Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ik heb morgen een controle afspraak bij de gyn.
    Ik ga ook zeggen dat ik het niet meer trek. Vanochtend hebben we boodschappen gedaan en zijn we naar Blokker geweest.(lees: voor de deur geparkeerd, winkel in, pakken wat nodig was en afrekenen). Ik dacht dat ik gek werd van de pijn.
    De rugpijn lijkt met de dag weer erger te worden en slapen doe ik al twee weken niet meer.

Ik vrees alleen dat de gyn er niet gevoelig voor is. :(

2. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    @eef ja het is me eerste :)
    jij ook succes, wie weet zijn we morgen allebei mama ^^

Nu elke 10 minuten komt het langzaam wordt het pijnlijk en gaat het weer hmmmm...het lijkt wel te beginnen

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Als de gyn er niet gevoelig voor is en je echt het gevoel hebt het niet meer te trekken dan moet hij/zij op z'n minst een goed slaaptablet meegeven! Dan kan je tenminste aansterken!! Ook hier was de gyn niet gevoelig voor mijn pijn hoor! Het minder leven voelen en mijn geschiedenis van zwangerschapsvergiftiging was de enige ren om het aan te kaarten. Pijn vinden ze hier ook niet zo interessant!

@CVB Thanx! Jij ook heel veel succes! Lekker een kruikje er bij en misschien kan je man bij hele gemene weeën masseren en druk op je onderrug zetten? Helpt iets!
    xx

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dames die bevallen zijn GEFELICITEERD !!!!

dames die aan het rommelen zijn , succes ! hopelijk zet het snel door !

ego . reageer bijna niet , lees wel mee maar durf eigenlijk niets meer te posten over hoe of wat ik voel , blijkbaar is alles rondom de bevalling ons eigen schuld geweest volgend sommige dames op het forum , en dat heeft me beetje onzeker gemaakt en vooral geraakt ! , houd jullie wel in de gaten hoor

xxxx

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hee dames!!

Ben ik weer, nog steeds BIB :(....
    Vandaag is t weer rustig daar beneden.. Vanmorgen wel wat krampjes maar voor de rest nog niks helaas.. Vanmiddag even met mn zusje naar de stad geweest.. Wel leuk maar ook heel vermoeiend hoor.. En die mensen die je aankijken he :$ net alsof je maar één been hebt ofzo... Pfffff
    Morgen weer naar de VK, ben benieuwd of ze nog wat te melden heeft.. Ik zou eigenlijk wel willen vragen of ze mss even kan voelen of er al vooruitgang in zit maar durf niet zo.. (ze ziet me al aankomen..:))

@harde buiken: ja regelmatig nog maar geen vast patroon...
    @Sterretjes: hmm die zie ik ook wel soms hoor, meestal als ik buk ofzo en dan weer opsta.. Is dat erg dan???

6. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey Peek! Las net je verhaal. Als je alles van te voren wist zouden mensen alles perfect kunnen regelen. Maar wij zijn mensen en dien soms dingen die we achteraf anders zouden doen. Het feit is dat het een heftige periode is geweest, soms komt alles tegelijkertijd en doe je wat je het beste lijkt. Daarom vind ik het heel knap dat je alleen bevallen bent.

Misschien helpen mijn angsten een beetje .. Ik ben heel bang voor de bevalling, bang voor mijn gezondheid en die van de kleine. Het enige wat ik wil op dit moment is dat het voorbij is en we allemaal gezond zijn. Dus meissie, veel foto's maken nu, veel knuffelen en dankbaar zijn voor jullie gezinnetje. Sterkte!!!

7. peekaboo

weet je alles was op voorhand wel geregeld maar ja , als je van mensen moet afhangen en ze komen hun beloftes niet na (vervoer en uiteindelijk andere babysit) dan heb je der ook niets aan en loopt alles mis wat mis kan lopen , maar ja , we genieten wel van elkaar en onsgezinnetje ons beide kindjes zijn gezond en dat telt uiteindelijk

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Hè?! Hopelijk toch niet in dit topic?
    Hoe durven mensen te oordelen?? Ik vind het bijzonder sneu voor je dat je alleen bent bevallen en het getuigt van enorm sterk zijn! Ik had je graag anders gegund!! Kan er zelfs verdrietig van raken als ik er aan denk hoe je je er over moet voelen!
    Laat het maar even waaien hoor! Mensen denken het wel vaker beter te weten en zeker achteraf! Niet interessant!!! Genieten van je baby en lekker hier komen kletsen als je iets kwijt wil! Het zou toch gebeuren dat dat niet meer zou kunnen!
    Pak je rust en trek je niets aan van de rest van de wereld! xx

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Nee, sterretjes bij opstaan is niet interessant. Ik had ze bij het douchen of bijvoorbeeld toen ik wakker werd. En geen sterretjes zoals je hebt als je flauwvalt maar het waren een soort beestjes die rondzwemden in mijn beeld. Zwarte rondjes met witte randjes die zwommen. Gelukkig vandaag niet gehad!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    dikke knuffel Peek

11. peekaboo

nee niet in deit topic , had een topic geopend , ben alleen moeten bevallen wie nog meer ?

en daar waren ze niet bepaald aardig en hebben ze letterlijk gezegd dat de excuses die ik en men man hebben maar flauw zijn etc ... en dat het uiteindelijk ons eigen schuld is , we genieten van ons gezinnetje hoor , al huil ik dagelijks stiekem omdat ik het zo moeilijk vind , kleine man is al 8dagen en kan het nog steeds niet bevatten , en vraag me nu door de reacties echt af of het inderdaad onze schuld is en wat we hadden kunne doen om het te verkomen maar helaas kun je de klok niet terug draaien

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Ben jij mal!! Niet eens over nadenken en laat ze de schurft krijgen!!! ( excuus!) Daar word ik boos van!! Maar mensen zijn ook niet altijd aardig en oordelen maar wát graag! Dat getuigd van dommigheid! Heerlijk joh, lekker oordelen (ook nog anoniem en op 'papier') Niet interessant wat vreemde denken!
    Ik snap dat dit moeilijk te bevatten en te verwerken is! Belangrijk is dat je deze tijd, je kraamtijd wel goed samen beleefd!!! Dan heb je alleen een 'gat' wat betreft de bevalling! Dat is genoeg om te verwerken! Foto's maken! Dagboek bijhouden! En vooral heel veel samen praten en delen!
    Mag ik je een advies geven? Mocht je echt té onrustig worden en richting deprie (hoop het echt van niet, dus begrijp me goed. Áls) dan kan je bij de apotheek hyperiplant kopen van VSM. Dat helpt goed tegen neerslachtigheid! Laat deze tijd je niet afpakken!
    xx

13. peekaboo

we praten enorm veel en delen elk moment ook met A we doen alles samen , flesjes geven luiers verschonen , badje geven , vandaag zijn we hem aan de gemeente gaan aangeven en dat was vreemd , heeel erg om zeggen maar soms heb ik zelf het gevoel dat het allemaal niet echt is , dat ik niet echt ben bevallen , heb een afspraak met de HA om te kijken wat we kunnen doen want emotioneel is het zwaar , we hebben ook fotos laten trekken door schoonbroer van ons en we proberen echt om te genieten maar dat is soms moeilijk ,

14. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Eef,helemaal mee eens! Ik zeg AMEN! Laat ze lekker l*llen peekaboo... Een ander heeft altijd makkelijk praten.

Geniet van jullie gezinnetje nu, en lucht je hart...hier kun je alles kwijt! Sterkte meid.

15. eef80

eef80 Niet meer actief

@peek Ja...ik wilde het niet zo zeggen maar herken iets van mij van vorige keer.. Zorg dat je iets krijgt om rustig te worden. Dat hoeft niet gelijk iets heftigs te zijn zoals oxazepam of een anti depressiva. Sommige huisartsen geven die nogal snel met deze klachten!
    Mij hielp dus de hyperiplant heel goed maar wel pas na een week een beetje en na een week of 2 helemaal. Geen afkick, geen bijwerkingen, geen belasting voor je lichaam. Heeft mij heel goed geholpen!

Doe waar jij je goed bij voelt! Goed luisteren naar jezelf en je lichaam!
    En knap dat je nu al de stap neemt naar de HA!
    Liefs!

16. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Idd lekker laten lullen Peek en kom hier maar lekker je hart uitstorten!!!

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik was even nieuwsgierig dus heb even gelezen. Sommige weten het wel erg goed hè? En wat een felle reacties er ook tussen!
    Ik geloof altijd in wat je geeft, ontvang je. Dus komt goed! ZIJ moeten nog bevallen! :D

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Even een prietpraatje! Voor het eerst weer een maandverband in! Wat een bloedverlies heb je van dat strippen! Komt soms met golfjes!
    En verder niets :D Hopelijk komt het namelijk nog vanzelf op gang! I hope so! :)

19. peekaboo

ja ik ga naar de HA wil niet dat A of manlief of D eronder gaat lijden of ikzelf , ben nu al 13 kg lichter en was der 8 aangekomen , moet goed op mezelf letten mag er niet aan onderdoor gaan , der zijn der die me nodig hebben ,
    en ik probeer het van me af te zetten maar dat is niet altijd makkelijk hoor , het is ook heel het gedoe rondom Schoonmama , en dan mijn ouders die een enkel sms 'proficiat' hebben gestuurd en voor de rest niets het is gewoon een klote boel hier , vind precies nergens rust

20. peekaboo

eef ja dat maandverband bah ben het nu al zat :D
    en ja ik zeg ook steeds wat je een ander aandoet krijg je dubbel terug , enzo ..

Deel Deze Pagina