Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

bijntje succes hoop dat het nu doorzet !!

andere rommelende dames hoop voor jullie ook dat het doorzet

uilenmutsje is kei schattig

ego , aan het wachten op kind en gezin (cb) eerste huisbezoek en weten we ook ineens hoeveel D al weegt :D

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Robin kan haken :D
    @Peek: succes straks.

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Word mij dan een beetje te veel.
    Zit ook al op een prematuur forum.
    Lees hier nog mee ivm vriendinnen ed.
    Maar kan het allicht proberen.
    Meld we dan wel aan en dan zien we het wel.

4. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik ben er weer :D, ik was een hele lange tijd niet op dit forum wegens omstandigheden. De laatste maand zat ik er degelijk wel dagelijks op, maar toen las ik illegaal mee met dit topic ;)
    Ik kreeg zojuist een berichtje van Roozjuh hoe het was met me en waar ik uit hing hihi, wel lief dat je me niet vergeten bent.

Misschien dat sommige dames me nog wel kennen van naam, ik heb in het begin veel meegeklets in dit topic v.a. deel 1.
    Sorry dat ik er zonder pardon er vandoor ben gegaan, zal nu gezellig met jullie meekletsen met de laatste loodjes als jullie het niet erg vinden hihi.

Met mij gaat het goed, ook hier nog BIB.. Aanstaande zondag op papadag is mijn uitgerekende datum. Ik begin het ook zat te worden, en mag mijn kleine meid nu echt wel komen.
    Ik voel me ook goed, al heb ik dagelijks wel last van menstruatie gevoel in mn onderbuik en rug.. Af en toe steekje hier en steekje daar.. Maar ik mag nog niet klagen :)

@ Ik zie dat er al heel veel meiden zijn bevallen...GEFELICITEERD!!!

@ Bij veel dames rommelt het ook lees ik... Ik hoop dat het gaat doorzetten bij jullie!

@ Juni site?? Ik las een paar keer over een site die jullie hebben!? Kunnen jullie mij de link ook sturen in pb? Ik ben wel benieuwd hihi.

Vanavond heb ik weer controle bij de vk... :D

5. Kylie1986

@Siena: welkom terug! Je hebt PB!

6. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Thank Youuu!! ;)

7. peekaboo

cb is net geweest hij weegt al 3kg540 en woog der vrijdag 3kg100 :O , gaat hard zo haha , hij heeft nu wel een ontstoken oogje maar goed had A ook weet wat te doen , hoofdomtrek is ook van 35cm naar 35,6cm gegaan dus hij groeit lekker door , voeding is nu 105 en 3schepjes en half en dat gaat binnen als niets

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net bij gyn geweest. Zijn reactie: het duurt niet meer zo lang. Urine gestript. Zat eiwit in, dus hup naar de Triage, waar ik nu aan de ctg hang.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier weer controle vk gehad. Alles was prima en de kleine ligt klaar om te komen. Ze kon het hoofdje haast niet meer voelen, zo diep.

Ik hoef nu niet meer naar ze toe. Volgende week donderdag komen ze om te strippen met 41.2 en evt 2 dagen daarna weer.

Roosjuh, ik heb net een dekentje gehaakt. Dat mutsje ziet er schattig uit!
    Ik ben nu met een geboorteding bezig te borduren dus heb geen tijd anders zou ik wel effe willen kijken voor je..

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend lionne!!

11. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Spannend Lionne!

Peekaboo: dat gaat goed zo te horen, fijn!

12. peekaboo

spannend lionne !!

joekie voor jou ook !!

13. Kylie1986

@Peek: wat goed!
    @Lionne: Hebben ze alleen op eiwit gekeken of ook naar bloed, nitriet en leuco's?

Hier: ben nog best productief geweest, boodschappen gedaan,schoonzusje kwam wat drinken, box heringericht, vaatwasser, bed afgehaald, gestoft en ik ga nu de stofzuiger pakken.
    Kwam er trouwens achter dat er een zonnekap verstopt zat in de maxi cosi.. Nooit geweten :)

14. Kylie1986

@Crea: Haken kan ik niet, mijn zusje dus wel ;)
    Ik heb heel veel genaaid ;) Hangmatten voor de ratten die ik had,.. En heb voor deze kleine een mooi dekentje gebreien.. Zal wel eens een foto plaatsen.

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ze hebben bloedgeprikt. Maar daar weet ik de uitslag nog niet van. Kruimel is te actief dus ik moeg nog langer aan ctg. :(

16. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    hallo allemaal, even een berichtje van mij. Hier nog geen aankomende bevalling ofzo. Krijg wel extra controle's, ook in het ziekenhuis. Dit ivm hoge bloeddruk. Maar vooralsnog zijn de uitslagen van mn bloed en urine prima. Bloeddruk wisselend. Ik zal proberen om vanaf nu ook actief deel te nemen aan dit forum! X

17. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Lionne en joekie oehhhhh spannend!!!

Eef? Cvb?? Where are you?

Hier net een boswandeling gemaakt! Spannend maar was echt heerlijk. Lig nu op de bank te genieten van trapjes in mijn zij! Geen gerommel hier

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier midden in weeen. Vk heeft me gestript. Zit nu op 3 cm.

19. peekaboo

Oe bijntja spannend zet hem op succes !!!!

20. Kylie1986

Wat goed Bijntje!!

Deel Deze Pagina