bloem wave voor jou! kan nu niet lang meer duren hooguit een week en dan gaan ze (als t goed is) ingrijpen
Oh bijntje, spannend ik zou ook de vk bellen! Dat ze maar ff komt kijken ... Voor jezelf misschien fijner
Nee helaas, ben al 4x gestript en nog steeds niets Datum voor inleiden staat al gepland voor ergens volgende week
Hi allemaal, Kreeg een lief priveberichtje van Roozjuh , Beeb zit er nog en doe vandaag de 40 weken wave. Lees af en toe wel mee, maar jullie gaan me iets te snel, heb nog een dreumes rondlopen. Stripafspraak heb ik staan voor as dinsdag en inleiden voor volgende week donderdag, maar we gaan er natuurlijk vanuit dat mijn kleine man de tl verlichting van het ziekenhuis graag uit zichzelf wil zien. Mocht er een beebje zijn, dan laat ik het weten. Groetjes liefs en zet hem op allemaal enne alle inmiddels bevallen mama`s gefeliciteerd.
Spannend bloempje! Hier BIB en alles rustig.. Meiden hie staan jullie er tegenover om als we bevallen zijn over te gaan naar een geheel besloten forum wat op google niet te vinden is? (Ideaal wb namen, foto's ed) Je blijft dan geheel anoniem, maar mensen moeten dan wel daar een nieuw account aanmaken en dat ook willen... Wat vinden jullie?
@Joekie: Maakt mij niet zoveel uit. @Kapedi: 40 weken wave! Ik hoop dat ie inderdaad zelf komt, maar fijn dat die afspraken al staan @Bijntje: Hoe gaat het? Hebben jullie dat ook? Kom rond 8uur uit bed en om 10 uur kan ik er net zo goed weer in gaan..Ben dan echt kapot, terwijl ik niets doe. Vind het jammer (had ik al gezegd ) dat er al een mama-gedeelte is..Daardoor is het hier zo uitgestorven.. Straks loop ik nog 3 weken, ben ik helemaal alleen..
Vk Zit in het ziekenhuis bij de VK. Dus die komen niet aan huis. Moet sowieso vanmiddag heen voor controle, word ook niet erger maar zakt niet af. Forum, Vind ik wel een goed idee. Ik run zelf ook een afgesloten forum. Dus als er straks hulp nodig is hoor ik het wel. Bloem. Jij ook succes meis <3
Goede morgen dames, Zo ik heb lekker uitgeslapen vanmorgen tot 9:30 Heerlijk hhahah. Net lekker gedouched en gegeten en ga zo gtst terug kijken hhiihi. We waren gisteren bij vrienden voetbal aan het kijken en ik voelde me erg raar. Ik kreeg veel harde buiken en rare steekjes in mijn 'poes'. Toen ik naar de auto liep kreeg ik weer felle pijnlijke steken in mijn lies? @ peek, laat die bitches maar lekker lullen ja op die site, jullie weten wel tenminste wel de echte reden. @ eef? ik dacht eef aahahh en en en? hoe is het daar? @ inlegkruisje, Tijdens de hele zwangerschap nooit gedragen maar vanmorgen lag er veel vocht in mijn ondergoed dus heb maar ven een dun inlegkruisje erin gedaan ahahh ar ik denk dat het afscheiding was, maar stiekem hoop ik op vruchtwater ahhaha. @planning, Na gtst kijken ga ik even een klein boodschapje doen en verder hoef ik eigenlijk helemaal niks. Maar ik denk dat ik de boven verdieping ga poetsen, (gisteren heb ik de zolder namelijk al gedaan) ahahah. Ow ja en ik wil koekjes gaan bakken, Mmmm... hahahah @ gewicht aangekomen, zo lief gisteren keek mijn schoonbroer naar mij en zij dat ik toch zo mooi zwanger was e dat ik alleen een buikje had gekregen maar verder gewoon slank was. Ik vond dat super lief maar voelde me wel wat ongemakkelijk want ik weet nooit niet zo goed hoe ik moet reageren op een compliment hahah Fijne dag ladies !!
Goeiemorgen dames!! 39 weken wave hmmm jammer hahaha.. Net bij de VK geweest, gerommel is een goed teken maar zegt nog niks ( ja duhh dat wist ik ook wel ) verder had bib nog genoeg ruimte en had t goed naar z'n zin.. Volgende week nog een controle staan maar mocht niet verder plannen van haar ... Bij 40/41 weken doen ze pas een inwendig onderzoekje.. Was eigenlijk wel benieuwd oftie al voor n gapend gat lag ... @forum: goed idee, als de rest het er ook mee eens is natuurlijk.. @bijntje: hoop dat t doorzet vandaag dan! Heb je wel verdiend toch??
Hey meiden, ook hier een bib melding! Zou Eef aan het bevallen zijn? Pff mijn heupen gaan steeds meer pijn doen! Tja hoort erbij hè. Volgens mij zakt de kleine in durende de dag maar kruipt ze s'nachts weer eruit hihi. Rond 6 u volgens mij een stuk van slijmprop verloren en een paar flinke harde buiken maar was nog te moe dus weer in slaap gevallen laat me niet meer gek maken hoor, gaat gewoon nog even duren volgens mij. @ planning - schandalig helemaal niks nog...
Pfff zometeen richting VK Nu toch flink gemene krampen! (zullen het dan toch weeen zijn Duren 30sec en komen om de 8 minuten.. Vriendlief is vanmiddag vrij dus die komt zo ook naar huis.. Verwacht beeb nu wel (voor) dit weekend..
Even een vraagje: toen ik bij de VK was en ze bezig was met m'n buik te voelen ed. deed dit eigenlijk best pijn.. Ik heb er eigenlijk niks over gezegd toen (stom I know..) maar wat kan dit zijn??
Zo ik ben gelukkig weer thuis van de boodschapjes doen. Ppfff.. ik kreeg weer gemene steken in mijn 'poes' auw wat kan dat vervelend zijn zeg. En de hele tijd denk ik 'als mijn vliezen maar niet breken hier in de winkel' ahahha Maar ik ben weer veilig thuis @sappie, 39 weken wave voor jou !!! Weer een week voorbij ahahah,... Ik hoop dat het gerommel doorzet Pijn bij het voelen door de vk, ik zou het niet weten eigenlijk. Ik moet zeggen dat het van de week ook niet prettig aanvoelde toen ze weer voelde of het hoofdje nog goed ingedaald was, maar pijnlijk kna ik het ook weer niet noemen. Als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen @hommel, slijnprop verloren Joepie ahhah. Ik zou als ik jouw was je eigen inderdaad niet weer gek laten maken door die kleine hahah maar het zou wel geweldig zijn als het wel ineens doorzet !!! @Bijntje, heel veel succes !!!! Ik hoop voor je dt het wel weeen zijn en jullie snel jullie kindje mogen vast houden en lief kunnen hebben Kuss
Hier ook nog steeds BIB! Babyboom lijkt idd wel even gestopt! Gerommel is hier weer over, wel heerlijk lang geslapen tot 11!!! uur. Echt een beetje aso haha. Loop nu nog in pyama, zo maar ff douchen. Die uilenmuts vind ik echt geweldig!!! Misschien maar ff zusje lief aankijken, die is de laatste tijd zo fanatiek aan het haken! Ik ga ook weer wat maken, ga zo beginnen aan een rammelaar, na mijn knisperdoekje. Bijntje en Eef: jullie beebjes gaan gewoon heel snel komen, voel het aan mijn (vrucht) water!!! Gister na controle Vlos ook pijn onderin, komt volgens mij gewoon door dat geduw. Hele dag van die ongesteldheidspijn gehad. Besloten forum lijkt me prima als iedereen dat wil. Kylie wees niet bang, dat je hier straks alleen bent, ben bang dat die van ons gewoon tot juli blijft zitten!
@Sappie: Bij mij heeft het altijd pijn gedaan, zijn waarschijnlijk je banden. @cecilia: dat scheelt, ben ik niet alleen
Uilen mutsje: ja vind m echt super maar ik ken niemand die dat kan maken voor me helaas. Dames met gerommel: succes!!!! Kapedi: leuk dat je ff kwam buurten