Hi meiden Kan niet slapen! Balen! Ben zó moe maar te boos om de slaap te vatten! Danielle, wat een mooi lief mannetje heb je!! Om verliefd op te worden! Een plaatje! Hier vannacht continu gerommel en steken. Pff..denk niet dat het ieder moment komt maar ikga wel uit van deze week. Het rommelt wel behoorlijk! En wat onaangenaam die steken! Au! Ik had graag de waarheid over de ruzie met mijn zus in het midden gelaten zodat ik in ieder geval mij er rustig over zou voelen en haar toch kan betrekken bij de bevalling. Maar nu alles weer op de spits gedreven is weet ik niet eens of ik haar wel wil bellen als het is begonnen of uberhaupt op visite wil na de bevalling. Op zo'n moment zit je toch ook niet te wachten op spanningen, verwijten en ruzie. Bah,, ruzie kan gebeuren maar waarover en het moment waarop is echt uiterst vervelend te noemen.. Sorry hoor jongens. Ik zit maar te kletsen over iets waar jullie niets mee kunnen! Maar het laat mij moeilijk los! Ik ga een slaaptabletje nemen! Weltrusten!
Ik gun het natuurlijk iedereen te genieten maar zeker als je de ellende van een PND ooit hebt meegemaakt is het des te meer gegund om deze keer écht te mogen genieten! En vermoedelijk kan je het geluk extra waarderen omdat je de andere kant ook kent! Ik ben heel blij voor je!! En ik doe mijn best, ik ga ook voor een mooie kraamtijd!
Jeetje, ben klaarwakker... Vannacht rustig geweest hier, heeft niet doorgezet.. Ga nog maar ff proberen te slapen, mag gelukkig om half 8 nog een beschuitje eten..
Hier heeft ook niks doorgezet, maar ik heb nu wel wat meer 'pijn' (het mag geen naam hebben, maar tot nu toe waren de harde buiken iig pijnloos). Een harde buik straalt uit naar bekken en rug, maar het voelt als 'darmpijn' eigenlijk. Ik had gisteren beetje pijn na het eten, dus het kan goed dat het niet meer is dan dwarsgebakken lucht Over een paar uurtjes naar de vk. Dochter lag al heel vroeg te kletsen in haar bed... dus *gaap* Ik kan haar rustig in haar kamer laten, maar omdat ze juist 's nachts droog is moet ik haar eigenlijk niet te lang wakker in bed laten en haar gewoon op de wc zetten (mijn man doet het allemaal normaal). Nu zit zij lekker Ned 3 te kijken en ik onderuit op de bank. Tis papadag vandaag, dus gezellig met zijn allen thuis @Eef, wat onwijs naar die ruzie Dat kan je helemaal niet gebruiken als je bijna uitgerekend bent. Ik hoop dat je je er een beetje voor af kan sluiten. Je hebt recht op een rustige bijna-beval-bubbel! @Kylie, jij ook controle vandaag he? Denk je dat je kindje nog met koppetje naar beneden ligt?
Hihi, wat een gerommel! Ik moet om half 9 in het ziekenhuis zijn en als hij is stuit ligt, wordt ik om 11 uur op de afdeling verwacht. Maar volgens mij ligt ie nog in hoogdligging. Ben trouwens giga droog van onder, komt door de antibiotica denk ik..
Kylie ik weet hoe je je voelt! Ik had van ma op di ook heel slecht geslapen! Als de baby di nog in een stuit lag zou ik of een versie krijgen of een ks ... Heel raar om te weten dat ik hoe dan ook binnen nu en 2 dagen een mini meisje had Heel veel succes in het zh
Het is op advies van de VK en staat ook in de bijsluiter dat je het tijdens en na de zwangerschap kunt gebruiken. Beetje vies praatje, maar ik hou ze wel soepel door ze elke keer terug te drukken, dan kan het bloed verversen en dan poppen ze natuurlijk vanzelf weer naar buiten Ben blij als de tabletjes vandaag komen. Eind vd ochtend mag ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor controle en gesprek over inleiden. Ben benieuwd wanneer we langs mogen komen woensdag.
@Kylie, nu in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe je mannetje ligt! @Eef, ik zou mijn zus ook niet meteen bellen hoor als ze zo achterlijk had gedaan. Laat haar maar even lekker afwachten. @Danielle, wat een prachtig mannetje zeg! Fijn ook dat je jezelf zo goed voelt.
Ik heb vannacht trouwens weer ellendig geslapen. Heb het hartstikke warm dus lig half buiten de dekens en werd vannacht gewoon wakker vd pijn aan mijn aambeien, dus ben zelf 's nachts aan het smeren. Gisteren echt een off-day gehad dus wil vandaag ff wat inhalen. Er staat een was aan en heb nog een stapel strijk liggen. Stofzuigen kwam er ook niet van dus is ook doorgeschoven naar vandaag. Ik verlies trouwens sinds gisteren wat helder taai slijm, volgens mij weer delen van slijmprop, verder rommelt het hier niet echt voelbaar.
@ kylie oeh spannend meid..succes bij de gyn! @ eef wat naar zeg allemaal met je zus...hoe haalt iemand uberhaupt het in zijn hoofd om ruzie te zoeken met een hoogzwangere..bah bah...ik zou haar ook niet gelijk bellen..denk lekker aan jezelf verwen jezelf wat extra..je kunt heel snel een klein wondertje in je armen hebben en dat is het belangrijkste! En ja ik waardeed nu extra mijn geluk door pnd vorige ervaring...heb je goed gezien! Knuffel voor jou! @ Bijntje en joekie jammer dat het niet doorzet...hopelijk snel allemaal een gezond kindje! @ bloempje bij mij hielp de Curanol wel wat..ik hoop bij jou ook! @ hier Bram doet het super vannacht goed geslapen en maar 1 echte nachtvoeding! Merk dat ik alleen maar met hem bezig kan zijn..een tijdschrift lezen of tv kijken gaat me slecht af..zit in mijn eigen babywereld heerlijk! Kraamvisite komt maar langzaam op gang erg fijn en heb een superlieve kraamverzorgster die me verwend met fruithapjes enzo...dus gaat goed!
Ik zat trouwens te denken dat als ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen ik misschien wel "all the way" medisch wil gaan door een ruggeprik te vragen. Heb ik dat ook eens meegemaakt. Mijn man vond dit maar raar en ik had het eerlijkgezegd van mezelf ook niet echt verwacht maar heb mijn beeld van een droombevalling al een beetje opgegeven. Wat vinden jullie hiervan? Vind het zo'n teleurstelling als ik niet gewoon thuis zou kunnen bevallen.
@juffie, heerlijk toch die babywereld! Lekker van blijven genieten hoor. Fijn dat Bram het ook 's nachts zo goed doet!