als de kaart van NL naar BE moet? Weet iemand dat toenvallig?

@vluchttas, ik heb hem nu echt helemaal klaar staan, alleen de camera enzo moet er op het laatste moment nog in ahahha.

@ hebben jullie zelf ook allemaal een vermoeden wanneer jullie gaan bevallen? ahhh ik denk dat ik ga bevallen met 41 weken hihii.

Fijne dag nog dames,
    Kuss

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo goed gesprek gehad bij gynaecoloog. We weten wanneer we gaan bevallen (naja ong. dan) laat ik het zo zeggen we weten wanneer ze gaan beginnen met inleiden.

Wil liever niet dat mensen die hier lezen weer op facebook ofzo er over gaan beginnen dus zal proberen de datum een beetje in het midden te houden.
    Ze willen me niet over de 40 weken laten lopen. Dus daar ben ik al heel blij mee. Dus voor 10 juni word hij geboren! :D
    vrijdag heb ik nog n gewone controle bij de vk en de afspraak daarna gaan ze kijken of er al wat gebeurd down under zo niet gaan ze door middel van een balloncatheter ruimte proberen te maken en daarna dan inleiden met gel ofzo..
    Dus ik hoop dat ik tegen die tijd minimaal 1 cm ontsluiting heb ofzo zo een catheter laten zetten lijkt me ook niet echt een feestje.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dip: spannend!!! :D

CN: nee weet niet hoe dat zit met postzegels. misschien staat het op de site van postkantoor?

ego: mega druk kind. al aantal dagen. Hoop zo dat ze niet eerder komt. klinkt gek want ben t echt spuug zat. maar heb liever de geplande datum dan dat ze nu onverwachts komt en ik een andere gyn krijg. nog ffies volhouden kleine meid!

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja hij is in de aanbieding bij babypark 129,- nieuw..
    En dan wil je nieuwe slangen enzo dat is dan nog 35 euro ik zou dat wel opgezocht hebben voor ik op mp zou kijken maar goed. Waarom doe je m weg dan?

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ik zal eens op die site kijken ja, misschien dat ik daar wat klan vinden.

@ druk kind, wauw hier dus ook. Ze stuiterd van de ene naar de andere kant :$ ik zie overal dingen bewegen in mijn buik hahaha maar haar kontje en voetjes voel ik het meest, auch... ahahhah.
    ok heb ik nog steeds ongesteldpijn, geen harde buiken gelukkig. Dan hoef ik me geen zorgen te maken toch? hahaha

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoe is het trouwens met alle geboren baby's en mama's? Lekker druk?

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ongipijn hoef je je niet druk over te maken. Is de kleine al ingedaald ?want dat kan je ook voelen..

Zag trouwens nog een assepoester klok en versiering bij de marskramer;)

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik word mishandeld :)
    Kruimel draait zo hard :(

Mijnpa komt zo ovenschotel ophalen. Het bleek een stuk meer dan de bedoeling was.

@kolf, even kijken welke ik heb... Ik wil een electrische en heb een handkolf, geloof ik. (te leen van collega)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    cn: ner hoor je hoeft je niet druk te maken ;)
    zolang alles nog binnen blijft en je geen weeen heb zou ik me niet druk maken.

Hier ook een mega draai kont hoor. Dinsdag bij echo lag ze in stuit. woensdag bij gyn weer hoofdligging, donderdag begon ze weer als een debiel te draaien dus weer in stuit en vanmorge vk en ze lag weer in hoofdligging.... kind weet echt niet wat ze wil. draait hier dus elke dag en trust me, dat voelt niet fijn want ze draait niet rustig, nee moet met alle toeters en bellen en zo druk en hard mogelijk :p

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat staat er op t menu bij iedereen?
    Hier macaroni nog over van vorige keer, uit vriezer gehaald lekker makkelijk. tis weinig dus heb maar snackies gehaald voor als we honger krijgen vanavond :p

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@lin, oke fijn ahahha dan maak ik me geen zorgen pver ons meisje. Stiekem ben ik allemaal toch een beetje bang dat ze eerder komt ahahah maar dat komt denk ik vooral omdat hier al verschillende juni mama's zijn bevallen... Ze was laatst al wel een beetje ingedaald maar misschien is ze nog meer aan het indalen ja :p
    Ik zal is kijken of marskramer een website heeft dan hihiih.

@ lionne, hahah net werd ik ook mishandled maar ik denk dat ze alweer moe is ahahh want nu voel ik niks meer ;)

@roozjuh, hahahah onze kleine is ook half gedraaid. Ze lag al met haar hoofdje in mijn bekken geduwd maar ze lag rechts en sinds een paar dagen ligt ze links in mijn buik. Maar volgens mij ligt ze nog wel met haar hoofdje beneden, ik hoop het ahhahah.

Kuss

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Menu. zalm in bladerdeeg en salade. Gisteren erg ongezond gedaan dus even vitamintjes!

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Druk kindje,
    hier juist totaaaaal niet. Maakte me vannochtend zelf beetje zorgen. maar als ik hem pest dan trapt hij wel terug :p

Menu,
    Ik ga zo maar eens spinazie maken. Werd net wakker, dus moet nu maar even bezig :p Eerst forum checken anders moet ik weer zoveel bijlezen..

Postzegels.,
    geen idee. Ik moet het zelf ook uitzoeken. Heb heel veel landen, familie wereldwijd. Thailand, Australie, Engeland, Frankrijk..

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zeker spannend roozjuh maar vind het wel relaxed een beetje te weten waar we aan toe zijn. Dan kan ik op mn gemakje alles in orde maken laatste dingetjes op de babykamer enzo en een tas inpakken vervoer regelen.
    Heb nog ff de tijd :p voor mn gevoel dient hij zich toch niet eerder aan.

@bewegen, als hij beweegt doet het wel pijn nu. hij kan nog flinke trappen uitdelen en die voelen niet bepaald lekker meer. Aan de bovenkant zit hij met zn kont tegen mn ribben en voel zn koppie tegen mn onderkant duwen zn voeten zitten links in mn zijde net onder mn ribben . prettig is anders :)

Eten was hier nasi de restjes van gister :)

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hier ook drukke beeb en erge ongipijn. Woe aan VK gevraagd en komt echt van indalen als het continu pijn is....

20. eef80

eef80 Niet meer actief

@dippertje Wat spannend!! Weet je wel dat je ook met gel er nog dagen over kan doen? Dit niet om je op stangte jagen maar het is juist fijn om te weten dat het niet gelijk resultaat hoeft te hebben. Ik ben vorige keer ingeleid met gel meerdere malen en dit had geen effect. Alleen 24 uur weeën maar geen ontsluiting tot gevolg. Daarna aan het infuus, wel met resultaat. Maar de ander krijgt een paar uur na gel haar kindje in de armen hoor! Maar ik weet dat ik het zo'n ontzettende teleurstelling vond dat er niets gebeurde!!! Ik had graag vantevoren geweten dat het ook wel eens niet aanslaat. Kon wel janken!!! Heb ik geloof ik ook uitgebreid gedaan ;)
    Maar super spannend!!

@borstkolf Geen idee hoeveel je hiervoor kan vragen. Ik heb namelijk ook nog een borstkolf die ik 2 weken heb gebruikt en welke ik niet meer ga gebruiken maar mensen zijn terughoudend hiermee. Op het CB raden ze het ook af een tweedehands te kopen ivm bacterien die toch achter kunnen blijven. Maar ik zou zowiezo proberen of je hem voor een goed bedrag kwijt kan!

Deel Deze Pagina