@toerist Dat zou idd kunnen. Ze was al weken weken terug een stuk ingedaald maar wie weet, misschien nu nog verder?? Vorige keer ingeleid met 37 weken dus ik heb deze fase helemaal niet meegekregen! Ik denk ook steeds 'dit is de laatste keer dat...' maar daar sta ik weer na een week! Vandaag afspraak bij magnetiseur. Had écht gedacht dat ik deze zou hebben moeten afzeggen. Maar ik ga weer vrolijk hoor! Zonder krampje, harde buik of ook maar 1 aanwijzing op naderende bevalling! ps sappie, dat gras zou ik geloof ik maar even laten zitten hoor!! Met je dike buik het gras maaien!!
@eef: hij is niet ingedaald..had gisteren het idee dat ie bezig was, vanwege steken down under..maar net lag hij weer overdwars.. Neem dus ook terug dat ie rustig is
Kylie,Wat een ongelovelijk eigenwijze heb jij zeg! Dat wordt nog wat als hij 14 is! Hoop voor je dat hij binnenkort zijn keuze gaat maken!
Oh meiden wat gaan jullie weer snel! Winnie: Gefeliciteerd met Jesper! Juffie, Daar issie dan! ik vroeg me al af hoe het met je ging! Wat een mooi ventje! of kan ik beter zeggen vent.. Hier verwacht ik ook een lange hoor haha! Nu lekker genieten van Bram, wij horen het wel weer Datum, Donderdag 14de uitgerekend, Eigenlijk verwacht ik hem wel deze week. Hoop begin van de week (vandaag zou best mogen hoor ) de 12de word hier heel veel gegokt, maar 16de ook erg vaak. Ik heb eigenlijk geen idee xD
Goedemorgen dames! Zo even tijd, geen visite nu en mijn man is met Mark op stap, even naar pake en beppe (= opa en oma ) dus heb even tijd voor jullie! Zijn er nog bevallingen geweest welke ik gemist heb? Ik gun het jullie allemaal om zsm te bevallen hoor! kom op beebjes -> kom der es uit Hier gaat het er goed. De BV komt erg goed op gang, tis nu de 4e dag en Daniël is alweer 60 gram aangekomen heerlijk! Hij wordt alleen wel geel. VK komt zo nog langs dus dan zullen we wel horen wat ze zegt. Mark vind het niet altijd even leuk. Mem kan nog niet zoveel, is nog moe en ligt lekker op bed te genieten en daar kan Mark niet zo goed tegen. Ben wel blij dat mijn man nog lekker thuis is! Ik zal de geboortekaartjes even gaan regelen, zodra ze binnen zijn kom ik ze showen
@einneh: fijn dat het zo goed gaat! Ben benieuwd naar wat de vlk zegt en natuurlijk naar het geboortekaartje. Hier een bak ananas tegen heug en meug op.. ga zo ook maar tonic halen en mn eigen voeten masseren haha
Hallo dames, Hier ook nog BIB ja juffie still standing strong, die hard die ik ben haha Ik dacht gister o jee, me buik doet weer raar, weer met vreselijke harde buiken en steken in mijn onderbuik op de pot gezeten, met weer diarree (is nu alweer over). En de nacht weer af en toe een harde buik, en nu nog met af en toe rugpijn....Ik wordt een beetje moe van mijn pestkop daarbinnen. @eef ik heb ook zo'n gevoel alsof het blauw is daar beneden ofzo, echt een druk bij me doos en liezen, als ik me omdraai in bed lijk ik 85 @bevallen dames, fijn dat het goed gaat met jullie @Bloempje was alles goed bij de vk?, 4 dagen overtijd ja het is balen, maar je komt er vast doorheen, even sterk zijn! knuffel @vervelen, ja ik ben gek op gamen dus zit lekker op de xbox 360 puzzelspelletjes te doen en dan vliegen er uren om, maar ja dat is ook niet altijd alles
Haha CVB Xbox staat hier nu ook echt te vaak aan! Ik hoop voor je dat je snel bevalt hoor, wanneer word je eventueel ingeleid? Kylie, Eigen voeten masseren.. Kan je daar nog bij dan? Ik word echt gek van mijn buik haha, zit best wel in de weg. Heb genoten van zwanger zijn. Maar nu ben ik het zat. Hier, Maar eens creatief bezig. Wilde graag babylegs kopen voor (onder andere) bij draagdoek. Maar zag dat ik ze ook zelf kon maken. Baby Makin(g) Machine: How to Make Baby Leg Warmers Mama's die al kindje hebben, iemand ervaring met babylegs? Lijkt me zo handig! Voor meisjes kan je al snel maillots kopen, maar voor jongens is er zo weinig.. Nu maar eens kijken of ik mijn naaiskills nog onder de knie heb xD
Ik heb echt mega last van aambeien al dagen! Man wat zijn die dingen pijnlijk! Heb al curanol zalf en nu ook maar de tabletten besteld.
Bijntje, ziet er wel makkelijk uit zo om ze te maken van kniesokken. Alleen randje weer opnieuw vastnaaien. Die dingen zijn vooral makkelijk met verschonen volgens mij zodat het broekje niet helemaal uit hoeft, maar vind een broekje wel leuker staan eerlijkgezegd.
Zo! Ik heb een tijdje meegekletst maar ben er ook een tijdje niet meer geweest !! Spannende verhalen allemaal hier ! Ik ga zo even verder terug lezen en bij lezen. Zelf weet ik dat ik vrijdag een keizersnede zal krijgen en ben ik volop aan het plannen om de laatste dingen (oppas oudste hih) te regen! Donderdag heb ik de laatste controle en gesprek met de anest. Ik heb zelf gekozen voor de keizersnede, omdat mijn vorige bevalling echt niet opschoot en ik ondanks alle infuus gel breken vd vliezen en 39 uur wachten 2 cm had. Heeft natuurlijk niks te zeggn over deze bevalling, maar heb er toch voor gekozen. Heb geen vertrouwen in mijn lichaam en prive gezien komt het ook super uit. (ziekte van mijn moeder en rustperiode chemo) Dus vrijdag gaat het gebeuren ! Super veel zin in !!!!
Jeej nog een gamer Ik wordt Woensdag gestript, en als dat niet heeft gewerkt, dan wordt ik Vrijdag ingeleid! Ach een voordeel ik heb wel 2 weken extra vrij @bloempje je heb toch een speciale aambei zalf ook? vreselijk dat je dat heb ><
Juffie gefeliciteerd met Bram! Was al zo benieuwd hoe het met je ging, wat fijn dat het uiteindelijk allemaal zo goed is gegaan! Mooi ventje hoor! Begin hier ook heel ongeduldig te worden hoor, las net op fb dat oudklasgenootje die 2 dagen na mij was uitgerekend, gister bevallen is. Heel leuk, maar nu wil ik ook eens haha. Heb al de hele tijd de 18de in mijn hoofd, maar begin steeds meer het idee te krijgen dat ik gewoon overtijd ga.... we zullen zien, kan er toch niks aan doen. Eef hier ook last van een beurse poes, echt niet fijn... Kylie: jeetje het zit je niet mee zeg, hoop het snel wat beter gaat! Ben benieuwd hoe meneer er morgen bij ligt! Ben ook niet meer zo actief hoor, gewoon geen zin meer vooral. Maar probeer het wel af te wisselen. Ene dag lekker niks, andere dag weer wat dingen in huis bijhouden. Nu zit ik nog lekker in pyama en doe lekker rustig aan Gister lekker dagje met z'n tweetjes gehad, 's avonds nog uiteten geweest, zal voorlopig wel de laatste keer geweest zijn. Was echt fijn nog even zo samen zijn. Ook lekker gegeten trouwens, zijn naar de japanner geweest. Dacht wel eerst wat doe ik mezelf aan, maar heb superlekker gegeten zonder de rauwe vis! Zat wel te vol uiteindelijk, beetje slecht van geslapen, maar kon toch lekker blijven liggen
Wow heb ik ook nog gedaan, paar jaar terug..Gelukkig op tijd gestopt, haha! Danny is een tijdje terug gestopt, speelt nu Tera en Diablo III Nou, ben al erg productief geweest, not! Zit nog steeds in mn kloffie, heb wel een brief voor de gemeente getikt,..Daar zie ik altijd zo tegenop, maar ik heb totaal geen moeite met brieven schrijven, ben meestal in 5 min klaar..
Wowen?? World of warcraft?? of zit ik ernaast... Het enige spelletje wat ik momenteel doe is castleville op facebook :S
Jup world of warcraft. Ik vind het leuk om te doen, maar geen uren. Daar heb ik het geduld niet voor.
heey dames, Zo mijn taken voor vandaag zitten er alweer ver op gelukkig hahah. De was is weggewerkt, de strijk is gedaan, op visite geweest bij oma, boodschapjes gedaan. Ppfff... zometeen nog even naar mijn andere oma/ opa toe op visite en vanavond koken volgens mij was het dat verder voor vandaag heerlijk hahahah. Misschien ga ik lekker buiten zitten vanmiddag en in een lekker ligstoel slapen ofzo ahahah. @ vervelen, hier eigenlijk nog niet zoveel last van maar ik ben ook wel een bezig bijtje moet ik zeggen. Ik zorg dat ik bijna altijd wel iets te doen heb hihihii. En als ik lui wod ga ik of slapen op de bank of heerlijk lezen @aambeien, ik dacht een een paar maanden geleden ook last van te hebben maar ik ben naar de dokter geweest en die heeft gekeken (was echt heel genant ) maar ik had blijkbaar helemaal geen aambeien, gelukkig. Maar ik ben bang dat ik ze na de bevalling wel zal hebben. @kellykeezer, spannend zeg dat je al weet dat vrijdag de grote dag is voor jullie. Maar wel fijn ja dat je alles al helemaal kan regelen nu ahahah. Geniet nog van de laatste daagjes dat je kindje lekker in je buik zit !!! en daarna lekker van het kindje in je armen hahah. Kuss
Ik heb me er nooit in verdiept.. Ben meer van de stadjes bouwen a la sim city of wat ik vroeger veel gespeeld heb is Zeus en Pharaoh.. haha