Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ze zouden eigenlijk van die plaszakjes moeten hebben, die ze bij baby;s ook gebruiken.. Kan ik me nog wel herrinneren van mijn zusjes.

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo ik had even flink wat bij te lezen...leuk al dat babynieuws!!!

@ Eef gefeliciteerd!!! Wat goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd!!

@ CVB Jij ook gefeliciteerd!!! Eindelijk..je was ook wel echt aan de beurt hoor!!!

@ Evenstar ook gefeliciteerd!! Wat fijn dat je op een roze wolk zit!! Lekker genieten!! Ook hier het geval na een eerste keer geen roze wolk en deze keer wel!!Dubbelgenieten dus!!

@ Bloempje ik duim met je mee voor ook er vanaf komen zonder teveel scheuren... ik dacht ik meld het even voor de dames die nog moeten..een 9 ponder zonder scheuren..het kan!! haha

@ Kylie fijn dat je er geen last meer van hebt dat de ks niet doorging...en nu wachten dan maar...veel succes!!

@ Celinac gefeliciteerd!!!

rommelende dames heel veel succes!!!

@ hier had straks een enorme huilbui bij vriendlief...alle indrukken en emoties van deze eerste week eruit...hebben samen even foto's gekeken van de eerste week..is echt voorbij gevlogen...lijkt echt gister dat ik hier ook zat te klagen dat ie er nog niet was haha...
    vandaag laatste dag kraamzorg gehad,,morgen saampjes het zelf doen!! haha voel me echt een debiel..kan huilen van het lachen en huilen van geluk en soms gewoon huilen..omdat het kan! haha gekke hormonen...

3. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Sorry dames dat ik zo weinig reageer.
    Maar heb er echt geen tijd voor met die kleine.
    Probeer wel afentoe wat te lezen maar het gaat zo snel.

Maar bij deze iedereen die bevallen is GEFELICITEERD.
    Er zijn al een hoop babytjes geboren.
    Bij iedereen waar het aan rommelen is succes.

Wil toch even een fototje laten zien van onze zoon.
    Hij doet het echt super.

iedereen die nog moet bevallen succes en hoop dat iedereen snel hun kleintjes in hun armen mogen sluiten.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Och wat een mooitje!!!
    Heerlijk zo'n poppie!!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoe het bij Lin ging wil je niet weten ;)
    Die dacht binnen 48 uur d'r kleine in haar armen te hebben maar de scheur leek zich toch weer te dichten. Zat dus daarna weer thuis. :( Heeft nog lang geduurd voordat het echt door ging zetten toen!
    Arme Lin, dat was wel wat hoor!

6. @annelies, wat een knapperd zeg en een mooie bos haar!!

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

zo net al lekker gedouched en lekker ingesmeerd enzo vooor het geval het vannacht wel gaat beginnen ahhah.

@ kylie, ja inderdaad plaszakjes zouden nu goed van pas komen ahahha.

@ juffie, zo een huilbui bij je vriend doet je soms goed he. geniet maar lekker van je gezinnetje :p

@ annelies, wat een schattig kindje zeg !!!! en inderdaad, die haartjes.... Geniet van je kindje !!

@ joekie, ow klote zeg hoe dat bij lin ging. Ik hoop van harte dat het hier zo niet gaat maar ja je weet het maar nooit. Shit zeg, ik hoopte dus al dat ik dit weekend wel zou bevallen maar het kan dus nog heel anders gaan lopen :( Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer krampen krijg dus dat is wel positief :)

Ik ga nu maar lekker naar bed toe en probeer maar wat uit te rusten voor het geval we vannacht wel wakker worden ;)

Slaap lekker ladies !!
    Kuss

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    CN, ja krampen zijn een goed teken!!!
    Hopelijk zet het zo goed door!

Hou je ons op de hoogte? ;)

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Annelies, wat een mooi mannetje is Noud!

Cn, slaap even lekker en daarna hup hopelijk naar het ziekenhuis.

Hommel, hoop dat het bij jou ook echt overgenomen wordt hoor, dat moet *kijkt beeb even streng aan, je papa en mama willen je graag zien, kijkt daarna weer lief naar het schattige baby'tje ;) *

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

evenstar , celinac, cvb, eef , gefeliciteerd !!!!!!

rommelende dames , succes !!
    hommel spannend !!
    cn , krampen zijn idd een goed teken !

succes dames zet hem op !!

ego , kleine D doet het super !! heeft vanacht 6uur aan een stuk geslapen ! zo kon ik ook even bijslapen , heb geen seconde rust , na de bevalling eigenlijk geen een keer gerust ofwat dan ook was wel even nodig dus :D , gaat ongelooflijk snel , kleine D is al 10dagen oud !!!

11. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Celinac gefeliciteerd! Klinkt heftig, gelukkig gaat t nu goed met jullie.

CN: Wat spannend zeg, hoop dat je straks lekker naar het zkh kan vertrekken!

Hier echt helemaal niks... Denk echt dat ik als laatste overblijf hier, net als bij mijn pufclubje. Maar ja ben ook wel als één van de laatste uitgerekend, volgende week pas 40 weken, maar als je al die kleintjes ziet wil je zelf ook zo graag!
    Als ik op mijn moeder lijk moet ik er maar rekening mee houden dat ik nog wel minstens 2 weken rondloop. Mag ook eigenlijk helemaal niet klagen, alles gaat verder zo goed, dus zal proberen geduldig te blijven. Nu eerst maar even lekker slapen!
    Welterusten!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik doe met je mee hoor! Hier blijft ook alles maar rustig...

13. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Me too!! Alleen nu wel harde buiken elk kwartier maarja dat was eergisteren ook dus zegt nie veel...

Al ben ik nu wel blij.. Heel de dag al bijna geen leven gevoeld en nu na 12en issie weer even druk (gelukkig maar)
    Ligt er ook wel aan dat mijn placenta aan de voorkant ligt denk ik.. Dan voel je het toch al minder maar is nie leuk die onzekerheid..

Nog eventjes meiden en dan hebben ook wij ons zoontje/dochtertje in ons armen.. Kop op!! ;)

14. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Zucht, dacht nog even lekker te kunnen slapen maar dat zit er niet in hihi. Ik heb krampen, sterk en vaak genoeg om wakker te blijven maar niet heftig genoeg voor weeen. Dus maar even afleiding zoeken en zo weer proberen te slapen. Zal m'n rust goed kunnen gebruiken zo te lezen van alle nieuwe mama's.

Cn hoe gaat het bij jou??

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier net zo!!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hommel spannend meid!!!
    Ben erg benieuwd!

17. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ff naar beneden gegaan en nu weer geen krampen. Hopelijk nog even oogjes dicht doen. Maar dat gevoel van weinig leven, eng is dat hè! Dat heb ik vandaag en nu ook weer en dan wil ik dat het heel snel begint zodat ik haar kan zien. Maar ik vind het tegelijkertijd ook super eng... Ik moet het maar over me heen laten komen.

Joekie en sappie, kunnen jullie ook niet slapen?

18. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Nee maar bij mij is t niet van de krampjes jammer genoeg ;)
    Volgens mij is heel m'n ritme naar de knoppen.. 's nachts vaak wakker en dan overdag slaap inhalen waardoor ik 's avonds weer niet kan slapen... :(
    Ga nu proberen te slapen... Welterusten dames!

@hommel: ik hoop dat je krampen goed doorzetten! Is t iig niet voor niets geweest!

Kuss!

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Nou weet ik pas hoe weeen voelen :$ Auw wat een gemeen gevoel zeg. Ik voel het opkomen en word steeds pijnlijker, de pijn blijft even goed hangen en dan zat het weer weg. Pfff....

Ik kan er ook niet door slapen want elke keer als ik weer bijna indut dan moet ik weer even een beetje bijpuffen... Alleen ik kan de vk nog niet bellen want het is ongeveer om de 6/7 min en ze duren maar 45 sec ofzo.

Ik ben al tig keer naar de wc gegaan maar niks helpt ahhaha. Net op de wc weer veel slijm verloren en het leek weer op een deel van de slijmprop.

Spannend, zouden we dan toch papa en mama worden dit weekend?

Slaap lekker dames
    Kuss

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ik ga toch maar weer proberen te slapen want ben eigenlijk wel doodop :)
    Auw... ik voel er weer 1 aankomen, shit met de stopwatch getimed en deze kwam pas na 7 en een halve minuut en duurde ook maar 45 sec.

Dit gaat een lange nacht worden denk ik hahahah

Succes allemaal en Slaap lekker,
    Kuss

Deel Deze Pagina