Nou het was heel raar want ik kon niet gewoon in 1 keer inademen en daarna uit ademen In ademen ging in 2 keer en uitademen ging ook in 2 gedeeltes
Even kort - bib melding, auw auw heupjes, af en toe harde buik. Evenstar gefeliciteerd!!!!! Kylie - vervelende roeperd van jou! Eef- gelukkig kleine man weer wat beter, keep fingers crossed Bijntje - ow laat die kleine maar komen! Zou wel vervelend zijn als je vader net in engeland is! Cnv - nou de kleine mag nu toch wel aandienen hoor!! Hup hup lang genoeg geduurd!! Cn - dat ademhalen herken ik ook van een flinke harde buik! Moet je echt 'doorheen' ademen. Soms denk ik bij zo een buik dat het echt gaat beginnen maar ho maar
Oeh wat een gerommel bij vele dames! Hier BIB en alles rustig. Wel veel pijn aan mijn onderkantje maar dat is geen nieuws.. Hopelijk komen er snel een paar baby's bij!!
Mijn man zei eergister dat hij nog wel een maandje kon wachten maar ik dus niet! hij vind het ook spannend, maar laat hij niet zo blijken.Hij heeft wel allerlei klusjes gedaan, en gister nog weer de tuin onkruidvrij gemaakt, dus de nesteldrang besmetting is duidelijk overgekomen. Ik had hem al meerdere keren gevraagt of hij de banden vd kinderwagen wilde oppompen (heb de 1e tijd geen box, dus gebruik kinderwagen) maar gelukkig heeft hij dit eergister ook meteen gedaan.
Dat zei ik gister ook al voor de grap, na de zoveelste reactie van; loop je er nog? Grappig de; hoeveel weken nog?, is omgeslaan in; loop je er nog?
Zo ik ben weer veilig thuis van het boodschappen doen hahaha en gelukkig zijn er in de winkel ofzo geen vliezen gebroken Daar en tegen mogen ze van mij nu direct nog breken ahhaha ik ga zo alvast koken en daarn ook naar mijn vader eten brengen want stiefmoeder ligt doodziek op bed en vind het anders zo zielig. Wij eten dus weer lkker een keer hutspot want dat vind ik heel lekker en mijn vader ook hiihi vriendlief niet zo maar ja ik houd al zo vaak rekening mee hem qua koken ahahahh. @ planning, verder wil ik eigenlijk nog de zolder stofzuigen maar ik kijk wel of ik daar zin in heb. Ook ga ik nog een dutje doen vanmiddag. Vanavond even langs schoonmoeder en daarna gaan we bj vrienden voetbal kijken Kuss
info voor juni site: graag via pb anders kan ik het echt niet bijhouden. Lionne: nog gelukt met de site?
Hoi hoi, nog even spieken op ZP voordat ik zo onder de douche ga en naar het zh voor de afspraak. Ik hoop het. Voor mijn gevoel is 38+5 niet heel vroeg om dit te vragen maar ik kan het fout hebben. Denk wel dat ze er net iets anders tegenaan kijken gezien ik verhoogd risico heb op zw.vergiftiging (vorige zwangerschap) en ik de baby gewoon steeds minder voel. Maar ik moet me even over een drempel heen zetten. Ben altijd een beetje bang dat ze mij een zeikert vinden! Evenstar, laat je horen!!! Via omweg alvast Van harte gefeliciteerd!!! Maar ben benieuwd naar de je verhaal en de baby!!! Tot straks!
Eten: Bij vrienden Gisteren ook al.. Ideaal! Witlof met ham en kaas stond er voor vandaag op het menu Ik duik nu nog effe mijn bedje in trouwens.. Lekker effe tukken!
Jeetje zat even op de juni site te kijken maar iedereen boven mij is bijna al bevallen! Zie alleen nog wat onbekende namen staan...
Idd zijn heerlijk aan het genieten. Vriendlief is vandaag weer aan het werk gegaan. Volgende week hele week vrij. Dus nu toch 's middags ff uurtje alleen met M. Gaat druk worden. Oh ja werd net gebeld van die sollicitatie is niks geworden. Maar blijft een beetje raar verhaal. Nu vonden ze mij niet gemotiveerd genoeg....raar he als je dent op een andere functie gereageerd te hebben. Maar goed heb er nu wel vrede mee. Eerst genieten.
Oh meiden hier ff een emo dagje! Vandaag is onze kleine meid alweer 1 week oud pffff... Nu een week geleden was ik weeën weg aant zuchten! Wedde dat ik om 17.13 een traantje weg pink Gaat zo snel ...