@Peek: Gewoon nog hier komen hoor! Laat ze maar l*llen! Maar hoe had je het in vredensnaam anders kunnen doen? Je hebt én geen opvang én je smoeder wordt geopereerd.. Ik baalde zo dat je in België woont,..had zo naar je toegekomen.. Hele dikke digi-knuffel. Hebben je ouders alleen een sms gestuurd? Sta met mn mond vol tanden. Je had gependeld voor vandaag, 38w4d.. Denk niet dat het gaat gebeuren @Eef: wat spannend! Maar fijn dat ze wat voor je gaan doen.. Nog even! Rommelt het al? Hier juist voor het eerst geen maandverbandje in Hoeft toch niet voor die droge zooi down under. @CVB: Zet hem op!
Ik zit een beetje met een dilemma.. Mijn moeder heeft morgen een belafspraak met de Neuroloog van het AMC voor mijn zusje. Daarna kan ze elk moment opgeroepen worden voor een ruggeprik (zeg maar anderhalf uur van te voren). Ze willen hersenvocht van haar onderzoeken. Mijn moeder mag en kan niet alleen meer rijden, en zeker niet naar Amsterdam. Mijn stiefvader werkt en kan niet altijd in eens weg.. Nu heeft mijn moeder gevraagd of ik mee wil, om te rijden. Vind ik prima, kan nog goed rijden..Maar Danny wil het niet.. Hij is veel te bang dat ik straks weeën in Amsterdam krijg of dat mijn water daar breekt..
ja enkel een sms met enkel 'proficiat' niets meer niets minder :x, en inderdaad heel dat gedoe rondom sm enzo we konden echt niet anders , nou je hebt nog 3uur en 40 minuten de tijd
kylie, snap danny wel beetje maar je kan moeilijk komende 3weken(als het even tegen zit) binnen in huis blijven zitten en wachten op de baby. neem de tas en mc mee, meer kan je niet doen. in amsterdam hebben ze ook een zkh
Peek, wat jammer dat het topic gesloten is... Anders was ik ff los gebarsten tegen die dames.... Je vraagt om advies niet om zon klote antwoord !!!! Ik zou idd naar dd ha gaan voor hulp! Of advies hoe jd er mee om moet gaan!
precies !! ja ga vrijdag naar de HA om te bespreken hoe of wat we kunenn doen om er mee om te gaan beiden dan wel te verstaan
Peek: lekker je hart hier luchten. Net wat er al gezegd is. Anoniem iets posten via internet is lekker makkelijk. Wie doet je wat denken veel mensen dan. Eef: ik woon in Overijssel dus Rotterdam gaat hem niet worden... Bedankt voor het meedenken. Maandverbandje: sinds vandaag van de mega verbanden af en een kleiner formaat in. Hopen dat het zo rap blijft gaan dan zijn we zo van dat vloeien af (gelukkig) Zal de site ook weer eens bekijken. Zag wel veel banners in de 39 weken en overtijd. Zet hem op dames nog eventjes dan zijn jullie ook mama
Heb net je topic met open mond zitten lezen Peek. Weet niet wie hier nou dommer is. Jouw man die jouw alleen laat gaan of die meiden die zich hier druk over gaan maken terwijl ze zelf nog geen kinderen hebben en dus niet weten hoe het soms kan lopen. Nu bedoel ik niet dat je man dom is hierdoor maar zo benoemen ze je man vandaar dat ik het zo omschrijf. Ik vind het juist een hele dappere beslissing van jullie om het op deze manier te gaan doen. Kiezen voor 2 kindjes ipv denken aan de baby en A. meesleuren in het hele gebeuren. Nogmaals petje af meid. en hoop dat de HA iets voor je kan betekenen.
Worden niet veel erger.. Om de 10min. Duren een minuut Maar kan het geen weeen noemen.. Peek. Had je al gePBt. Maar nog ff extra knufff <3
O wauw, dat zou wel mooi zijn ja, nou dan hoop ik idd dat dat het is Verder nu pijnlijke rug en die wedstrijd bezorgd me ook de nodige krampen, helpt misschien ook wel haha! Peek wat erg zeg, vind wel vaker in bepaalde topics dat mensen heel fel kunnen zijn en snel veroordelen, lekker makkelijk zeg! Hier, zoals andere ook zeggen, gewoon je hart luchten hoor, daar zijn we voor! Dikke knuffel en pas goed op jezelf!
@bijntje hoop dat het snel doorzet !! @boefjesmama , men man wou niet dat ik alleen ging hoor hij wou inderdaad A meenemen maar ik weigerde dat pertinent ! ze moet helemaal niet zien hoe mama pijn heeft en ze hoeft ook helemaal niet zolang in een ziekenhuis te zitten dat hoort niet , en de dames die zeggen taxi tjha had ik kunnen doen maar met wachttijden van 1uur tot 1U30 is dat ook niet ideaal , @ceclilia , hoop dat het bij jou ook doorzet !! en ik probeer op mezelf te passen daarom dat ik het ook niet telang wil laten aanslepen voor ik hulp zoek , en ben om die reden ook al gestopt met BV had het zo moeilijk en hij kwam elk uur en half , en hij spuugde ervan , voelde me derzo slecht bij , hij krijgt nu beba1 (verzadigde voeding voor hongerige babys) drinkt 100ml en laat der 3uur en half tussen ,spuugd bijna niet meer en is rustiger en geen krampjes , zo hebben we ook meer tijd voor A
Lief lief lief!!! Dan kan de hele wereld toch instorten als je dat vast hebt! Meid, daar gaat het om! Jou en jouw gezin! Daarin zit t geluk en nergens anders! x
Hier even wakker.. Toch wat zenuwachtig. Maar voor hetzelfde geld word ik vandaag weer met tas naar huis gestuurd,, tja,, dat maakt het nog extra spannend! Aan de ene kant denk ik 'stuur mij maar weer naar huis! Ik durf nog niet!' en aan de andere kant vind ik het geweldig om straks mijn kleine meid vast te hebben! En de belangrijkste: better save than sorry met de klachten die ik heb. Ook een beetje verdrietig omdat je weer een speciale periode van zwanger zijn achter je laat.. Ik hoop, ondanks de tweede keer, nog niet voor het laatst! Maar nu kan ik nog ff niet slapen! Toch proberen, de wekker gaat over 3 uur. Moest dat ding zelfs afstoffen! Die had ik lang niet gebruikt! Ik heb altijd mijn Beau-alarm maar die slaapt momenteel bij oma. Trusten! en ik hou jullie op de hoogte! x
Succes eef Hier ook al wakker.. Pff ik kan echt niet slapen met al die duizende vogels hier xD Heel fluitconcert, best mooi hoor. Maar niet nonstop van 4 tot 6 fluiten :x Word ik niet blij van!! Verder hier nog steeds heel constant gemene harde buiken. Om de 10 minuten, duren nog steeds een minuut.. Kan het geen wee noemen, want ze veel pijn doen ze niet. Vandaag naar de VK. Eens kijken wat die zegt..
Goedemorgen dames. Ik ben alleen tussn 1 en 3 wakker geweest. Verder geslapen. Plannen vandaag: manlief heeft vanochtend gesprek over opleiding, om 14.30 naar gyn, vanavond bij ouders mee-eten, want Marc heeft avonddienst.