juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by peekaboo, Apr 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    @slaapritme baby, nou dat word nog wat dan want hij is net zo vaak snachts wakker als overdag hahaha :p

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Ik was vannacht ineens zo bang. Was ik ineens aan het denken dat kleintje nu zou overlijden in de buik... Was echt afschuwelijke gedachte even... Daarom bedacht ik me ook ineens dat ik miss toch wel wil dat beeb gauw geboren wordt , hi hi.... Sorry voor nare post. Moest het ff kwijt.

3. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    slaapritme beeb: hier sliep zoon in buik echt ook s nachts, maar in het echie draaide hij dag/nacht om. Heel fijn was dat. ;)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Danielle: niet aan denken hoor meid! Je bent erg bijna.

Vreselijk geslapen hier. Was meer wakker dan ik sliep. Kon gewoon mn draai weer niet vinden. Alle kussens hier uitgeprobeerd maar werkte ook niet(heb 3 hoofdkussens voor afwisseling)

Plannng: strakscentrum in. Babyvoeding halen, kijken voor alternatief voor beschuit met muisjes en verder helemaal niks doen.

Avondeten: witlofschotel jummm

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Klein probleempje hier trouwens... D gaat morgen weer bij mn vader logeren maar hij zit hele dag door de naam van zn zusje te schreeuwen... Terwijl wij al weken die naam niet meer tegen/in de buurt van hem zeggen. Hopen dat ie nog ff zn mondje kan houden zo vlak voor de finish lijn

Oja en hubby heeft gister de naam aan zn collega's verlult! Hij was vrolijk aant vertellen hoe de taart eruit komt te zien incl waar en welke namen erop komen, zucht. Is dat iets voor mannen ofzo dat ze op t laatste moment nog even alles verklappen? :p

6. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    oh owww.. dat is idd niet zo fijn.. :) Hier lukraak namen gemeld of onzr zoon het mooi vond. Ook de naam er tussen door gegooid. En welke pikt zoonlief er nu telkens uit?... juist ja... :)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Haha ook zo'n kleine klikspaan :p maar dan vind ie m wel mooi als ie die eruit kiest ;)

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Danielle: niet aan denken hoor! je bent er inderdaad bijna.. Ik was er rond 27 weken erg bang voor.. Toen is mijn schoonzusje haar dochter verloren.
    @Roozjuh: Lekker handig! Plezier met shoppen vandaag!
    @Naam: ik had het gisteren bijna aan m'n moeder verklapt :)
    Hier vannacht weer veel pijn, maar ik lijk er een beetje aan gewent te raken..

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Nou hier vandaag ook nog erg druk, zal dan ook weinig reageren denk ik.
    Gaan nu ff wat eten en dan met mijn man naar de Ikea, spullen voor Mark zijn kamer halen, kast, commode.

Veel plezier vandaag!

10. Kylie1986

Einneh: veel plezier bij de Ikea!

Hier 35 wekenwave!! Kan ik de baby in mijn banner ook omdraaien? :)

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    1,062
    1
    0
    Drenthe
    Morgen meiden!

Planning,
    niet te veel hoor, nog steeds last van mijn rug. Dus vriendlief gaat zo alleen boodschappen doen. Daarna sla ik aan het bakken, morgen picknick met vriendinnen van ander forum, alvast voor mijn verjaardag volgende week. :) Nu hopen op lekker weer, anders hebben we een probleem.. (eentje is zwaar allergisch en kan dus niet hier thuis vanwege de katten..)

Naam,
    Vriendlief heeft zich al 2x versproken. Eerste keer had die vriend het niet door. 2de keer was bij goede vriendin, die hoorde het gelijk :p
    Wij hebben bij mijn nichtje (5) gevraagd welke jongens er in de klas zitten, nu kwam ze laatst met "als ik een jongentje zou krijgen zou ik hem ... noemen" ;) Lijkt echt vreselijk veel op onze naam xD

Zeiltje,
    Heb zown waterdicht molton van action op het matras liggen, vind ik echt ideale dingen. Merk er helemaal niks van!

Veel plezier met shoppen meiden.
    Ik moet hier ook nog een aantal dingetjes halen deze week..

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik hoop dat ik manlief kan overtuigen even samen naar buiten te gaan. Winkelen wil hij vandaag sowieso niet. In zijn idee is het zaterdag en dus heel druk. (valt hier in het dorp altijd reuze mee)

Vanochtend alweer rugpijn en ik werd vannacht gek van het gekraak van dat zeiltje.

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen ladies,

Hier heerlijk geslapen want ik was doodmoe ahahh. Gisteren ongesteldgevoel en ik kreeg toch nog een harde buik maar ween had ik zeker niet. Ook nu heb ik een appart gevoel in mijn buik :) Ja zo worden de laatste weken spannend ahahha

@naam verklikken, vriendlief zal die niet verklikken want als ook maar 1 iemand de naam weet wilde hij een andere naam hahaha dus wij kunnen het heel goed voor ons houden ;)

@planning, ehm... vriendlief gaat weer vanalles doen in huis en even bij mijn vader het dak van zijn nieuwe paardenstal mee erop leggen. Verder gaan we vanavnd eten bij vrienden dus dat is oom wel heel gezellig ahahh

@verder weet ik het niet mer, sorry.

Fijne dag ladies,
    Kuss

14. Kylie1986

Leuk voor de dames die nog een voedingsbh willen.

Iemand van een ander clubbie waar ik bij zit, November 2011 Mama's, doet 3 Bh's weg :)
    2 witte, 1 zwarte 80b 1 witte is met kant, ze wil alleen de verzendkosten vergoed hebben!

15. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    zo'n molton doe je dus ipv het zeiltje?? of doe je t dan beiden??:(
    naam: ben ook zo bang dat mn vriend t per ongeluk verklapt, maar tot nu toe gaat t goed!

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik hab manlief net gezegd dat ik vandaag lekker naar buiten wil en dat hij mag kiezen wat we dan gaan doen.

Zegt ie: wandelen gaat niet, dus dan weet ik het niet. :(

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Balen lionne, je man is depressief toch? Lijkt me echt héél zwaar om daarmee om te gaan!
    Hopelijk gaan jullie samen nog iets leuks doen vandaag!

Ik ga in huis bezig. Opruimen en schoonmaken. Vriendlief ook :)
    Fijne dag allemaal!!

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hij is niet echt depressief,maar hij zit al anderhalf jaar werkeloos thuis en daardoor zit ie regelmatig in een dip. Maar op 4 juni gaat ie (eindelijk) werken! :)

19. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    Stel gewoon zelf voor lekker even op een terras een frisse neus te gaan halen. Als je depri bent heb je ook niet echt zin om dingen te gaan verzinnen. Dat is k*t voor jou maar ook niet makkelijk voor hem.
    Of ga ergens een lekker ijsje halen. Nu ik het zo zeg bedenk ik me dat ik dat vanavond ook eens lekke rga doen :p

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Oké, fijn dat ie werk heeft! Is het werk wat ie echt wil of gewoon genomen omdat er niets anders was?

Share This Page