Juffie, fijn om wat van je te horen! gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Bram. Wat is hij langgg! Gewicht wisten we al hihi. O zie nu foto! Mooi kereltje!
Jemig juffie, van harte gefeliciteerd meid! Wat een lekkere stevige kerel! Daar houden we van En een leuke stoere naam ook, ik dacht veel aan je vandaag Gelukkig ben je nog heel hahaha
gefeliciteerd met bram !! wat een mooie kerel !! @ iedereen die nog moet bevallen , veeeeel succes !!
Ah, daar is ze Van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan!! Fijn dat de bevalling zo goed verliep met zo'n grote knul! Zie nu de foto, wat een moppie!!!
*klaagmodus aan* Joehoe!! Hier ook één!! pfff ik ben er zooooooo klaar mee.. Ik kan de laatste paar dagen alleen maar zeuren en zeiken en ik wordt gewoon moe van mezelf.. Ik wil mezelf nuttig maken want van dat wortels schieten in de bank wordt ik ook tuureluurs... *klaagmodus uit*
Kom op dan meiden! Uit die bank en lekker aan de poets ofzo! Hier nog lekker druk elke dag hoor! Ook veel lekker op visite of visite thuis. Maak elke dag een ruimte in huis helemaal schoon tot in de kleinste naadjes en doe dat elke week weer Morgen komen ze de tegels achter de keuken aanbrengen en komt de nieuwe afzuigkap en kookplaat erin! Helemaal blij
Juffie en Winnie gefeliciteerd!!!!!!! Hier net heerlijk uit eten geweest met mijn manneke en daarna een lekker ijsje bij de Italiaan gehaald Jammie!! Nu zit ik zo vol dat het een dubbele bevalling zal worden Ach wat harde buiken en that's it, vermoed dat ze het nog te goed heeft daarbinnen maar ik ben ook zo ongeduldig aan het worden. @ poetsen - wanneer ik wat doe dan raak ik buiten adem en daarna moe, dan ga ik ff liggen en dan val ik in slaap haha! Hoezo hoogzwanger. Nou meiden, we zijn nog met een paar over, pooltje houden? Ik denk dat ik de 19e ga bevallen.. Jullie?
Op zich zou ik het qua lichamelijke ongemakken en energie nog wel even vol kunnen houden.. BI ben ik een beetje aan gewent en die diarree is niet fijn natuurlijk, maar ben veel beter gestemd en zo.. Maar als hij dan weer een feestje in mijn buik aan het bouwen is, wordt ik zo benieuwd!! Ga morgen de bovenverdieping doen, dan is echt alles schoon..voor het geval hij dinsdag toch weer ondersteboven ligt.. heb hem er vandaag niet op kunnen betrappen dat ie dwars lag..
Ik heb echt werkelijk géén idee! Zei in het begin van de zwangerschap steeds dat ik het gevoel had dat ik wel 2 of 3 weken voor de uitgerekende datum zou gaan bevallen en toen de vk met 35 weken thuis kwam ivm harde buiken om de 5 minuten zei ze na inwendig onderzoek: Als jij de 37 weken maar haalt! Nou, inmiddels denk ik dat ons manneke het voorlopig nog prima vind.. Durf niet meer te gokken
Owwww...!!! Juffie van harte gefeliciteerd!!!!!! Wat een mooi kereltje!!! heel lief en heel mooi! Natuurlijk heb je het even veel te druk voor de laptop! Lekker weer komen kletsen als je er aan toe bent en uitgerust genoeg bent! Wat fijn dat het, ondanks het behoorlijke gewicht en lengte, zo goed gegaan is allemaal! Super! Knuffel!
Allemachtig joekie!,... Ben al lang blij alsik mijn bilnaad gepoetst heb op een dag...laat staan het huistot in de naadjes!
Hè ja leuk!! Ik denk zelf dat ik de 14e ga bevallen! Hele zwangerschap gedacht maar niets maar dan ook niets ziet er naar uit! Maarik hou het er toch maar bij!
Bedenk me net iets... Als het gevoel van de 14e maar niet 14 juLi was Hahaha!!! Dat overleef ik niet hoor!!! Pfffff....