Net mijn opgespaarde Optimel centjes maar eens besteed aan de kleine spruit. Een mooie Lodger wrapper Newborn gekocht. Hebben nu echt super veel Lodger producten: Wrapper, Bunker, Losse Booster, Shelter katoen, Badcape, zo'n knuffeldoekje, 3 slaapzakjes (oeps beetje veel) Maar blijft echt super mooi en goede kwaliteit. Ga afsluiten en richting mijn ouders. Vriendlief wil de voorbeschouwing kijken.
Bedankt voor alle felicitaties! Hierbij een foto: Alles gaat hier goed, begin een beetje het besef te krijgen dat hij er al is .
o wij zitten allemaal in het oranje voor de tv, wk journaal te kijken. Oké de kleinste ligt boven in een oranje rompertje te slapen in bed Hebben op tijd gegeten, straks nog ff de frituurpan aan, lekker Spannend hoor dat er nu 3 dames bezig zijn! Misschien is het trouwens leuk om op de site erbij te zetten met hoeveel weken de kids zijn gekomen, gewicht en als je het weet lengte? Is maar een idee hoor en weet ook niet of nog haalbaar is omdat er al best een aantal zijn bevallen. Eef, hmm dan moet de ananas en bitterlemon het maar doen hihi. Heb je nu dan minder vruchtwater als afgelopen keer? Fijn dat ctg wel goed was, herken het goed dat je er dan zoooooooooo lang aanligt. Bijntje, lekker aan het bakken Krijg er ook bijna zin in om ook aan de slag te gaan. Ga daarom straks maar bitterballen bakken haha Kylie, kleintje dus druk aan het draaien en bewegen.Wanneer had je ook alweer controle en echo zodat ze kunnen zien hoe dat hij ligt?
Wat een snoepie en wat klein!!!! Ow,,,,hormoon kriebels!! Onwerkelijk hè einneh?! Ik had vorige keer een week lang het idee dat ik die van de buurvrouw te leen had! Hahaha!!
@bijntje Op de muziek van EO jongerendag zou ik ook reageren! Haha,,ik zou als baby ook op z'n minst mijn handen voor mijn oren houden! @boefjesmama Ik heb zelf de lodger shelter gehad maar vond het niets! Dan pakte ik in de winkel een pak suiker die op de grond stonden en dan kiepte de shelter om en BIJNA de baby er uit gekiept! Ik was er echt niet handig mee! Maar hij was wel super mooi! Nu heb ik de lodger bunker liggen. Hoop dat deze wel bevalt! In ieder geval geen kiep gevaar! Ben benieuwd of jij maandag wat hoort over de baan! @leonie Hahaha,,,ja idd mijn enige kans is de bitterlemon en ananas! Ik heb nu wel flink harde buiken maar dat kan ook gewoon toeval zijn. Eigenlijk geloof ik er niet zo in maar proberen kan altijd! En het kleintje in een oranje romperje,,ach,,schattiga, Dat kan alleen maar een overwinning betekenen! Hier geen voetbal. Man noemt het voetbálen en ik ben ook niet zo gecharmeerd van mannen in korte broek met kniekousen die achter een bal aanrennen als haantjes. Maar...misschien gaat mijn man zich nog wel vervelen! Ik heb nog een kansje! Fijne avond!!!
Voetbalen, ja idd. Hier hebben we er allebei een rothekel aan, dus wij gaan denk ik lekker een dvdtje kijken ofzo. Ben benieuwd of die harde buiken iets betekenen! Als je niet ruim meer in je vruchtwater zit is het misschien verstandig als je ukje es buiten de buik komt kijken Enneh, voor mensen met een lodger shelter... gebruik dat alsjeblieft niet als drager inderdaad. Het is hooguit een handige wikkel voor in de MC. Voor je eigen comfort (en in mijn ogen ook de veiligheid van de baby) kan je beter investeren in een ergonomische drager (Bondolino, Marsupi, Beco, ...).
Ik heb er eentje gekocht om op die manier de baby dicht bij me te kunnen houden als er bezoek is. Om een beetje te voorkomen dat ze allemaal maar de baby uit je handen nemen. Ik heb nogal een gretige schoonfamilie wat dat betreft. Maar verder wil ik 'm niet zo veel gebruiken. @ Boefjesmama. Ik heb het gezien op de juni site, dank je wel! @ Einneh. Mooi babytje hoor, mag je trots op zijn!
hallo allemaal, @ deel 5, nou nou deel 5 alweer ahhaha kletskousen !!! @ Einneh, wat een scheetje !!!! @ voetbal, vriendlief is bij vrieden kijken door mijn aandringen aahah. Ik lig nu lekker op de bank. @ harde buiken, ik heb vanaf 16:00 ofzo veel harde buiken. Als mijn harde buik weer wegtrekt komt onderhand de volgende alweer. Zou dit iets betekenen. Ik las van iemand die gedroomd had dat die niet doorhad dat de bevalling begint, hiihi ik ben allemaal bang dat ik de eerste weeen niet herken en dat ik vriendlief te laat bel. Want een harde buik herken ik ook niet altijd meteen want dan twijfel ik altijd of de kleine nu gewoon ligt te duwen of dat ik een harde buik heb... Maar zouden de harde buiken wat betekenen? spannend hahah Kuss
Het idee dat het nu wel mag komen met minder vruchtwater was ook mijn idee idd. Geen risico's nu! En dat van de shelter..Ben blij dat dat niet aan mij lag! Ik voelde me zo'n slechte moeder in die tijd! Ik kiepte mijn baby bijna uit de shelter (en niet 1 x ) en dan liep ik weer vol liefde voorzichtig naar de babykamer voor een luier en dan vergat ik dat het hoofdje uitstak aan de zijkant van mijn arm. Boem,,,de deurpost. etc Verschrikkelijk vond ik het. Hoe voorzichtiger ik deed, hoe onhandiger ik werd. Hoop dat ik nu wat meer handigheid heb maar de lodger shelter komt er bij mij niet meer in!
Nou, dat heb ik nu ook. Ik twijfel ook wel eens of dat de baby idd duwt of dat het een harde buik is. Ze zeggen dat je het echt wel merkt wanneer de weeën beginnen. Dat zal ook vast wel, want dan moet het echt pijn gaan doen. Maar tot die tijd.... het blijft een beetje gokken.
@leonie: moet dinsdag terug.. Wij zitten hier wel voetbal te kijken, waren net op tijd.. heb wel met 160 over de snelweg geraced haha.. Wel vervelend zo'n vent die het alleen maar over schoenen heeft tijdens de wedstrijd..dat krijg je als je bij Aktiesport werkt..
Nou gelukkig ahahha, ik dacht echt dat ik de enige op de wereld was die een harde buik niet altijd herkende. haha. Ja en weeen die zal ik inderdaad wel gaan herkennen door de pijn Ik vind het gewoon allemaal zo spannend worden want we zijn morgen alweer 39 weken
Ja daar ben ik ook benieuwd naar ahahah want er zijn nu 2 dames (waaarschijnlijk) bezig toch? tenminste ik hoop voor ze dat het heeft doorgezet !!!! Kuss
wooowww.... Ik zit net de juni site te bekijken en er zijn echt al veel dames bevallen zeg !!!! En wat een mooie namen allemaal Ik wil er ook bij komen te staan ihihihi
Hoi meiden, Sorry dat ik niet veel reageer maar het is allemaal zeer heftig! Merk nu pas aan mijn gezin hoeveel ze ervan geleden hebben! Maar hoeveel ze om hun nieuwe zusje geven! Ik las op de formulieren dat ik een stort bevalling heb gehad, dat was erg confronterend ik zit er ook heel erg mee... Hopelijk krijg ik ut snel verwerkt! @ bevallen dames GEFELICITEERD @ nog moeten dames toi toi toi