Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Boefjesmama, Van harte gefeliciteerd!!! ik ga straks even op de site spieken naar de naam en misschien foto?

Hier heel de dag druk geweest. Mijn kleine jongen heeft al sinds hij vanmorgen uit bed kwam 40 graden koorts. Met zetpil wil hij nig wel iets drinken of een beetje eten maar zodra die is uitgewerkt heb ik alleen een hangend ziek en slapend kind. Ik maak mij zorgen!
    Ik kijk het vanavond aan en mocht het te erg zijn dan ga ik naar de huisartsenpost.
    Natuurlijk heeft man weer avonddiensten tot 1u. Voel me echt gevangen! Kan niet lopen van de pijn, ben aan het rommelen en een zieke jongen!!

Naast dat ik het zo zielig vind hoop ik echt hééééel erg dat ik dit keer over sla!!!! Ik ben de afgelopen 8 maanden af en aan ziek geweest door virussen. Continu! Ik heb een sterk verlaagde weerstand door zwangerschap. Oooooo,,,,bespaar mij!!! Ziek bevallen zie ik niet zitten en voor een pasgeboren baby virussen in huis is ook niets!

Oo..voel een paniekje.....

2. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ohhhhhh jeeeee ik kan het me volkomen voorstellen!!!!! Lijkt mijn grootste nachtmerrie! Kan de kleine niet bij iemand uitzieken? Stomme vraag wrs want je wilt hem juist vast bij je houden maar wat een toestand zeg. Heel veel sterkte en fingers cross! Beterschap voor de kleine ! Knuffel

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Mijn kleine jongen vindt de thermometer bere interessant dus we hebben samen, zo ziek als dat ie is, de 'temperatuur' opgemeten van houten pinnocchio. Heel mooi allemaal! Sta ik in de keuken hoor ik 'poes!' dus even voor de zekerheid kijken...
    Heeft bijna Suus (de kater) een thermometer in zijn anoes! :D
    Ik heb de thermometer maar even op de kast gelegd! :p

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank je wel hommel!!!!

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    hahaha :D

Nohhh not the thermometer!!
    http://www.humortube.nl/wp-content/uploads/2012/05/c62fa47714am.mp4.jpg.jpg

6. eef80

eef80 Niet meer actief

7. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Ik ben er nog hoor Hommel :) ik zei vandaag ook al 2 dingetjes hihi, dus nog steeds een bib melding hier!

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Vanmiddag bij de VK geweest. Ik zal nog deze week ingeleid worden i.v.m. oplopende klachten. Ik heb er zelf weinig last van en de baby doet het ook heel goed, maar ze willen we me niet langer door laten lopen. Het risico op complicaties neemt toe. Ik schrok wel even, want dat was nieuws wat ik niet had verwacht. Ik had net met de VK afgesproken dat we zoiezo niet langer door zouden gaan tot week 41, maar de gyn vond dat al niet meer verstandig. Dus nog aankomend weekend zijn wij mama en papa!

Succes voor alle "rommelende" dames. Ik hoop dat iedereen gauw haar kindje in de armen mag sluiten.

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@LiefofStoer: Fijn dat ze je niet langer door laten lopen! Leuk vooruitzicht!
    @Eef: Sterkte voor je mannetje :(

Hier: net de kleding die voor 4 dagen mee zouden gaan voor de kleine naar het ziekenhuis opgeruimd :( Waren zulke leuke setjes, waaronder een speciale voor morgen (ned-dui)..
    Ben aan de ene kant wel blij dat de gyn geen ontsluiting gecheckt heeft, de vinger van de huisarts deed al zeer..

Ik stelde Danny voor om morgen bij mn moeder voetbal te kijken. 'laten we dat risico maar niet nemen' zegt ie.. Hallo! M'n moeder woont 15 minuten verderop!

10. Hommel82

Oh lief en stoer - wat spannend! Wat een bizar idee om te weten wanneer het gaat gebeuren hè!!! Zet m op alvast!!

Kylie - wat een roalercoaster zo. Nu weer moeten afwachten!

Chanevonbane - ah sorry berichtje gemist wrs.. Tja moet ik nou zeggen jammer dat je er nog bent hihi

Ik moest ook smakelijk lachen om het verhaal en foto van de poes!!

Dadelijk naar de vk, we hebben een nieuwe die ik nog niet heb gezien.. Nog op de valreep dus. Sowieso een gestreste praktijk, 1 overspannen, loopt altijd uit en een vk net 35 jaar ervaring maar daardoor ook een beetje stug. Leuk detail: ze heeft mijn man op de wereld gezet haha! Maar toch leuk als de vlg generatie helpt geboren worden maar die kans zit er bijna niet in omdat ze minder is gaan werken en binnenkort vakantie heeft, ach maak me er niet te druk over, wil toch in zkh bevallen. Blijf maar worstelen met gevoel van kom maar meissie en ow help bevallen!

11. Kylie1986

@Hommel: wat apart!
    Zo is er hier ook een nieuwe, een heel tenger meisje, zacht stemmetje.. De ander, 'mijn' vaste, is een stevige vrouw, die mij streng kan toespreken als het nodig is.. Hoop toch echt dat ik de laatste heb :)

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai haai, hier serieuzer gerommel vandaag, denk voorweeen, zijn vrij pijnlijk maar nogsteeds onregelmatig. Maar ben er op ingesteld dat de bevalling nu echt gaat komen, mijn ouders zijn hier heen overgekomen (wonen aan andere kant van het land) voor mijn dochter, alles staat gereed. Maar het komt en gaat. En dat is erg verwarrend en frustrerend.

Vanmorgen nog naar de vk geweest, ik had mijn favoriet :) Die voelde wederom een 'groot meisje' in mijn buik, die het nog prima naar de zin had. Alles prima in orde, incl. bloeddruk, nu hopen op een vlotte bevalling. Maar dit kan dus nogsteeds... net zo goed niet het begin zijn. Argh.

Dit had ik misschien vanmorgen ook al gepost he? Als ik ga liggen zakt het steeds weer af, dus het lijkt ergens toch nog steeds meer op gerommel maar dan met pijn die ik moet wegzuchten dan op echte weeen (want ik weet nog wel hoe dat was ;)).

Bijlezen komt later. Of misschien veel later. Hoop ik. Wat een gedoe hee, bevallen :$ :D

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Succes evenstar!!! :)

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    evenstar veel succes als het doorzet

hier een ontzettend drukke baby. En het doet me zo'n zeer dat gedraai :(

15. Hommel82

Evenstar - niet gaan liggen dan ;) , we duimen voor je!!!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Zo ons vk bezoekje verliep iets anders...
    Omdat de kleine een heel stuk rustiger is dan normaal werd ik doorgestuurd naar het zkh en werd daar aan de ctg gelegd. Natuurlijk werd de baby opeens goed wakker en danste vrolijk in mijn buik ;) Klein ondeugend ding zeg hihi. Haar hartslag was goed, en ik ben ook goedgekeurd. Verdre was de echo ook goed en voldoende vruchtwater enzo. Glukkig maar. Op de ctg waren wel een aantal harde buiken te zien. Dus ik heb vaker harde buiken dan als ik dacht want ik dacht zelf dat dit geen harde buiken waren maar dat was blijkbaar wel :)

Nieuwe afspraak bij de vk, maandag 18-06-2012 20:00

Fijne avond dames,
    Ik ga gtst kijken nu ihihih

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Het is hier ook hollen of stilstaan hè?!
    Zo weinig te beleven, is het rustig en zo loop je 10 pagina's achter!

Ik geloof dat ik lijm aan mijn kont heb hangen..De katten blijven maar aan mij kleven! (nog angst voor de thermometer?? ;)) Hoop dat het betekent dat er iets aan komt! (wishful thinking!)

Morgen afspraak bij gyn. Ik ga even aangeven dat ik weer minder beweging voel en dat ik me raar voel in mijn hoofd. (daar begon vorige keer de zwangerschapsvergiftiging mee maar dat geloof ik niet erg hoor!)
    Ook hoop ik dat ze weer kijken naar mijn vruchtwater. De laatste keer was het zoeken naar water en was het nog net genoeg. We zullen zien! Ik laat t wel even horen als ik geweest ben.

Weltrusten voor straks! Hopelijk veel actie vanavond en vannacht!

ps CN, ik heb ook het idee dat ik tot het laatst hierin dit topic zal zijn hoor! Maak je geen zorgen, ik houd je gezelschap! ;)

O, zie net je berichtje! Fijn dat de ctg goed was!! Die van mij is ook steeds ondeugend! Hele dag niets en aan het ctg ineens drukke actie!

18. Kylie1986

@Eef: katten doen hier ook anders.. Spannend morgen!
    @Evenstar: Staant bevallen dus, of op de baarkruk gaan zitten..
    @CN: Dat was even spannend zeker? zal je zien dat ze dan ineens wakker wordt, haha.

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Eef zou je dan nu niet even bellen?
    Als je minder voelt, en de vorige keer het zoeken was naar vruchtwater, kan ze je in ieder geval alvast wat gerust stellen.

Controle VK hier goed, rustig afwachten, en volgende week terug komen...

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Ja, ik twijfel ook of ik niet nu moet bellen. Ik voel de beeb wel af en toe bewegen en dat weerhoudt mij dan.
    Naast het praktische feit dat ik hier zit met een peuter ziek met hoge koorts, man aan het werk en ver weg is en ik morgen zowiezo een afspraak heb.
    Terwijl ik het opschrijf zie ik dat het allemaal bullshit redenen zijn....

Ik kijk komend uur heel even aan. Bij geen of weinig beweging ga ik zowiezo!

Deel Deze Pagina