@Bijntje Dat gaan we vanmiddag in het zkh bespreken. Als ze zeggen blijf maar vind ik het ook prima hoor! Ben het nu echt zat!!! En heb de hoop op een thuisbevalling al opgegeven.
Meld jij je ook eens even CvB! Wanneer gaan ze jou eigenlijk inleiden? Jij bent nog verder over tijd dan mij.
@Bijntje: Het eerste waar ik aan dacht was Zwangerschapscholestase, maar ik weet niet of je daar ook bultjes van krijg.. Ik zou wel ff de huisarts of de vlk bellen. Zwangerschapscholestase - Medischinfo Van de pilletjes en zo merk ik weinig nog.. @Bloempje: jammer Hier: Vannacht veel last van m'n bekken, heb voor het eerst sinds tijden weer paracetamol genomen.. En de ochtend begon weer goed,..op de pot!
Goedemorgen meiden! Bloempje wat jammer dat het niet heeft doorgezet! De beeb heeft het echt erg naar zijn zin bij je hè?! Succes vanmiddag, hoop dat je gelijk kan blijven!! Kylie, je hebt gelijk dat je bepanthen smeert. Volgens mij het enige wat ooit bij mijn zoontje heeft gewerkt dus is wel goed spul! Heb je ook al beschuit enzo gegeten om te stoppen? Of zo'n stop variant van roosvisee? Een kleine beetje proberen? Bijntje, dan zou het idd handiger zijn als je voor het wknd gaat bevallen! Maar luisteren doen ze nog niet erg hè, die baby's van ons! Leonie, lief dat je er naar vraagt! Gisteren avond nog druk in de weer geweest met Beau maar uiteindelijk is hij rond middennacht gaan slapen en vanmorgen, wonder boven wonder!, best wel fit zijn bed uit gekomen! Zo te voelen geen koorts meer en hij loopt nu weer een beetje rond te stampen! Opluchting! Hoop dat voor de rest iedereen bespaard blijft! Ik heb alleen het gevoel alsof er een olifant op mijn hoofd zit. Hoop dat ie na een paracetamol afstapt Vanmiddag om 14.30 naar de gyn. Ik ga vragen of ze kan strippen. Minder beweging bij baby, ik voel mij uitgeput door de pijn, voel me niet lekker en verminderd vruchtwater. Ik had niet verwacht dat ik het zou zeggen maar het is echt goed geweest! Het is tijd! Nu hopen dat zij dat ook reden genoeg vindt! Fijne dag meiden en ik spreek jullie vanmiddag wel weer! xx
@Eef: Ik ga idd maar eens wat roosvicee halen, beschuit heb ik al geprobeerd.. En jij inderdaad goed je grenzen aangeven! Ben benieuwd of ze wat voor je kunnen betekenen.
Hoi dames, pfff... ik weet het even allemaal niet meer qua bevallen. Ik dacht echt dat het nog even zou duren maar ik dacht vanacht dat het begonnen was. Ik voel me nog steeds heel gek en raar en heb last van mijn buik. Vannacht had ik veel harde buiken en een heel rare ademhaling, ik kon niet gewoon ademen zoals normaal? misschien toch weeen gehad? Ik moet zo boodschapjes gaan doen maar ik durf niet echt ahahah want ben bang dat mijn vliezen breken Naar de markt ben ik gelukkig al geweest, zo daar ben ik al vanaf ahhaha. @ Ik heb trouwens ook een hele rare spierpijn in mijn bil de laatste dagen? kan dit iets ermee te maken hebben? Fijne dag ladies en sorry voor mijn ego bericht. Kuss
Zo dames ik zal me ook even melden Ik heb een onrustige ochtend, ik had al steeds een harde buik, en nu onder in me buik van die hevige ongesteldheidspijn, dat begint rustig doet erg veel zeer, en gaat daarna weer weg... dat voel ik dan ook in me onderrug, en soms een steek in me kont Ik had ook vreselijk het gevoel te moeten poepen, maar op het moment dat ik op de wc zat, kwam er niets alleen maar meer pijn, en ja net het gevoel dat je vreselijk ongesteld moet worden, maar dan kwam er alleen maar slijm... Deze steken blijven komen en gaan of ik nu zit of lig. Vanmiddag wordt ik om 13.30 gestript, dus ik denk zomaar dat dat het laatste zetje kan zijn @Hommel maakt niet uit ik vind het lief dat je op me let! @Bloempje ik ben er ik ben er! ja ik ben aankomende Vrijdag 42 weken, en de vk zei we laten je niet lopen tot 42+1 dus ik denk als het strippen vanmiddag niets oplevert later, dat ik dan Vrijdag wordt ingeleid! Maar als het wel werkt mag ik nog thuis bevallen Ik hoop ook voor jou dat ze je lekker op tijd helpen, ga maar ff lekker klagen wie weet helpt het!
CVB, Waar ben je? aan het bevallen...?!?! CN, Spannend meid! Ik heb geeen idee wat het allemaal kan zijn. Hopelijk werkt het mee in de eerste cm Eef, Wel duidelijk zijn he? Alles vertellen, ookal voel je je een aansteller! Kylie, Oeh dat lijkt er wel op :S Morgen naar de VK, zal eens met haar bespreken.
BABYNIEUWS Evenstar, Hoop niet dat je het erg vind, want ben officieel geen buddy van je, maar,, Ik lees net op ander forum waar Evenstar en ik ook actief zijn, Dat Evenstar is bevallen van haar dochtertje! Naam en alles zal ze vast zelf willen vertellen Maar ik kon het niet laten om te vertellen
Mogguhh Dames! @Eef: Veel succes vmiddag! Kan me wel voorstellen dat je t beu bent hoor.. Zouden ze dat zo vroeg doen?? Strippen?? @Kylie: Vervelend hoor die diarree.. Als je maar goed blijft drinken dan.. Het schijnt dat appelsap ook goed werkt (zegt vriendlief dan he ) @Rommelende dames: Kom op he BIB'jes!! Kom er maar s uit.. mama is t beu!! @Katten: Pff helemaal gek wordt je hier.. Ze willen allebei op schoot maar dat past dus niet.. @Hier: Gisteren heel de dag gerommel.. Krampen, steken en harde buiken maar t zette niet door.. Vannacht nergens last van gehad.. Vanmorgen wakker geworden met vreselijke rugpijn.. (vriendlief heeft even gemasseerd.. aah lief koediekoedie) maar nu ik uit bed ben is t alweer beter.. Wel komt het gerommel weer een beetje terug.. Conclusie: Niet gaan slapen dus???!!
@CN: Dat ademhalen had ik ook vd week volgens mij.. Dat je dan een beetje benauwd wordt ofzo dat je niet volledig in kan ademen, bedoel je dat???
@Evenstar: Gefeliciteerd!!!!!! @Kylie: Hmm jammer.. Hopelijk is t dan wat voorwerk voor iets groots...
@Sappie: hoop het ook, maar denk het niet..Ben al vanaf vrijdag aan de diarree. Heb lang gezegd dat ik vandaag zou gaan bevallen, maar nu weet ik het niet meer
@ inleiden, ik heb het gisteren voor de zekerheid aan de vk gevraagd en met 41+3 heb ik nog een afspraak bij de vk en als ze er dan nog niet is krijg ik een verwijsbrief mee voor de gyn. Ze gaan dan waarschijnlijk pas rond/na 42 weken inleiden zei ze @ Bijntje, ahaha ja zou mooi zijn als dit meetelt aan de 1ste centimeters ahahhah. @ evenstar, van harte gefeliciteerd !!!! geniet van je dochter... @ sappie, hahah ik hoop dat ons eigenwijs ding naar je luistert ahhaha Bij jou ook spannend dus Kuss