voetbal Ladybabs, neem je tijd om te verwerken, het is nu nog zo kort geleden en de hormonen door je lichaam gieren nog volop. Als je denkt dat je het geen plaatsje kunt geven kun je altijd eerder een evaluatiegesprek aanvragen met de gyn, misschien kan die je nog antwoorden geven. Girly, Gefeliciteerd!!! Wat een knapperd! Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest van de puffende dames gaat!
Girly Gefeliciteerd!!!! Ladybabs: dikke knuf voor jou! Kylie wat een draaikontje heb je toch, ben benieuwd naar dinsdag! Kylie en Eef succes met scoren vnvd Oh al die mooie kindjes, ik wil nu ook wel een keer, maar er gebeurd hier echt helemaal niks.... helaas pindakaas, geduld is een schone zaak zeggen ze toch pffff Nou ja, heb nog steeds de 18de in mijn hoofd, wie weet...
Hey allemaal sorry ben hele tijd niet geweest maar heb veel aan me hoofd gehad en dan vooral me zwangerschapsdiabetes. Dinsdag is het zo ver voor mij dan wordt ik met 37 weken en 4 dagen opgenomen in het ziekenhuis en wordt ik ingeleid omdat ik zwangerschapsdiabetes heb. Ben nu al zenuwachtig omdat ze vanaf dinsdag 3 dagen alles aan gaan kijjken (of ik weeen krijg enz) en als onze kleine meid er dan na die 3 dagen nnog niet is dan wordt het een keizersnee. spannend spannend Maar voor vaderdag is ze er als het goed is hahaha dus me vriend is helemaal happy
Hoi allemaal! we zijn weer thuis, met een hele mooie zoon: Jop! hij weegt 3005 gram en het gaat heel goed!!
@danielle: gefeliciteerd en wat een stoere naam! Gaat idd hard nu, haha! @angel: heel veel succes! Hier ook wat gerommel..maar zit niet echt regelmaat in..
Hier heeft de VK vanmiddag om 14:00 uur weer een poging tot strippen gedaan 3e keer nu. Dit keer voor het eerst bloedverlies gehad erna. Tot nu toe geen weeen maar het kan nog komen vannacht. Ik duik straks iig op tijd m'n bedje in.
Hoi dames, Joepie weer leuk en goed nieuws om te lezen !!!! Danielle, jij ook van harte gefeliciteerd en geniet ervan !!! @ sex, Nou ik zou wel willen maar daar voel ik me op het moment veelste onzeker voor en het zal ook geen pretje zijn voor mij want dat mijnenveld daaronder is wel wat pijnlijk Ik ga zo denk de laptop afsluiten en daarna lekker lezen in bed want ik verveel me. Ik heb nog steeds de hele tijd harde buiken op en af Yes ahahah ookal gebeurd er waarschijnlijk nog niks ik vind het wel prettig ihihihih want dan is mijn lichaam zic misschien al een beetje aan het voorbereiden... Slaap lekker allemaal alvast, Kuss
dank je Kylie jij ook Bij mij ook al 3 dagen gerommel dan weer harde buiken dan weer steken hhmm maar verder idd nog geen regeelmaat
@Bloempje: hoop dat het eens wat gaat doen bij je.. Ik ga nu ff de vloer van de babykamer schoonmaken,..zag nog wat verfvlekken zitten..
Bloempje, hoop dat het echt wat gaat doen bij je, 3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch. Ik hoop het!