Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @CN misschien heeft het wel/niet strippen ook te maken met een 1e of 2e kindje? Je moet namelijk al wel ontsluiting hebben en een weke baarmoederhals. Bij een 2e kindje heb je dat eerder dan bij een 1e.

2. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hoi allemaal, zoals beloofd een actievere deelname van mij.
    Moet er alleen nog een beetje inkomen.
    @bijntje gefeliciteerd!

hier: nog geen bijzonderheden, pijnlijke steken in mn muts en liezen? Is dit indalingspijn? Wat is jullie ervaring?

Mag ik de link voor de juni site?

Is er nog een lijst? Ben benieuwd wie er allemaal al bevallen is en wanneer de rest moet bevallen.

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bijntje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    Wat ontzettend vervelend van totaal ruptuur, ik hoop dat je daar snel van herstelt. Laat je nu maar goed verwennen in het ziekenhuis.

4. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Je hebt pb ;)

5. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Thanks!

6. Heb net ff zitten tellen op onze juni mama site, er zijn al 16 mama's mij voorgegaan die later waren uitgerekend! Pff

Misschien vanavond eens wat hete pepers eten, dan zet ze er misschien eens wat meer vaart achter.

7. Echofoto van ons meisje afgelopen woensdag bij de Gyn

8. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Mooi bloempje!!!

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pfff wat een klote weer en dat in juni!!!

10. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Zo ja idd.. Gelukkig is t hier (volgens weeronline) om 12.00 uur droog..
    Eerst zien, dan geloven..:(

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd bijntje!! Fijn dat de kleine het zo goed doet! Balen van je ruptuur. :(

Ik heb die uitleg over alle rupturen overgeslagen hoor!
    Dat wil ik nu niet lezen...

Hier BIB en alles rustig. 40.3 alweer....

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haaaai! Bijntje, jeeee! Gefeliciteerd meid!

:D

Ik kom voor het eerst weer eens kijken sinds de bevalling, Bijntje had het hier al doorgegeven omdat ik het elders via de telefoon wel had doorgegeven ;)

Die avond heeft het doorgezet, en net op 13 juni (00:43 s nachts) ben ik bevallen van onze dochter V eerle!

Precies wat de vk dacht, een heel lang meisje, 55 cm en 4100 g.

De borstvoeding liep al uit de borsten toen ze op mijn buik gelegd werd, ze is amper afgevallen geweest en we maken het prima. Het was een snelle en heel heftige bevalling (later meer, er moeten nog mensen bevallen he), maar ben er toch goed doorheen gekomen. Mentaal iig heeeeelveel beter dan de eerste, zit echt op een roze wolk :D

Nou, ik lees later meer bij, moet nog veel regelen. Was veel bloed verloren dus kan nog niet zoveel en moet veel rusten.

Liefs!!!

13. Evenstar, nogmaals gefeliciteerd!!

Had geen sms meer gehad dus had het hier maar niet geplaatst toen ik het las op fb. Wat een toeval he dat ze alletwee op dezelfde dag (termijn) geboren zijn!

Zag ook de foto op fb, mooie meid hoor! Mooie roze kleur heeft ze ook.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dan zitten we in hetzelfde schuitje, nog niet ingedaald...dins weer voor controle, kijken of ik ontsluiting heb/strippen, ik zou het idd wel leuk vinden als de vk's de bevalling konden doen gewoon thuis, dus er zit niks anders op dan gewoon nog af te wachten tot het spontaan zelf begint.
    Misschien wachten onze dochters op mooi weer, vanaf maandag!

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heej dames,

Nou ik kon het niet laten en heb dus toc maar even beneden gepoetst. Ppfff... Nu ben ik op ahahha.

@ strippen, ow oke ja dat zou inderdaad ook kunnen. Want dit is wel mijn 1ste kindje ja... ;)

@ vaderdag cadeau, ow shit dsie moeten wij ook nog gaan halen ahahah. Elk jaar vind k het weer moeilijk wat we nou toch moeten kopen. Voor mijn vriend heb ik al een cadeau liggen maar voor mijn vader en s vader moeten weook nog. Balen ahahah

@minifien, ik moet zeggen dat ik ook felle steken in mijn 'poes' en liezen heb maar ons kindje is al wel volledig ingedaald dus ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft? En de link had je al gekregen zag ik toch?

@bloempje, wat een scheetje zeg !!! als je dat zo ziet dan wil je het helemaal in het echt zien he ahahah en dan laat ze nog zo op zich wachten ook ahahha

@weer, ja bah bah... Echt een vies weer. En ik heb nu alles gepoetst en het ergste vind ik dat aan het eind van de dag de voer weer helemaal vies is door die rotregen :(

@evenstar, fijn dat je nu wel op een roze wolk zit !!!! En ook prettig dat de borstvoeding meteen liep, dat scheeld alweer een hele hoop he ahahah.

Kuss

16. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Evenstar: nog gefeliciteerd!
    Siena/toerist: hier nog iemand waarvan de kleine nog niet helemaal ingedaald is, balen he!

Ego:dadelijk om 1 uur weer controle bij de vk (bloeddruk en urine). Hoop dat alles goed is zodat ik niet weer naar het ziekenhuis hoef.

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Bijntje gefeliciteerd!!! Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie straks lekker thuis verder genieten!

Bloem: mooie foto, echt een schatje.

Evenstar: ook nogmaals gefeliciteerd, fijn dat het goed met je gaat nu! Lekker genieten van je meisjes!

Kylie en Bloem: lekkere info zo vlak voor de bevalling ;) Moet me daar maar niet te veel in gaan verdiepen, dan word ik gek!

Hier ook nog steeds BIB en geen tekenen dat het snel BUB wordt helaas!

18. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Hoi lieve meiden,

Elke dag wachtte ik op een moment dat ik alles even goed kon teruglezen en op iedereen reageren. Dat moment kwam niet :)
    Maar ik merk dat het me eventjes teveel is om momenteel nog actief deel te nemen aan het forum.

We genieten volop van onze kleine jongen en het gaat erg goed met hem en mij, maar computertijd & energie ontbreken hier gezellig te blijven meepraten. (Hoe doen jullie dat naast de visites, slaapjes en borstvoeding :$)

Ik ben niet weg :), maar jullie zullen me (hopelijk tijdelijk...) minder zien.
    'k Vind het overigens knap hoe jullie dat "doen"... zo actief op het forum met zo'n kleintje en sommigen zelfs met meerdere koters;)

Deze post zet ik ook in de andere topics waar ik mijn "gezicht" voorheen heb laten zien. In ieder geval geniet ze van de kleintjes en tot "later"!
    Liefs Arnoe

19. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Bijntje - gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend vervelend van de totaalreptuur brrr jeetje we moeten er wat voor over hebben. Hopelijk geneest het snel!!

Hier rommelt het wat. Vanochtend dacht ik vruchtwater te hebben verloren maar weer stukjes slijmprop.. Ach ja het doet in ieder geval wat! Moet wel een inlegkruisje in dus dat heet vooruitgang. Verder prima geslapen, gewoon de heupen negeren en stug doorslapen!

Hoe zou het nu toch met cvb en Eef zijn?

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    siena: als er iets veranderd moet worden op de juni site dan moet je mij even pb sturen, dan verander ik het voor je :)

Bijntje: heftig maar jeetje je knulletje is er eindelijk!!! Gefeliciteerd!!!

bloempje: leuke echo!

evenstar: gefeliciteerd met je dochter!!

ego: sinds gister verlies ik weer bloedproppen. werd steeds erger dus heb vk maar gebeld(wilde geen herhaling van de 1e nacht na bevalling) Die is meteen langs gekomen en heeft even gevoeld of mn baarmoeder genoeg gekrompen is. beter dan goed zelfs voor iemand die een ks heeft gehad. Hoef dus niet naar de gyn int zkh wat we eerst dachten. gelukkig maar want zat er niet op te wachten dat een gyn weer hard op mn buik ging duwen. Nu moet ik aan de Vrouwenmantel thee ofzo. schijnt smerig te zijn, zo dus hubby naar t centrum sturen.

*Kylie net langs geweest, gezelliej! ze heeft C de fles gegeven al wilde zij liever slapen dan drinken :p Ze staan wel lief samen op de foto! :D

Natuurlijk kwam er weer onverwachts 'bezoek'. CB stond voor de deur. Baal er zo van dat ze gewoon langs komen en niet eerst even bellen of t wel uitkomt pff. Maargoed, dat zit er ook weer op.

Vk gaf me nog 'advies' dat ik niet mocht negeren. Mag komende week niet koken, niks in huishouden doen en mag niks tillen(alleen C) en weinig bukken. Vind hubby wat minder leuk want die kan niet zo goed koken :p

planning: niks want moet vandaag rustdag nemen. morgen gaan de kittens allemaal weg WOEHOE! en zondag naar mn schoonvader die dan voor t eerst zn kleindochter ziet. hij weet niet dat we komen dus gaat leuk worden :D heb vk maar ff gevraagd of ik wel weg mocht aangezien ik bloed verlies, maar was geen probleem want 'ook daar is er een zkh als er iets is' gewoon even de papieren meenemen 'just in case'

Deel Deze Pagina