Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Zo, even gereageert op vanalles en inmiddels domineer ik hier heel pagina 20 geloof ik, sorry!

Maar ik kwam eigenlijk om iets te vragen! Iets niet zo charmants!
    Mijn poes doet enorme pijn. Alleen al met wassen onder de douche en een plasje want meer actie heeft de poes niet...
    De huid, het vlees, mijn 2,5 jaar oude knip,,,echt niet te harden!
    Kennen jullie dat? Het is geen schimpie ofzo hoor dat zou ik zeker herkennen maar gewoon helemaal opgezet en súper pijnlijk!

2. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Haha!!!! Idd mijn naadje bijhouden valt onder de categorie: taak vd dag!

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Dankjulliewel allemaal! Superleuk!

@ CVB dankje...haha ja ik ben nog heel haha...jeetje loop jij ook nog??? Meid toch..knuffel!
    Ja er is weinig in mt 50 wat ie past inderdaad...ach ja is nie anders en had niet teveel gekocht..
    @ winnie gefeliciteerd!

Zal morgen eens bijlezen trustuh!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@poes: hier ook pijnlijker..
    Mn gat doet ook zeer, van de diarree..

Ik ga slapen, weltrusten!

5. Hommel82

Meer actie heeft ie niet! Hahaha ow heerlijk!
    Tja misschien wilt ie eruit? Heb je al met een spiegeltje gekeken? Je weet het nooit... Mijn tante zei gisteren: ach je moet maar blijven denken; ze floept er gewoon uit... ( dat zou mooi zijn )

Maar sorry, ik herken het niet nee...

Sterkte?!

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Oww,,hihihi..Jij hebt de overtreffende trap! :D
    Voor de gat helpt calendula zalf! En wat betreft de poes,,het is dus niet abnormaal wat ik heb? Ik krijg de schrik als ik een plasje moet doen.. Laat staan dat er een heel kind uit moet komen :$
    Weltrusten!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank! Het zou wel super zijn zeg als de baby er zo uit zou floepen!!! Ik teken er voor! Maar helaas ook hier niet de ervaring dat het kind er uit floept, helaas!

8. Hommel82

Ik heb die muren ook wel weer gezien... Maar wanneer ik dan wat ga doen verlang ik weer naar m'n bank - vreemde situatie... Voel me soms net een giraffe die heen en weer zwalkt- zal ik wat gaan doen? Zal ik blijven zitten? Wil ik mensen zien? Wil ik rust? Tureluurs word ik er van.. En maar denken dat ik mijn verlof heerlijk lezend door zou brengen, ehm niet dus..

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    #209 Sappie86, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
    @voorspelling bevallingsdatum: Hmmm ik twijfel tussen de 12e en de 18e.... 12e is al wel snel hè dus t zal de 18e wel worden... Net wat gaan lezen op bed, wil meneer dat t licht uit gaat dus zit nu weer beneden.. (achja ik hoef er niet elke dag om 04.30 uur uit... Tenminste nog niet ;))
    @schoonmaken: vanmorgen intensief gestofzuigd maar toen ik daarmee klaar was moest ik ook wel effe gaan zitten hoor.. Pfff je wil wel maar je kan niet..
    @zere poes: hier ook maar dan anders.. Net of er een bowlingbal op drukt en ook elke paar minuten van die gemene steken in m'n baarmoedermond..

10. Hommel82

Ow jeetje... Wat een toestand alles beurs voor de bevalling. Hopelijk lekker slapen en dat de diarree een keer over gaat!

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben alweer twee uur wakker :(
    Het rommelt een beetje in mijn buik, maar het zet niet door. Ik wil zo graag nog een paar uur slapen, maar ik geloof niet dat dat er in zit :(

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi dames! Het gaat hier heel erg goed. Met Jop en met mij. Onze oudste is wat van het rit masr wel heel lief voor zijn broertje. Vannacht al geslapen van 23-3 en van 3-6.30 dus dat is al erg lekker! Geef bewust FV en hij drinkt flesjes goed leeg. @Eef: ervaar het nu heel anders, en ben nu totaal niet bang voor depressie... gevoel van dankbaarheid en opgelucht zijn overheerst...

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Juffie! Gefeliciteerd!! @all: Succes meiden met de laatste loodjes! wat mij dag voor de bevalling opviel was dat ik een andere blik in de ogen had... Verder hielp mij tijdens de bevlling dat ik qua ademhaling een ballon in mijn buik moest opblazen. Daarna qua persweeen denken aan de letter J en daar je adem doorheen willen zuchten. Zo de uitgang uit. :D Zo heb ik hem heel rustig naar beneden gekregen. Alleen laatste minuut moest ff wat harder omdat hij navelstreng om hals had en harttonen zakten. Heb alleen erg last van naweeen heel vervelend.

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat het zo goed gaat Daniëlle! Heerlijk om zo lekker te kunnen genieten!

Ik voel de kleine de hele dag spelen in mijn buik...Volgens mij maakt ie nog geen aanstalten :(

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Ach meid, wat ontzettend fijn voor je!!! Wat gun ik je dat!!!
    En goede hoop voor mij! Thanx en een knuffel!

16. eef80

eef80 Niet meer actief

@sappie Die bowlingbal hangt er helaas bij mij ook! Poeh,,moet zelfs opletten dat ik niet wijdbeens ga lopen!

@perwee advies Ik heb ooit idd hier eens een topic geopend met het beste advies wat ik toen der tijd heb gekregen om te persen!
    Je perst idd in een J of anders uitgelegd: je perst in een 'schans' omhoog.
    Mmmm..even kijken,hoe leg ik dat uit!..
    Als je bijvoorbeeld op je rug ligt dan pers je naar het schilderij aan de muur. Dus met een boogje omhoog. En dus niet horizontaal wat je in eerste instantie zou denken. Horizontaal zou je persen als je naar de wc moet voor een grote boodschap maar de uitgang voor de baby daar zit een klein bochtje in.

Ik heb mijn kleine jongen toen der tijd er met 3 persweeën uit weten te krijgen. Dit terwijl ik nog verdoofd was door ruggeprik en ze al klaar stonden met vacuumpomp.
    Ik kreeg het compliment dat ik kon persen als een dijkbouwer en dat ze dat nog maar zelden hadden gezien! :D
    Was ik toen trots op joh! ;)
    Wel jammer dat ik de boel tijdens de persweeën bij elkaar geknetterd heb :cool: Dat staat, nu het weer dichtbij komt, nog vers voor ogen! :D

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje joekie! Je bent morgen al uitgerekend! Wordt spannend zeg!

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou, zo heb ik de nacht ook doorgebracht. Harde buiken. En een ontzettende drukke baby daarin. ;)

Tja, wat het zal zeggen? Ik heb morgen weer een afspraak bij de vk, benieuwd of ik die nog 'haal'. Maar dat dacht ik vorige week ook, haha!

@ persadvies, dat klinkt goed. Ik heb mijn eerste er ook in 6 minuutjes en 3 persweeen uitgeperst (met uitgewerkte ruggeprik, na een weeenstorm en doorgeleid te zijn). Wat een kroon op een rotbevalling, haha! Dat is dan ook het enige van de bevalling waar ik niet tegenop zie :D

@ Danielle, wat fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan!!! :) Wat een leuke naam, Jop met een P!!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, morgen de 40 weken wave.. Maar volgens mij zal die dag als voorgaande voorbij gaan :)

20. eef80

eef80 Niet meer actief

@evenstar Misschien kunnen ze je morgen een klein zetje geven?! Strippen ofzo? (als het vannacht niet uit zichzelf van plan is te komen!)

@joekie Het zou mij niet verbazen als jij ineens een verrassings baby hebt! Je gaat nu nog lekker iedere dag met volle vaart door het huis met je stofdoek en op een goed moment komt er een kramp en twee uur later een baby in de armen! Gewoon, tussen het stoffen door! :D

Deel Deze Pagina