Hallo dames, Poeffff nu de gehele dag al echte steken in me onderbuik en rug, echt niet grappig meer. Ik kom net uit het ziekenhuis echo en ctg waren goed. Toen heeft de arts me even gestript, jemig dat voelt echt niet lekker!!! Ik had al 1 cm ontsluiting, en hij kon het hoofdje voelen. Hij denkt dat het wel zelf op gang komt, en dat die steken wel al weeen kunnen zijn. Anders wordt ik vrijdag om 6.30 ingeleid, en worden me vliezen gebroken Maar ik ga nu want ik kan niet meer rechtop zitten, spreek jullie later!
Cvb hopelijk zet het snel door!! Vraagje - ik heb sinds vandaag voor het eerst licht bruine afscheiding? Heel de zwgschap nog niet gehad. Verder nergens last van... Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Hoi dames, ik meld me ook weer even.... nog steeds BIB Vanmorgen controle zkh, alles weer goed, bloeddruk was mooi laag, hartje klopte goed. Hoefde eigenlijk pas over twee weken weer te komen, maar mocht ook volgende week als ik dat wilde, dus dat maar gedaan. Vind het niet zo fijn als er nu nog zoveel tijd tussen zit. Evenstar gefeliciteerd!!! Rommelende dames en hun beebjes: Zet m op!!! Het mag nu wel een keer! Kylie: wat rot al die klachten zo aan het einde v/d zwangerschap, wel het laatste waar je op zit te wachten nu... CN: wat een lieve vent heb je, en wat lief van jou dat je zo goed voor je vader zorgt Hier: net nog in de stad geweest, moeder en zusjes waren op bezoek. hebben lekker geluncht en nog ff wat winkeltjes in geweest. Heb uiteindelijk alleen wel teveel gelopen, want had op het laatst enorme pijnlijke harde buik, kon geen stap meer zetten en werd heel benauwd, alsof ik niet kon inademen. Las net dat anderen dit ook hebben gehad. Mijn moeder was al bang dat ik spontaan daar in de stad zou gaan bevallen haha. Nu ff lekker zitten en tis alweer wegggezakt! Straks lekker makkelijk eten, aspergesoep en omelet.
Hier ook nog BiB hoor! Heb roosvisee stop gehaald, we zullen het zien Nu kapoet, dus ga nog ff liggen voor Danny thuis komt!
Ach lieverd, het is nu bijna 17.13! Ik denk aan je! Emotioneel hè, de tijd gaat snel maar geloof mij het duurt nog héél lang tot ze 18 zijn! XXX @boefjesmama, Wat jammer dat de baan niets geworden is! Niet gemotiveerd????? Tot op de laatse dag van je zwangerschap solliciteren,,,is dat niet gemotiveerd???!!!!!! Idioot!!! Wat zoek je en waar woon je in de buurt? Ik zag wel dat je in de zorg zoekt. Ik werk in rotterdam in de ouderenzorg dus misschien een balletje opgooien voor je? Ook in den haag heb ik meerdere contacten in de gehandicapten zorg. Zeg t maar als je wat wil! @hommel Ik heb roze, rode en bruin slijm en afscheiding gehad maar gyn zei dat dit slijmprop zou kunnen zijn en vond het niet verontrustend ofzo. Even in de gaten houden! @kylie Hoop dat de roosvisee gaat helpen! Kan de bilnaad ook even rust krijgen. Pffff, alsof het daar niet allemaal al gevoelig genoeg is! @cecilia Dat klinkt als een wee hoor! Ben benieuwd! @CVB wat spannend!!! En het is je eerste toch? Dan is 1cm een leuk uitgangspunt! En alvast een cadeau die anders een uur duurt! @bijntje, Ik ga het gewoon nog een keer proberen! Go bijntje, Go bijntje, Go bijntje!! @de andere meiden, Ik ga zo nog even terug lezen hoor maar ben een beetje vergeetachtig. Nog een beetje vol van het nieuws net! Net terug uit het ziekenhuis. Ik heb mijn klachten voorgelegd. Voelde mij een raszeikert en was bang de noodbel te luiden terwijl er niets aan de hand is! Bloedprikken, was allemaal goed. Urine, wordt nog onderzocht. CTG, was keurig! Echo, vruchtwater is wat minder maar nog net goed. Voelen, Een krappe 2 cm ontsluiting en het hoofdje was te voelen. Bmm iets verstreken maar ook nog iets stug Ik ben gestript. Wat een bloed!! Nu moet ik morgenochtend om 8uur op de behandelunit zijn voor weer een CTG en om 8.30 een gesprek. De gyn die ik vandaag had zei dat als ik iets meer ontsluiting zou hebben dat ik zou worden ingeleid. Gelijk morgen Dus moet tas meenemen! Spannend!!! #tril,shake,bibber!# Maar ik besef mij ook dat morgen een andere gyn misschien een andre mening zou kunnen hebben en ik gewoon weer met tas naar huis word gestuurd! Want mijn verhaal is inleidings 'waardig' maar de uitslagen zijn allemaal keurig. Het minder leven voelen, de stippels zien, het raar zijn in het hoofd, mijn zorgen hierover zijn redenen om in te leiden maar de feiten zijn zó netjes! Pfff...even spannende tijden!
Ow Eef wat spannend!! Ik duim voor je! Het zou toch fijn zijn om eindelijk de kleine in je armen te hebben. Maar zie je niet op tegen het inleiden? Ik ben bang dat je dan heftiger weeen krijgt of zo..
Waarom word ik nou de ene keer wel betrapt als ik iets in kijnverhaal bijschrijf of een taalfout weg haal en de andere keer niet?! Ik voel me betrapt! Ik houd hier graag vol dat ik niet vol zit met taalfouten, of in ieder geval niet héle erge. Zuper iritand
Eef wat spannend!!! Ben heel benieuwd hoe het morgen zal gaan, veel succes iig! Zou het echt een wee kunnen zijn geweest? Sinds ik thuis ben is alles weer rustig, misschien wat oefenweeën dan ofzo? Wacht het maar geduldig af, al mag ze wel komen hoor
Hi hommel! Vorige keer ben ik ook ingeleid. Was hel!!! Echt heel naar om geforceerd, terwijl je lichaam er niet aan toe is, een kant op geduwd te worden! Maar voordeel is wel dat je bij binnenkomst bij je positieven bent dus dat je aan kan geven wat je aan pijnbestrijding zou wensen!
eef spannend!! traantje na 1 week: ook hier hoor! was heel gek maandag, hubby en ik stonden in de keuken en we keken beide tegelijk naar de oven waar klokje op zit(gaf 10.51 aan, geboorte tijd van C) en keken elkaar aan en hij zegt: kijk lieverd, precies 1 week geleden hoorden we dat mooie 1e huiltje en had je zo'n lieve traan in je ooghoekje, net als nu! *smelt*
Mijn ervaring is dat gerommel voor veel pijn kan zorgen en dat je van een echte wee niet kan lopen, praten of ademen. Dus klinkt wel als een echte wee! Heb ik al wel eens verteld hè? Mijn buurvrouwtje werd gepest, weken lang, door af en toe een wee. Ze baalde als een stekker! Maar puntje bij paaltje kreeg ze toen de bevalling echt begon een onderzoek en had ze bij de eerste beginnende krampjes al 6 cm ontsluiting en heeft ze de rest geklaard in 1,5 uur!!!!! Nou, daar teken ik voor!! Dus kan heel positief zijn. Af en toe een kramp/wee/pijn!
Zo heb ik met Beau bij iedere mijlpaal gejankt Eerste dag, eerste week, eerste maand, enz enz. En dan de eerste verjaardag! Ik heb gejánkt!