Heb toch ff de huisarts gebeld over die vaginale droogte,..is niet fijn. Van het ene uiterste naar het andere uiterste.. Moet vanmiddag weer terugbellen.. Ga nu nog even een dutje doen
@ kylie, Slaap lekker !!! @ hommel, mede die hard mama Ja een harde buik heb ik ook zo op zijn tijd. Veel meer is het niet ahahha ik heb wel klachten maar weet niet of dat ook iets met de zwangerschap te amken heeft hiihi zoals sinds een paar dagen een raar (soort spierpijn gevoel) in mijn billen? hahahah Of misschien omdat ik niet goed geslapen heb, ik weet het niet @ lionne, ppfff... winkelen hahaha ik word al moe als ik eraan denk terwijl ik voor mijn zwangerschap het liefst dag en nacht in de stad rond liep hiihih. Nu kan ik het gewoon niet meer want halverwege ben ik dan doodop ahhah. Veel plezier met koffiedrinken bij je moeder @toerist, Nog een die hard mama dus ahahha. Ploppende darmen herken ik ook wel een beetje en ook dat ze heel hard rommelen Dan lijkt het net of heel mijn buik vol lucht zit maar dat is dan helemaal niet ahhaha. En misselijk ben ik vooral sávonds maar dt duwd ze volgens mij haar kontje tegen mijn maag omhoog @evenstar, ik ga ook niet vragen of ze wil kijken of ik ontsluiting heb. Want mocht ik dan wel een beetje hebben ga ik me denk ik gek maken en hopen dat onze kleine meis snel zal komen en dan valt het misschien vies tegen voor mij ahhaha Kuss
Winkelen is in mijn geval momenteel: winkel in, kopen wat ik nodig heb, weer gaan. Het lastige is alleen dat ik voor twee cadeautjes nog geen idee heb wat te kopen.
Ja dat is altijd erg he, want je wil toch met iets leuks aan komen Ik hoop dat je toch nog hebt kunnen scoren voor die cadeau's en nu lekker rustig koffie aan het drinken bent ahhaha Kuss
Kylie, Balen zeg! Blijk maar dat de kleintjes hun eigen willetje hebben he? Komen wanneer zij willen en wij hebben ons er maar aan te houden Eef, Wat jammer van de situatie met je zus. Denk je dat ze nog terug zal trekken? Ik weet niet of ik haar zou bellen, als je niet belt, zal je het waarschijnlijk alleen maar erger maken? Ananas, Nou ik heb gister een mega blik met ananas en sap en alles gegeten.. had er maar een mega fruitsalade van gemaakt maar heeft niks geholpen hoor.. Ik geloof er niet meer in. Ruggenprik, Hier het liefste zonder pijnstilling. Denk dat ons vrouwenlichaam er voor gemaakt is, en houd het graag zo dicht mogelijk bij de natuur. Daarintegen, als het niet anders kan ben ik blij dat het bestaat hoor, maar ik hoop op een natuurlijke bevalling. Rainbowbasics, Heb net een shirtje besteld met zijn naam er op ^^ RBB heeft momenteel sale, dus heb aantal dingen besteld en met verzendkosten nog onder de 25 euro gebleven. Daar ben ik wel blij mee Sale Rainbowbasics | Rainbowbasics
Winkelen, moet hier ook nog het een en ander kopen. Bedenk me elke week weer een aantal dingen. Probeer het te koppelen met het bezoek aan de VK. Dat is tegenwoordig ook de ene keer in de week dat ik buiten kom..
Balen Kylie! Kan me voorstellen dat je qua emoties heen en weer geslingert wordt. Hier wilden ze vorige week ook niet kijken naar ontsluiting.. Ze deden er toch niets mee als het wel zo was zei ze.. We moeten dus met z'n allen gewoon maarweer afwachten!
Eef wat rot dat je nu weer op slechte voet staat met je zus Ik hoop voor je dat je het even opzij kunt parkeren zodat je in je kraamtijd straks niet teveel met andere dingen bezig bent als je kleintje! Die eerste tijd is zo belangrijk om te genieten! Ruggenprik, liefst hier zonder. Ik wil eerst de natuur zijn gang laten gaan. Mocht het een onhoudbare situatie worden om één of andere reden wordt het een ander verhaal.. Ananas, sex en bitter lemon: Ik geloof er ook niet in Of ik heb gewoon een eigenwijs mormeltje in mijn buik Winkelen: Niet voor de lol shoppen maar alleen als ik echt iets nodig heb. Hup naarde winkel en daarna weer naar huis. Kan niet wachten om straks uitgebreid te gaan winkelen met de kinderwagen
Hi meiden! @kylie wat een spannende dag had je en wat een gek gevoel moet dat zijn om toch zonder onverrichte zaken thuis te moeten afwachten! En succes vanavond! @juffie Dank je wel voor je lieve woorden! En 1 nachtvoeding??? Súper!! @joekie 40 weken... Hoera! Hoop voor je dat je de 41 niet gaat halen! @cecilia Hier ook geen slijmprop gezien hoor! Maar volgens mij kan het ook dat je er nooit wat van terug vindt. Misschien met een plasje de pot in ofzo? Ben ook benieuwd wanneer en of ik m ooit ga vinden! @bloempje Het is natuurlijk heel persoonlijk en een beetje situatie afhankelijk maar ik heb een hele goede ervaring met een ruggeprik. Ik was er echt súper dankbaar voor en ik denk nu ook al vantevoren te weten dat ik hem graag zou willen. Maar natuurlijk hoop ik op het moment zelf het niet nodig te hebben! @toerist Ben benieuwd of je vanmiddag onsluiting blijkt te hebben! Er bestaan echt dames die niets of weinig hebben gemerkt en ineens 6cm ontsluiting hebben.Ik hoop ook maar steeds dat ik tot die categorie behoor! @hommel Wat vervelend dat ook jij te maken hebt met fam die geen of weinig interesse lijkt te hebben!! Doet toch echt zeer! Knuffel voor jou! @evenstar Ben benieuwd wanneer het gerommel door gaat zetten! Dat ze pijnlijk worden geeft wel hoop!! Ben benieuwd! @bijntje jammer dat het niet heeft doorgezet ondanks ons toejuigen! Ik ga nog even een klein slaapje doen! Tot straks! x
Zo, heeft me weer even goed gedaan, dat dutje.. Danny is lekker noodles aan het klaarmaken voor me Hij maakte net wel een leuk grapje. Ik zei: Ik voel me net zo'n wandelende reclame, 'Heeft U ook zo'n last van vaginale droogte?' Hij: dan moet je even langs Lau (van Tiny en Lau) gaan. Ik: hoezo dat dan? Hij: Ach, mens..Krijg toch een natte scheur
Hallo dames, Hier nog steeds BIB, morgen wordt ik gestript, ik hoop dat het wat uithaalt @ Eef dit soort dingen kan je niet gebruiken zo op het einde van je zwangerschap, sterkte! @ Kylie echt een domper dan he deze dag! Nu hopen dat het vanavond helpt hihi! Hahaha wel goed dat jullie er nog om kunnen lachen Hij heb werk aan de winkel vanavond! @ Bloempje het klinkt echt vreselijk om aambeien te hebben, ik heb er gelukkig geen ervaring mee! Sterkte! Verder even aan de rommelende dames, we kunnen wel ff door het huis stuiteren op een skippybal wie weet! Ik ga weer lekker verder met gamen, m'n mannetje is tot maandag vrij dus kunnen we deze week lekker genieten van de kleine man, die er deze week al is ik ben zo blij!
@ Chanevonbane Succes en veel plezier met gamen @ Kylie kan me helemaal voorstellen dat je wel een beetje baalt. Je denkt toch dat je kleintje er kan zijn / komen vandaag. En nu is het weer wachten @ AB kuur: drogere vagina is geloof ik wel normaal kan me dit herrinneren van mijn kuur toen ik een blaasontsteking had tijdens de zwangerschap @ Winkelen ook geen fut voor. Ik voel me al zo schuldig dat ik niet meer zo veel kan ondernemen met mijn zoontje en dat hij nu veel binnen zit. Soms ook wat meer tv aan staan en dat vind ik helemaal niks, maar ja wat moet je dan de hele dag hihi. Gelukkig gaat hij morgen een paar uur naar opa en oma en donderdag naar de opvang. Dat vindt hij beide super en dan heeft hij wat te doen en kan ik mijn laatste batterij opladen voor de bevalling nu vrijdag! Ben zo benieuwd. geen zenuwen! Heb er alleen heel veel zin in ! Donderdag nog laatste controle en een aantal gesprekken en dan gaat het echt snel! Ik denk dat ik vrijdagochtend wel zenuwen zal hebben, vooral als we de oudste weg gaan brengen!
@ vaderdag! Ik heb dit boekje gekocht ! Het lijkt me erg leuk ! IK kon verder ook niet echt iets leukers bedenken haha !! En wel zo makkelijk als ik dit in het ziekenhuis moet geven zondag! bol.com | Het reuzeleuke papaboek, Nel Kleverlaan | Nederlandse boeken
@kelly: ik heb er normaal geen last van, dit is mn 4e kuur al deze zwangerschap.. misschien dat de dokter me van die eitjes kan voorschrijven of zo..
Kylie: succes, hoop dat hij je iets kan voorschrijven! Haha lekker bezig die vent van je Hier: zit met klotsende oksels ff op adem te komen. Ben goed bezig vandaag! Was weggewerkt, slaapkamer opgeruimd, bed opgemaakt, administratie opgeruimd, stof gezogen, brownies staan in de oven... Nu ff bijkomen, dan omkleden want schoonzusje komt onverwachts op de koffie, gezellig! Komen die brownies goed uit haha!